Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monen varatun miehen kanssa olet harrastanut seksiä?

Vierailija
10.02.2014 |

Itsellä neljäsosa.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden. Molemmilla silloin ero vaiheessa, molemmat päätyivät eroamaan. Suhde ei kestänyt. Ei kannattanut. Tosin oli se kai siinä mielessä hyvä juttu, että molemmat saivat lisää motivaatiota erota toimimattomasta suhteesta. Kumpikin tahoillamme uusissa, hyvissä vakisuhteissa nyt, mutta emme juurikaan ole väleissä johtuen siitä, että suhde loppui aika ikävästi. Ennen suhdetta olimme hyviä ystäviä. 

Vierailija
2/62 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatun etuon se, että ei jää roikkumaan ja näin siis pääsee helposti eroon, kun kyllästyy.

Minua naurattaa näissä aina nämä kukkahatut, jotka ihmettelee varattujen kanssa olemista. Hauskaa siinä on se, että osan näidenkin miehet ovat olleet vieraissa eikä vaimo sitä saa koskaan luultavasti tietää. Luottamus on suuri ja säälittävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhdenkään. Syytetyksi moisesta toiminnasta olen joskus joutunut, mutta omatuntoni on puhdas. Jotkut eukot katkovat välit omiin kavereihinsakin mustasukkaisuutensa takia. On rankkaa olla hyvännäköinen, mutta se on ainoa syntini, ei mua muiden miehet ole kiinnostaneet ikinä.

Vierailija
4/62 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on harrastukseni joten jotain 34 olis kiva jos nelkyt tulis täyteen

Vierailija
5/62 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan paneskellut muiden kuin itse varaamieni miesten kanssa. Välillä olis tehnyt mieli ja tilaisuuksia olis ollut tarjolla mutta tähän mennessä olen saanut hillittyä itseni.

Vierailija
6/62 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden, eikä ollut hajuakaan että oli varattu, oltiin muutamaan  otteeseen treffattu aikasemminkin :/ se oli siinä  sitten se, minä  en alennusotkeutumaan toisten suhteisiin vaan koska ""mieshän se tilivelvollinen on" mulla on myös omat arvot ja kunnioitan toisen omaa.

Vierailija
7/62 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden. Ei kaduta.

Vierailija
8/62 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhdenkään, enkä alennu moiseen. Hyvää seksiä kun saa vapailtakin miehiltä....tai no, ei kaikki ja siksi ne alentuu noihin varattuihin luusereihin. Hih.

Vierailija
9/62 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lortot kokoontuu taas :)

Vierailija
10/62 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden.

Vierailija
11/62 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 13:54"]

En yhdenkään, enkä alennu moiseen. Hyvää seksiä kun saa vapailtakin miehiltä....tai no, ei kaikki ja siksi ne alentuu noihin varattuihin luusereihin. Hih.

[/quote]

Se "varattu luuseri" on jonkun aviomies. - kukas sitten säälittävä onkaan...

hihhih :)

Vierailija
12/62 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietääkseni yhdenkään! Eiku hetkinen... Yhden epämääräisen tapauksen muistan nuoruudestani. Epäilen, että hän saattoi seurustella kun harrastimme seksiä hänen luonaan, tyttöystävä oli matkoilla tms. Koska vähän ajan päästä löysin miehen facebookista, ja siellä luki että on parisuhteessa. Onhan se tietty mahdollista että oli vasta yhteisen yön jälkeen alkanut seurustella....En saanut selville facebookistakaan että koska oli alkanut seukata, kun sen nähtyäni en kehdannut pyytää kaveriksi...

Ainakin pari varattua miestä on kyllä ehdottanut seksiä, mutta olen kieltäytynyt. En usko että pystyisin moiseen! Kiinnostaisi tietää millasia tyyppejä te olette, jotka _jatkuvasti_ käytte panemassa varattuja? Eikö teille tule paska olo itsestänne? Vai onko teitä petetty joskus, ja haluatte vaan "kostaa"? Ihan tosi kiinnostaisi tietää, koska varmasti niitä vapaitakin miehiä on Suomi pullollaan.

