Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Analysoikaa mikä tätä miestä vaivaa? (tavattiin baarissa)

Vierailija
21.02.2014 |

Eli tapasin itseäni aika paljon nuoremman tyypi baarissa parisen kuukautta sitten. Olen eronnut ja minulla on lapsi. Elän oiken onnellista elämää lapseni kanssa, ystäviä tapaan paljon ja reissailen ym. Olen tyytyväinen enkä etsi nyt tällä hetlkellä mitään vakavaa. Työn ja opiskelujeni vuoksi aika ei riitä seurusteluun, mulla vaan ei ole mitään rahkeita semmoseen just NYT. Myöhemmin joo varmaan, mutta ei nyt.

Anyway, sanoin tälle tyypille välittömästi, että mulla on lapsi ja olen häntä vanhempi ja en etsi suhdetta nyt. Voidaan tapailla seksin merkeissä, jos aikataulut sopii yhteen jne. Alusta asti siis oli selvää, mikä tässä on homman nimi. Koska minulla oli kaveri tulossa silloin baarista meille yöksi, en ottanut tätä tyyppiä silloin luokseni. No, tavattiin sitten kerran, kun tyyppi halusi välttämättä mennä kahville/nähdä minua, kun mitään muuta emme saaneet aikataulujen puitteissa sopimaan. Kaikki meni kivasti, ihan mukava typpi jne.

Nyt on sitten kulunut tosiaan 2 kk tuosta ja viestitellään ja olen ilmoittanut monta kertaa milloin kävisi hänen tulla mun luo tekemään jotain muutakin, kun juomaan kahvia. Aina hänellä on joku este tai peruu viimetipassa tulonsa :O. Mulla alkaa mennä hermo jo. Kysyin yhdessä vaiheessa, että jos häntä ei vaan kiinnosta, niin annetaanko olla, en jaksa tällaista mitätöntä tekstarisuhdetta. Tyyppi meni ihan puihin ja alkoi heti sumplia koska voisi tulla mun luo. No, sovpivasti hän tulikin kovaan flunssaan sinä päivänä, kun hänen piti taas tulla. Uskoin häntä, mutta koska meillä on yhteisiä tutun tuttuja, kuulin eräältä kaveriltani, että tämä tyyppi ei ollutkaan missään flunssassa vaan kyseisenä päivänä ihan työvuorossaan ja näytti terveeltä, kuin pukki (illalla meidän piti siis tavata). En sanonut tästä valehtelusta mitään, koska ei se tavallaan mulle kuulu, eihän me seurustella tai mitään. Herää vaan kysymys, mikä vittu tätä tyyppiä vaivaa??

Ok, itse olen aika näyttävä tapaus, sosiaalinen enkä todellakaan ujo tai hiljainen (mutta mikään jakorasia en tod ole!). Tykkään flirttailusta jne. Voisiko olla niin, että tämä nuori tyyppi ei vaan uskalla tulla mun luo :D? Jaksaa kehua miten kaunis olen ja jotenkin pitää mua jonain ihan ihmeellisenä ilmestyksenä puheidensa perusteella.

Jos häntä ei kiinnostais pätkääkään tulla peuhaamaan mun kanssa, miksi jaksaa yrittää järkätä tapaamisia, mutta sitten saattaa valehdella viime hetkellä esteestä? Jos oikeasti kiinnostais tehdä jotain, miksi ei sitten tule ja tee?? Argh, mä en jaksa mitään pelejä kenenkään kanssa.

Moni nyt ihmettelee miksi en vaan ilmoita sille, että pitäköön tunkkinsa. No ihmettelen samaa itsekin! Mulla vaan niin kiireinen elämä, että kai ajattelen, että ei tarttis metsästää seksiseuraa, jos tuo yksi nyt ryhdistäityisi ja kävisi välillä kyläilemässä. Nyt kyllä täytyy alkaa pitää silmänsä auki taas, kun lähden pitkästä aikaa juhlimaan parin vkon päästä. Luulisi, että jos mies tietää saavansa seksiä, tulisi hän viivana :). Ja vielä vanhemmalta (olen 36v), hyvännäköiseltä ja hyväkroppaiselta naiselta. Vai mitä sanoo miehet, jos tätä satutte lukemaan?

Haluan vaan helppoa seksiä ilman mitään sitoumuksia. Eikös tämmönen olis joka miehen unelma :D haha!!

Sori, jos tuli kirjoitusvirheitä, en jaksa lukea selostusta uusiks.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 17:09"]Ap on ihme tyyppi. Miksi pitää julistaa, että on vapaa, haluaa pysyä sinkkuna, eikä etsi suhdetta kun samanaikaisesti suorastaan ripustautuu vastapuoleen lähetellen tekstareita, joissa kerjää panoa. Skitsofreenista. Unohda se mies. Nähtävästi hänkin haluaisi tehdä samoin sinun suhteesi, mutta ei uskalla ilmaista sitä, koska on nössö/ hyvin kasvatettu/ujo.

[/quote]

No kun en lähettele :D. Hän ehdottaa ja sitten peruu. Oma tutinani on, että hän on tavallaan ujo ja luulee, että mulla on törkeesti kokemusta useista miehistä. Vaikka kerroin senkin, että olin naimisissa 10 v ja tästä ei kauaa ole, kun erosin.

No mutta kuten sanoin annan nyt olla :). Niin ja varattu tuskin on, kun yritti kalastella mua fb kaverikseen, mutta kieltäydyin ja alkujaan kaikkien kavereidensa edessä mun kanssa heilui ihan avoimesti. Mutta eipä noilla syillä enää ole väliä, uutta kehiin :D.

Kiitti kaikille analyyseistä!!

Ap

Vierailija
2/57 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 16:38"]

Minäkin epäilisin, että tämä nuori mies kärsii rimakauhusta, tosin vaikea sanoa sen enempää kun en tiedä, millainen mies on. On myös mahdollista, että hän saa mielihyvää jo pelkästään siitä tietoisuudesta, että hänellä on olemassa tällainen "pano-optio", vaikka ei sitten uskallakaan sitä käyttää.

[/quote]

Naiivi analyysi. Tosiasia on että täysimittainen pelimies, jolla on monta naista kierroksessa. Klassinen tapaus! Ei pelimiehet mitään rimakauhuja tunne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että se mies naureskelee kavereidensa kanssa ap:lle. Miettivät yhdessä, minkälaisia viestejä laittavat ja sitten räkänaurut päälle. Älä oo enää missään yhteydessä, ap.

Vierailija
4/57 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vai et lähettele viestejä. Lue uudestaa aloituksesi ja katso mitä olet kirjoittanut. (Voin kyllä virkistääkin muistiasi:) "olen ilmoittanut monta kertaa milloin kävisi hänen tulla mun luo tekemään jotain muutakin, kun juomaan kahvia." Aika suorasukaista tekstiä.

Vierailija
5/57 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu kertomaan jos asiaan tulee muutosta :D

Vierailija
6/57 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on semmonen vittumainen piirre, mulkun piirre, että jos nainen antaa selvät merkit että haluaa seksiä, niin se tuntuu itselle kuin tuo olisi tehty jo, ja sit seuraavaan naiseen.. Vaikka nainen olisi todella viehättävä, niin en siltikään lähde hänen kanssaan vaan katoan ja etsin uuden, monesti päädyn yksin kotiin vaikka seuralainen olisi jo plakkarissa. Kusen omiin muroihin niin sanotusti, tahatonta tuo on. Mutta olen miettinyt että varmaan on jonkinmoinen alitajuntainen itsetunnon kohotus-efekti tuo, omaan nimittäin huonon itsetunnon, mutta olen todella itsevarma.. Haluaisin päästä eroon tästä, mutta jostain syystä nainen on viehättävä silmääni tuntemattomana böönana, sittenkun mamma antaa selkeet vihjeet, niin tulee turn-off. Sairasta mutta totta.

Vierailija
7/57 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojulla on aikuisen naisen pelko-syndrooma. Jokainen mies haluaisi naisen joka on aloitteellinen ja antaisi ymmärtää sekä ymmärtäisi antaa.

Mutta kun mies on väärässä roolissa niin suoriutuminen ja halu voikin kadota toteutuksen tasolla. Jos olet kuuma pakkaus, poju hakkaa pahimmassa tapauksessa kaksi kertaa päivässä hanskaan sinua ajatellen. Mielessään tekee kanssasi kaiken mitä seksin nimissä voi tehdä. Mutta ei kykene ylittämään fyysistä raja-aitaa.

T: M44

Vierailija
8/57 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aloittaja oikeastaan halusikaan kuulla?

Että ilmanmuuta hän on kaunis älykäs hyvä seksikumppani....ja?

Jos sexbuddya ei kiinosta, niin mitäs sitten? Eikös noin ihana nainen löydä uuden?

Mikä olikaan" valituksen" aihe?

Halusitko kuulla lisää kehujamme?

Vierailija
9/57 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyrkyttänyt itseäsi liian suorasukaisesti. Olen itse keski-ikäinen kivannäköinen sinkkunainen jolla on pilkettä silmäkulmassa. En kuitenkaan koskaan alentuisi lähettelemään "nyt sopisi tulla " viestejä kenellekkään, hoidan miessuhteeni hienovaraisemmin vaikka "pelinaisia" olenkin. Arvioni on liian hyökkäävä lähestymistapa, sinun pitää hioa taktiikkaa;)

Vierailija
10/57 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa tyypilliseltä "Ei kiinnosta tarpeeksi mutta liian kiltti kertomaan totuutta"-tyypiltä. Mulla on ollut noita myös: mies ei osaa vaan kadota ja/tai lakata pitämästä yhteyttä mutta mitään oikeaa tapaamista on hankala järjestää. Jos osoitat ärtymystä niin useimmiten yrittää myötäillä ja voi suostua tapaamaankin  ettet loukkaantuisi.

Sitten voi olla kyseessä suorituspaineet seksin suhteen: tyyppi tietää että tavatessa on varmana seksiä ja sitä jännittää ettei suoriudu. Varsinkin jos teillä on yhteisiä tuttuja.

Vierailija
11/57 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 13:35"]Eli tapasin itseäni aika paljon nuoremman tyypi baarissa parisen kuukautta sitten. Olen eronnut ja minulla on lapsi. Elän oiken onnellista elämää lapseni kanssa, ystäviä tapaan paljon ja reissailen ym. Olen tyytyväinen enkä etsi nyt tällä hetlkellä mitään vakavaa. Työn ja opiskelujeni vuoksi aika ei riitä seurusteluun, mulla vaan ei ole mitään rahkeita semmoseen just NYT. Myöhemmin joo varmaan, mutta ei nyt.

Anyway, sanoin tälle tyypille välittömästi, että mulla on lapsi ja olen häntä vanhempi ja en etsi suhdetta nyt. Voidaan tapailla seksin merkeissä, jos aikataulut sopii yhteen jne. Alusta asti siis oli selvää, mikä tässä on homman nimi. Koska minulla oli kaveri tulossa silloin baarista meille yöksi, en ottanut tätä tyyppiä silloin luokseni. No, tavattiin sitten kerran, kun tyyppi halusi välttämättä mennä kahville/nähdä minua, kun mitään muuta emme saaneet aikataulujen puitteissa sopimaan. Kaikki meni kivasti, ihan mukava typpi jne.

Nyt on sitten kulunut tosiaan 2 kk tuosta ja viestitellään ja olen ilmoittanut monta kertaa milloin kävisi hänen tulla mun luo tekemään jotain muutakin, kun juomaan kahvia. Aina hänellä on joku este tai peruu viimetipassa tulonsa :O. Mulla alkaa mennä hermo jo. Kysyin yhdessä vaiheessa, että jos häntä ei vaan kiinnosta, niin annetaanko olla, en jaksa tällaista mitätöntä tekstarisuhdetta. Tyyppi meni ihan puihin ja alkoi heti sumplia koska voisi tulla mun luo. No, sovpivasti hän tulikin kovaan flunssaan sinä päivänä, kun hänen piti taas tulla. Uskoin häntä, mutta koska meillä on yhteisiä tutun tuttuja, kuulin eräältä kaveriltani, että tämä tyyppi ei ollutkaan missään flunssassa vaan kyseisenä päivänä ihan työvuorossaan ja näytti terveeltä, kuin pukki (illalla meidän piti siis tavata). En sanonut tästä valehtelusta mitään, koska ei se tavallaan mulle kuulu, eihän me seurustella tai mitään. Herää vaan kysymys, mikä vittu tätä tyyppiä vaivaa??

Ok, itse olen aika näyttävä tapaus, sosiaalinen enkä todellakaan ujo tai hiljainen (mutta mikään jakorasia en tod ole!). Tykkään flirttailusta jne. Voisiko olla niin, että tämä nuori tyyppi ei vaan uskalla tulla mun luo :D? Jaksaa kehua miten kaunis olen ja jotenkin pitää mua jonain ihan ihmeellisenä ilmestyksenä puheidensa perusteella.

Jos häntä ei kiinnostais pätkääkään tulla peuhaamaan mun kanssa, miksi jaksaa yrittää järkätä tapaamisia, mutta sitten saattaa valehdella viime hetkellä esteestä? Jos oikeasti kiinnostais tehdä jotain, miksi ei sitten tule ja tee?? Argh, mä en jaksa mitään pelejä kenenkään kanssa.

Moni nyt ihmettelee miksi en vaan ilmoita sille, että pitäköön tunkkinsa. No ihmettelen samaa itsekin! Mulla vaan niin kiireinen elämä, että kai ajattelen, että ei tarttis metsästää seksiseuraa, jos tuo yksi nyt ryhdistäityisi ja kävisi välillä kyläilemässä. Nyt kyllä täytyy alkaa pitää silmänsä auki taas, kun lähden pitkästä aikaa juhlimaan parin vkon päästä. Luulisi, että jos mies tietää saavansa seksiä, tulisi hän viivana :). Ja vielä vanhemmalta (olen 36v), hyvännäköiseltä ja hyväkroppaiselta naiselta. Vai mitä sanoo miehet, jos tätä satutte lukemaan?

Haluan vaan helppoa seksiä ilman mitään sitoumuksia. Eikös tämmönen olis joka miehen unelma :D haha!!

[/quote]

Anna sille persettä horo, eiköhän se siitä sit vähän sulle avaudu? Vai ootkos joku vitun matopersereikä?!?

Vierailija
12/57 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 13:35"]Eli tapasin itseäni aika paljon nuoremman tyypi baarissa parisen kuukautta sitten. Olen eronnut ja minulla on lapsi. Elän oiken onnellista elämää lapseni kanssa, ystäviä tapaan paljon ja reissailen ym. Olen tyytyväinen enkä etsi nyt tällä hetlkellä mitään vakavaa. Työn ja opiskelujeni vuoksi aika ei riitä seurusteluun, mulla vaan ei ole mitään rahkeita semmoseen just NYT. Myöhemmin joo varmaan, mutta ei nyt.

[/quote]

Mun miehellä on tollanen kaveri. Pitää tätä daamia " varalla" joa ei oo muuta tekemistä. Eicät asu ihan vierekkäin ...

Tapasivat hetki sitten mutta uusintaa ei ole vielä tullut...

Vierailija
13/57 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mun miehellä on tollanen kaveri. Pitää tätä daamia " varalla" joa ei oo muuta tekemistä. Eicät asu ihan vierekkäin ...

Tapasivat hetki sitten mutta uusintaa ei ole vielä tullut...

Vierailija
14/57 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 22:08"]Ap, vai et lähettele viestejä. Lue uudestaa aloituksesi ja katso mitä olet kirjoittanut. (Voin kyllä virkistääkin muistiasi:) "olen ilmoittanut monta kertaa milloin kävisi hänen tulla mun luo tekemään jotain muutakin, kun juomaan kahvia." Aika suorasukaista tekstiä.

[/quote]

Niin siis ensin hän on kysellyt, että milloin mulle passaa ja sitten ilmoitan :).

Mielenkiintoisia vastauksia täällä, sain paljon ajattelemisen aihetta. Ei tämä tilanne minua mitenkään stressaa, kävi vaan mietityttämään, että mikäköhän tässä on takana. Veikkaan todella, että kaveri on ujoa sorttia ja aika kokematon ja siksi pelotan häntä. Vaikka en todellakaan ole pelottava :D.

Minä en ota enää yhteyttä, jos hän ottaa, otan erilaisen taktiikan, paljon hillitymmän ja annan hänen nyt tehdä vähän töitä saadakseen tavata (kieltämättä olen varmaan tehnyt liian helpoksi hänelle tämän, ei pääse miehinen saalistusvietti käynnistymään). Sen verran ok näköinen ja muutenkin hauskaa seuraa tämä tyyppi, että kyllä mulla haluja löytyy, kiva olis päästä peuhamaan :). Mutta tässä nyt elelen omaa elämääni ja katsotaan tavataanko ikinä. Tulen joo sit kertomaan miten kävi!

Ap

Vierailija
15/57 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mies ja en ole kiinnostunut naisista jotka haluavat minusta vain viihdettä. En arvosta sellaisia ihmisiä.

Vierailija
16/57 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 08:07"]Minä olen mies ja en ole kiinnostunut naisista jotka haluavat minusta vain viihdettä. En arvosta sellaisia ihmisiä.

[/quote]

Ok! Mutta tosiaan alusta alkaen hänkin oli sitä mieltä, että pidettäis vaan hauskaa. Hän sanoi, että ei etsi nyt mitään vakavaa. Ja tämän sanoi ennen, kun itse kummemmin asiaa edes kommentoin. Voihan tässä olla niin, että hän nyt ei etsikään vain huvituksia, vaikka näin mulle sanoikin. Mutta sanois nyt hyvä mies suoraan mikä mättää :D

Ap

Vierailija
17/57 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun analyysi on, että sillä on kehittynyt jotain tunteita sua kohtaan (koska olette viestitelleet/jutelleet tässä koko ajan ilmeisesti enemmän tai vähemmän). Hän on myös nuorempi, ehkäpä paljonkin kokemattomampi ja pelkää, että petyt häneen rakastajana. Ajatus tapaamisesta kiehtoo häntä todella, mutta paniikki iskee viimemetreillä. On niin helppoa esittää coolia ja itsevarmaa kännykän välityksellä. Kasvotusten se on vaikeaa, jos hän onkin todellisuudessa ujohko ja kokematon.

Itsekin olen sinkku ja yh-äiti. Tuntuu, että nykyään miehet varsinkin pelaavat jotain ihme pelejä. Yksinkertainen rehellisyys ja että asiat sanotaan suoraan ilman pelleilyä, tuntuu jääneen menneille hyville ajoille. Aivan eri markkinat ja "säännöt" tapailussa nyt, kun silloin joku 15 v sitten, kun olen viimeksi deittaillut. Huokaus.

Vierailija
18/57 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä nyt ihmeemmin miestä osaa analysoida paitsi, ettei häntä nyt pelkkä seksisuhde puheistansa huolimatta jostain syystä kiinnostakaan.

Unohda tyyppi kokonaan ja hanki uusi rakastaja.

Vierailija
19/57 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se myytti on siis murrettu että miehet haluaa vain helppoja panoja.

Eivät miehet ole sellaisia että juoksevat mun pystyssä jokaisen horon perässä joka vain antaa, vaan heillä on myös aivotoimintaa.

Vierailija
20/57 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä osaa edes arvailla mikä sitä vaivaisi. Olet ihan suoraan sekä sanonut että näyttänyt, että et aio riippua tuossa miehessä ja ihan seksisuhdekin käy. Olet myös yrittänyt irrottautua, mutta sekään ei sitten käy sille.

Ehkä sillä on jotain mt-ongelmia? En tiedä, kai olisi parasta että antaisit olla etkä ottaisi enää mitään yhteyttä. Tuskin sekän ottaa, tai jos ottaa niin sanot että juna meni jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän