Analysoikaa mikä tätä miestä vaivaa? (tavattiin baarissa)
Eli tapasin itseäni aika paljon nuoremman tyypi baarissa parisen kuukautta sitten. Olen eronnut ja minulla on lapsi. Elän oiken onnellista elämää lapseni kanssa, ystäviä tapaan paljon ja reissailen ym. Olen tyytyväinen enkä etsi nyt tällä hetlkellä mitään vakavaa. Työn ja opiskelujeni vuoksi aika ei riitä seurusteluun, mulla vaan ei ole mitään rahkeita semmoseen just NYT. Myöhemmin joo varmaan, mutta ei nyt.
Anyway, sanoin tälle tyypille välittömästi, että mulla on lapsi ja olen häntä vanhempi ja en etsi suhdetta nyt. Voidaan tapailla seksin merkeissä, jos aikataulut sopii yhteen jne. Alusta asti siis oli selvää, mikä tässä on homman nimi. Koska minulla oli kaveri tulossa silloin baarista meille yöksi, en ottanut tätä tyyppiä silloin luokseni. No, tavattiin sitten kerran, kun tyyppi halusi välttämättä mennä kahville/nähdä minua, kun mitään muuta emme saaneet aikataulujen puitteissa sopimaan. Kaikki meni kivasti, ihan mukava typpi jne.
Nyt on sitten kulunut tosiaan 2 kk tuosta ja viestitellään ja olen ilmoittanut monta kertaa milloin kävisi hänen tulla mun luo tekemään jotain muutakin, kun juomaan kahvia. Aina hänellä on joku este tai peruu viimetipassa tulonsa :O. Mulla alkaa mennä hermo jo. Kysyin yhdessä vaiheessa, että jos häntä ei vaan kiinnosta, niin annetaanko olla, en jaksa tällaista mitätöntä tekstarisuhdetta. Tyyppi meni ihan puihin ja alkoi heti sumplia koska voisi tulla mun luo. No, sovpivasti hän tulikin kovaan flunssaan sinä päivänä, kun hänen piti taas tulla. Uskoin häntä, mutta koska meillä on yhteisiä tutun tuttuja, kuulin eräältä kaveriltani, että tämä tyyppi ei ollutkaan missään flunssassa vaan kyseisenä päivänä ihan työvuorossaan ja näytti terveeltä, kuin pukki (illalla meidän piti siis tavata). En sanonut tästä valehtelusta mitään, koska ei se tavallaan mulle kuulu, eihän me seurustella tai mitään. Herää vaan kysymys, mikä vittu tätä tyyppiä vaivaa??
Ok, itse olen aika näyttävä tapaus, sosiaalinen enkä todellakaan ujo tai hiljainen (mutta mikään jakorasia en tod ole!). Tykkään flirttailusta jne. Voisiko olla niin, että tämä nuori tyyppi ei vaan uskalla tulla mun luo :D? Jaksaa kehua miten kaunis olen ja jotenkin pitää mua jonain ihan ihmeellisenä ilmestyksenä puheidensa perusteella.
Jos häntä ei kiinnostais pätkääkään tulla peuhaamaan mun kanssa, miksi jaksaa yrittää järkätä tapaamisia, mutta sitten saattaa valehdella viime hetkellä esteestä? Jos oikeasti kiinnostais tehdä jotain, miksi ei sitten tule ja tee?? Argh, mä en jaksa mitään pelejä kenenkään kanssa.
Moni nyt ihmettelee miksi en vaan ilmoita sille, että pitäköön tunkkinsa. No ihmettelen samaa itsekin! Mulla vaan niin kiireinen elämä, että kai ajattelen, että ei tarttis metsästää seksiseuraa, jos tuo yksi nyt ryhdistäityisi ja kävisi välillä kyläilemässä. Nyt kyllä täytyy alkaa pitää silmänsä auki taas, kun lähden pitkästä aikaa juhlimaan parin vkon päästä. Luulisi, että jos mies tietää saavansa seksiä, tulisi hän viivana :). Ja vielä vanhemmalta (olen 36v), hyvännäköiseltä ja hyväkroppaiselta naiselta. Vai mitä sanoo miehet, jos tätä satutte lukemaan?
Haluan vaan helppoa seksiä ilman mitään sitoumuksia. Eikös tämmönen olis joka miehen unelma :D haha!!
Sori, jos tuli kirjoitusvirheitä, en jaksa lukea selostusta uusiks.
Kommentit (57)
Jos miestä ei kiinnosta, miksi hän koko ajan olisi yhteyksissä ja ehdottaisi tapaamisia? Ehkä sitten varattu? Tiedän myös samanlaisia tapauksia, vaikka varmuudella ainakaan pari ei olleet varattuja. Haluaisin tietää, mikä tuon käytöksen taustalla on, mutta tuskin tulen koskaan ymmärtämään.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 15:06"]Jos miestä ei kiinnosta, miksi hän koko ajan olisi yhteyksissä ja ehdottaisi tapaamisia? Ehkä sitten varattu? Tiedän myös samanlaisia tapauksia, vaikka varmuudella ainakaan pari ei olleet varattuja. Haluaisin tietää, mikä tuon käytöksen taustalla on, mutta tuskin tulen koskaan ymmärtämään.
[/quote]
Tykkää leikkiä ja testata viehätysvoimaansa :D kyllä, nuoret miehet voivat olla näinkin typeriä
Minä tiedän kokemuksesta: olet hänelle hoito nro 3 tai jotakin. Hän pitää useampaa naista lämpöisenä, mutta priorisoi sitä kiinnostavinta, ja tekee oharit muille. Siksi vaikuttaa epäloogiselta, mutta kun itse pyörität muutamaa miestä hetken aikaa, huomaat itsekin toimivasi niin
Voi olla oikeasti ihastunut, mutta koska olette sopineet jo että kyseessä on pelkkä seksisuhde, on tilanne vähän vaikea. Hän ei haluaisi menettää sinua koska on ihastunut, mutta toisaalta pelkkä seksisuhdekin tuntuu jotenkin väärältä tai epätyydyttävältä ja siksi välttelee...
Ja turha luulla että 10 v ikäero ja yksinhuoltajuus sen tekisi ettei voi ihastua... Itse menin 38-vuotiaana yh:na naimisiin 10 vuotta itseäni nuoremman lapsettoman miehen kanssa ;)
Jos ootte vielä kirjotellu viestejä tai satunnaisesti vaikka soittanut, niin veikkaisin, että sälli ujostelee... Olet ollut ehkä liian suora vaikka kummallakaan ei olisi muuta tarkoitusta kuin silkka seksi. Lapsesi saattaa mietityttää. Voisi ehkä helpottaa jos kävisitte ihan normi "päiväkahveilla" ja juttelette ihan muusta. Tosin kaverin ujous voi johtua siitä että on ihastunut sinuun. Jos olitte kerta tutun tutun tuttuja (?) niin jo pidemmän ajan takaa. .. Puhukaa asia läpi onko hänellä koitan taka-ajatuksia vakisuhteesta ja sitä kautta paineita. ...
Pieni muna ja suorituspaineet? Tai sit oot vaan liian tyrkky ja suora.
No mitä jos vaikka antaisit olla kun ei häntä selvästikään kunnolla kiinnosta? Etsi joku toinen, eiköhän toi sinun järjestelysi jollekkin muulle kelpaa!
Kirjeesi on todella sekava. Luultavasti olet viestittänyt miehellekin jotain sekavaa etkä itsekään tiedä mitä haluat. Tekstisi viestittää paljon sellaista minkä perusteella sinua voisi pitää helppona tapauksena vaikka et mikään horo mielestäsi olisikaan eli et ottaisi maksua. Ehkäpä mies etsii maksullista. Ehdota sille maksua niin joko häipyy tai maksaa. Ehkä hän osaa ajatellakin ja haluaa selvittää, että mikä nainen oikein olet? Oletko horo, joka tarttis pelastaa itseltään ja hän voisi toimia sellaisena prinssinä. Tekstareilla pommittamisella haluaa seurata mitä hääräät. Kirjeeseesi voisi vastata melkein mitä vain. Kysy suoraan mieheltä, että mitä haluaa ja laita paperille mitä itse haluat.
Pojalla neitsyys tallella? Haluaisi päästä eroon, mutta pelkää ettei onnistu ja/tai että juoruat yhteisille tutuillenne.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 13:41"]
Ap tässä
No vaikea uskoa, että hän haluaisi suhteeseen itseään 10 v vanhemman yh äiskän kanssa :D. Ärsyttää miksi sopii tapaamisia ja sitten peruu jatkuvasti. Eikö osaa sanoa, että haluaakin etsiä jotain vakavampaa. Huokaus. Ja hän on ollut se, joka aina ehdottaa tapaamista.
Ap
[/quote]
No älä sovi enää tapaamisia, sillähän siitä pääsee :)
Minulla lapsia 5, eipä ole n. 10v nuorempia miehiä koskaan estänyt kiinnostumasta. Mutta ehkä tuo mies haluaa jotain muuta kuin pelkkää seksisuhdetta. Onhan se aika kylmää ja kuten joku muukin sanoi, useimmat miehet haluaa kuitenkin parisuhteen. Exäni oli 9v nuorempi, nykyinen 8v nuorempi. Muitakin kiinnostuneita ollut, eikä kukaan ole halunnut pelkkää seksiä.
Minäkin epäilisin, että tämä nuori mies kärsii rimakauhusta, tosin vaikea sanoa sen enempää kun en tiedä, millainen mies on. On myös mahdollista, että hän saa mielihyvää jo pelkästään siitä tietoisuudesta, että hänellä on olemassa tällainen "pano-optio", vaikka ei sitten uskallakaan sitä käyttää.
Jos mies haluaa oikeasti tavata niin hän järjestää asiansa niin, että se onnistuu. Tuota miestä nyt ei vaan satu kiinnostamaan enää(tai on varattu). Itse olisin lopettanut yhteydenpidon jo ajat sitten.
Mieheni on minua 6v. nuorempi. Oli 25v. kun tavattiin, minä kolmekymppinen yhden lapsen yh. Minä vastustelin alussa mutta hän ei antanut periksi ja tässä sitä ollaan nyt avioparina.
Kirjoitin aikaisemmin jo toisinpäin... Mutta miksi ihmeessä haikailet tämän yhden perään jos haluat pelkkää helppoa seksiä silloin tällöin? Onhan meitä miehiä muitakin...
Ap on ihme tyyppi. Miksi pitää julistaa, että on vapaa, haluaa pysyä sinkkuna, eikä etsi suhdetta kun samanaikaisesti suorastaan ripustautuu vastapuoleen lähetellen tekstareita, joissa kerjää panoa. Skitsofreenista. Unohda se mies. Nähtävästi hänkin haluaisi tehdä samoin sinun suhteesi, mutta ei uskalla ilmaista sitä, koska on nössö/ hyvin kasvatettu/ujo.
Varattu varattu varattu!!!! Kokemusta on!