Vierailija
13/62 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 14:19"]

En tietääkseni yhdenkään! Eiku hetkinen... Yhden epämääräisen tapauksen muistan nuoruudestani. Epäilen, että hän saattoi seurustella kun harrastimme seksiä hänen luonaan, tyttöystävä oli matkoilla tms. Koska vähän ajan päästä löysin miehen facebookista, ja siellä luki että on parisuhteessa. Onhan se tietty mahdollista että oli vasta yhteisen yön jälkeen alkanut seurustella....En saanut selville facebookistakaan että koska oli alkanut seukata, kun sen nähtyäni en kehdannut pyytää kaveriksi...

Ainakin pari varattua miestä on kyllä ehdottanut seksiä, mutta olen kieltäytynyt. En usko että pystyisin moiseen! Kiinnostaisi tietää millasia tyyppejä te olette, jotka _jatkuvasti_ käytte panemassa varattuja? Eikö teille tule paska olo itsestänne? Vai onko teitä petetty joskus, ja haluatte vaan "kostaa"? Ihan tosi kiinnostaisi tietää, koska varmasti niitä vapaitakin miehiä on Suomi pullollaan.

[/quote]

Mulla oli suhteita varattujen miesten kanssa siksi, että se oli valtavan helppoa. En halunnut mitään suhdekuvioita saati miestä nurkkiini pyörimään, halusin vain seksiä. Varattu mies, useamman vuoden avioliitossa ollut, oli mies jota ei tarvinnut opettaa seksissä perusasioiden äärelle eikä hän myöskään jäänyt liian pitkäksi aikaa seksin jälkeen kotiini.

Ja koska kyseessä oli varattu mies, hän oli myös hiljaa seksistä kanssani.

Mulla oli muutama seksisuhde varattujen miesten kanssa avioeroni jälkeen jolloin halusin seksiä mutten miestä itseään. (ja näsäviisaille tiedoksi; dildo ei vaan joskus riitä) 
En kokenut alistuvani millekään, etsin seurani itse aktiivisesti. En myöskään pyörittänyt mitään iltapäiväkahvirinkiä "one in other one out"-tekniikalla, vaan ne olivat pidempiaikaisia seksisuhteita ja sellaisina pysyivät. Miehet olivat hyviä tyyppejä joiden kanssa satunnaisesti vieläkin saatan vaihtaa sähköpostia arkipäiväisistä kuulumisista. Osalle miehistä riitti syrjähypyt mun kanssani, parin tiedän olevan pakko-oireisia pettäjiä joille ei vain ole olemassa riittävästi naisia maailmassa. 

Tuota kesti kolmisen vuotta eron jälkeen, sitten tuli yksi baarireissu eräs vapaa herrasmies jutuille ja se oli mulla menoa siitä lähtien. Ihastuin, tutustuimme, rakastuimme ja olemme asuneet yhdessä jo monta vuotta. 

Vierailija
14/62 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos itse joskus eroan avioliitostani, ymmärrän sinuakin paremmin. Sitä ei varmaan siinä tilanteessa pidä kenenkään muunkaan liittoa mitenkään pyhänä, kun oma on juuri mennyt karille. Sitä haluaa elää itsekkäästi vain itselleen, ajattelee että on vain tämä hetki, mikään ei ole pysyvää... Ymmärrän jollain tasolla nytkin, mutta pidän varattujen miesten kanssa systemaattista panemista moraalisesti erittäin kyseenalaisena, ja ihmisiä jotka tätä harrastavat jollain tapaa katkeroituneina.

t.48 joka ehkä sitten on kukkahattutäti

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 14:34"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 14:19"]

[/quote]

Mulla oli suhteita varattujen miesten kanssa siksi, että se oli valtavan helppoa. En halunnut mitään suhdekuvioita saati miestä nurkkiini pyörimään, halusin vain seksiä. Varattu mies, useamman vuoden avioliitossa ollut, oli mies jota ei tarvinnut opettaa seksissä perusasioiden äärelle eikä hän myöskään jäänyt liian pitkäksi aikaa seksin jälkeen kotiini.

Ja koska kyseessä oli varattu mies, hän oli myös hiljaa seksistä kanssani.

Mulla oli muutama seksisuhde varattujen miesten kanssa avioeroni jälkeen jolloin halusin seksiä mutten miestä itseään. (ja näsäviisaille tiedoksi; dildo ei vaan joskus riitä) 
En kokenut alistuvani millekään, etsin seurani itse aktiivisesti. En myöskään pyörittänyt mitään iltapäiväkahvirinkiä "one in other one out"-tekniikalla, vaan ne olivat pidempiaikaisia seksisuhteita ja sellaisina pysyivät. Miehet olivat hyviä tyyppejä joiden kanssa satunnaisesti vieläkin saatan vaihtaa sähköpostia arkipäiväisistä kuulumisista. Osalle miehistä riitti syrjähypyt mun kanssani, parin tiedän olevan pakko-oireisia pettäjiä joille ei vain ole olemassa riittävästi naisia maailmassa. 

Tuota kesti kolmisen vuotta eron jälkeen, sitten tuli yksi baarireissu eräs vapaa herrasmies jutuille ja se oli mulla menoa siitä lähtien. Ihastuin, tutustuimme, rakastuimme ja olemme asuneet yhdessä jo monta vuotta. 

[/quote]

Vierailija
15/62 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden, milemmat omiani, tosin vuoronperää:)

Vierailija
16/62 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden, jolla oli avoin suhde. Tapasin suhteen toisen osapuolen ennen kuin suostuin seksiin, koska halusin varmistaa että asia tosiaan on niin kuin mies kertoo sen olevan. Kerroin lisäksi tuolle parille, että itse en usko vapaisiin suhteisiin tai ainakin pidän niiden onnistumistodennäköisyyttä todella vähäisenä, koska seksin harrastaminen on omiaan lähentämään sen osapuolia. Kumpikin vakuutti, että ei koske heidän suhdettaan.

Valitettavasti puolen vuoden kuluttua heidän suhteensa oli ohi, koska nainen oli alkanut kokea jäävänsä toiseksi. Tämä siitä huolimatta että en millään tavoin yrittänyt viedä häneltä miestä.

Älkää ihmiset juosko vieraissa, jos ette ihan oikeasti tiedä mitä olette tekemässä. Se vaikuttaa elämäänne ja parisuhteeseenne huomattavasti, siinäkin tapauksessa että kumppani ei saa tietää siitä.

Vierailija
17/62 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 14:42"]

Ehkä jos itse joskus eroan avioliitostani, ymmärrän sinuakin paremmin. Sitä ei varmaan siinä tilanteessa pidä kenenkään muunkaan liittoa mitenkään pyhänä, kun oma on juuri mennyt karille. Sitä haluaa elää itsekkäästi vain itselleen, ajattelee että on vain tämä hetki, mikään ei ole pysyvää... Ymmärrän jollain tasolla nytkin, mutta pidän varattujen miesten kanssa systemaattista panemista moraalisesti erittäin kyseenalaisena, ja ihmisiä jotka tätä harrastavat jollain tapaa katkeroituneina.

[/quote]

Saattaa olla, että itse ajattelet juuri noin, minä en kyllä ajatellut "itsekkäästi ettei mikään ole pysyvää". En myöskään katkeroitunut avioerostani, ei mulla ollut siihenkään mitään syytä. Avioero ei ollut riitojen värittämä vaan hyvin looginen jatko jo pelkälle kämppäkaveri-suhteelle. Ex-mieheni kanssa olen ollut koko ajan ihan hyvissä väleissä, harvemmin nykyään tekemisissä kun ei muutenkaan ole mitään yhteistä ollut vuosiin.

Nyt tietysti olen väärä henkilö sanomaan, mutta kun varattu nainen tai mies lähtee hakemaan seksiä ulkopuolelta parisuhteen, HÄNELLÄ on silloin kunnioitusongelma avioliittoaan kohtaan. Ei sitä pettämistä tapahdu, jos ei siihen ole halua, ja usein se halu pettämiseen todellakin tulee parisuhteen ongelmista. Joko näkyvistä sellaisista (riitaa), tai henkilön omista kriiseistä joista ei aina se puoliso mitään tiedä. Mä olen aika varma, että ne pari miestä, jotka ovat sittemmin olleet käsittääkseni hyvinkin uskollisia vaimoilleen, olivat juuri tuollaisia joilla oli oma kriisinsä menossa. 

Ollaan muuten saman ikäisiä.

Vierailija
18/62 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin aiemmin numerolla 48, olen 30-vuotias. Toki se on se mies joka siinä tilanteessa pettää vaimoaan, mutta et voi väittää etteikö sillä toisella osapuolella ole _mitään_ osaa eikä arpaa tähän pettämiseen, vaikka tietää miehen olevan naimisissa, kun menee tämän kanssa sänkyyn. En haluaisi sekaantua moiseen, koska ei ole mikään pakko. Tiedän että minulle tulisi paha ja likainen olo asiasta. Kyllä kai sitä voi vapaillekin miehille sanoa, että ei halua muuta kuin seksiä, luulisi monelle olevan ihan unelma tilanne, eikä varmasti jokainen ole heti ensimmäiseksi takertumassa kiinni.

Ja eikä avioero olen aina jonkinlainen pettymys, tapahtui se miten "hyvissä väleissä" tahansa?

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 14:54"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 14:42"]

[/quote]

Saattaa olla, että itse ajattelet juuri noin, minä en kyllä ajatellut "itsekkäästi ettei mikään ole pysyvää". En myöskään katkeroitunut avioerostani, ei mulla ollut siihenkään mitään syytä. Avioero ei ollut riitojen värittämä vaan hyvin looginen jatko jo pelkälle kämppäkaveri-suhteelle. Ex-mieheni kanssa olen ollut koko ajan ihan hyvissä väleissä, harvemmin nykyään tekemisissä kun ei muutenkaan ole mitään yhteistä ollut vuosiin.

Nyt tietysti olen väärä henkilö sanomaan, mutta kun varattu nainen tai mies lähtee hakemaan seksiä ulkopuolelta parisuhteen, HÄNELLÄ on silloin kunnioitusongelma avioliittoaan kohtaan. Ei sitä pettämistä tapahdu, jos ei siihen ole halua, ja usein se halu pettämiseen todellakin tulee parisuhteen ongelmista. Joko näkyvistä sellaisista (riitaa), tai henkilön omista kriiseistä joista ei aina se puoliso mitään tiedä. Mä olen aika varma, että ne pari miestä, jotka ovat sittemmin olleet käsittääkseni hyvinkin uskollisia vaimoilleen, olivat juuri tuollaisia joilla oli oma kriisinsä menossa. 

Ollaan muuten saman ikäisiä.

[/quote]

Vierailija
19/62 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin parinkymmenen. Yleensä eivät huutele siviilisäädystään, paitsi ehkä jälkeenpäin ja silti vonkaavat uusintakierrosta. Periaatteesta en syytä kolmatta osapuolta jos parisuhteessa oleva käy vieraissa. Suhteen sisältä ne ongelmat alkavat, ei rakastunutta miestä/naista saa edes viina hairahtumaan kaidalle polulle. 

Vierailija
20/62 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhdenkään. Mulle ihan jo pienenä tyttönä opetettiin, että toisen omaan ei kosketa ilman lupaa. ;) Mitään muuta en halveksi yhtä syvästi kuin naisia, jotka kokevat oikeudekseen paneskella varattuja miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän