Analysoikaa mikä tätä miestä vaivaa? (tavattiin baarissa)
Eli tapasin itseäni aika paljon nuoremman tyypi baarissa parisen kuukautta sitten. Olen eronnut ja minulla on lapsi. Elän oiken onnellista elämää lapseni kanssa, ystäviä tapaan paljon ja reissailen ym. Olen tyytyväinen enkä etsi nyt tällä hetlkellä mitään vakavaa. Työn ja opiskelujeni vuoksi aika ei riitä seurusteluun, mulla vaan ei ole mitään rahkeita semmoseen just NYT. Myöhemmin joo varmaan, mutta ei nyt.
Anyway, sanoin tälle tyypille välittömästi, että mulla on lapsi ja olen häntä vanhempi ja en etsi suhdetta nyt. Voidaan tapailla seksin merkeissä, jos aikataulut sopii yhteen jne. Alusta asti siis oli selvää, mikä tässä on homman nimi. Koska minulla oli kaveri tulossa silloin baarista meille yöksi, en ottanut tätä tyyppiä silloin luokseni. No, tavattiin sitten kerran, kun tyyppi halusi välttämättä mennä kahville/nähdä minua, kun mitään muuta emme saaneet aikataulujen puitteissa sopimaan. Kaikki meni kivasti, ihan mukava typpi jne.
Nyt on sitten kulunut tosiaan 2 kk tuosta ja viestitellään ja olen ilmoittanut monta kertaa milloin kävisi hänen tulla mun luo tekemään jotain muutakin, kun juomaan kahvia. Aina hänellä on joku este tai peruu viimetipassa tulonsa :O. Mulla alkaa mennä hermo jo. Kysyin yhdessä vaiheessa, että jos häntä ei vaan kiinnosta, niin annetaanko olla, en jaksa tällaista mitätöntä tekstarisuhdetta. Tyyppi meni ihan puihin ja alkoi heti sumplia koska voisi tulla mun luo. No, sovpivasti hän tulikin kovaan flunssaan sinä päivänä, kun hänen piti taas tulla. Uskoin häntä, mutta koska meillä on yhteisiä tutun tuttuja, kuulin eräältä kaveriltani, että tämä tyyppi ei ollutkaan missään flunssassa vaan kyseisenä päivänä ihan työvuorossaan ja näytti terveeltä, kuin pukki (illalla meidän piti siis tavata). En sanonut tästä valehtelusta mitään, koska ei se tavallaan mulle kuulu, eihän me seurustella tai mitään. Herää vaan kysymys, mikä vittu tätä tyyppiä vaivaa??
Ok, itse olen aika näyttävä tapaus, sosiaalinen enkä todellakaan ujo tai hiljainen (mutta mikään jakorasia en tod ole!). Tykkään flirttailusta jne. Voisiko olla niin, että tämä nuori tyyppi ei vaan uskalla tulla mun luo :D? Jaksaa kehua miten kaunis olen ja jotenkin pitää mua jonain ihan ihmeellisenä ilmestyksenä puheidensa perusteella.
Jos häntä ei kiinnostais pätkääkään tulla peuhaamaan mun kanssa, miksi jaksaa yrittää järkätä tapaamisia, mutta sitten saattaa valehdella viime hetkellä esteestä? Jos oikeasti kiinnostais tehdä jotain, miksi ei sitten tule ja tee?? Argh, mä en jaksa mitään pelejä kenenkään kanssa.
Moni nyt ihmettelee miksi en vaan ilmoita sille, että pitäköön tunkkinsa. No ihmettelen samaa itsekin! Mulla vaan niin kiireinen elämä, että kai ajattelen, että ei tarttis metsästää seksiseuraa, jos tuo yksi nyt ryhdistäityisi ja kävisi välillä kyläilemässä. Nyt kyllä täytyy alkaa pitää silmänsä auki taas, kun lähden pitkästä aikaa juhlimaan parin vkon päästä. Luulisi, että jos mies tietää saavansa seksiä, tulisi hän viivana :). Ja vielä vanhemmalta (olen 36v), hyvännäköiseltä ja hyväkroppaiselta naiselta. Vai mitä sanoo miehet, jos tätä satutte lukemaan?
Haluan vaan helppoa seksiä ilman mitään sitoumuksia. Eikös tämmönen olis joka miehen unelma :D haha!!
Sori, jos tuli kirjoitusvirheitä, en jaksa lukea selostusta uusiks.
Kommentit (57)
Ajattelitko, että mies haluaa olla sinulle käytettävissä vain silloin kun haluat seksiä? Miehistäkin suurin osa haluaa parisuhteen ja rakkautta eikä pelkkää seksiä tunnekylmän ihmisen kanssa.
Miehilläkin on tunteet, eikä miehiä sovi käyttää hyväkseen. Nimittäin tuossa sinun mallissasi mies on se jota viedään, eikä tunnu kaverille se sopivan eli ei ole mikään nynnerö. Ikävässä välissä vaan, jos siis etsii itselleen parisuhdetta.
Ap tässä
No vaikea uskoa, että hän haluaisi suhteeseen itseään 10 v vanhemman yh äiskän kanssa :D. Ärsyttää miksi sopii tapaamisia ja sitten peruu jatkuvasti. Eikö osaa sanoa, että haluaakin etsiä jotain vakavampaa. Huokaus. Ja hän on ollut se, joka aina ehdottaa tapaamista.
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 13:35"]
Haluan vaan helppoa seksiä ilman mitään sitoumuksia. Eikös tämmönen olis joka miehen unelma :D haha!!
[/quote]
Tuo on jokaisen naimisissa olevan miehen unelma, ei jokaisen miehen. Voi pettää puolisoaan eikä tarvitse välittää toisen naisen tunteista tippaakaan.
Usein kuitenkin noissa käy lopulta niin että molemmat tai toinen rakastuukin, sillehän ei itse mitään voi. Ja silloin kaikki se hauska seksi muuttuukin ahdistavaksi, yleensä muuten se joka on vapaa rakastuu ja haluaakin yllättäen enemmän.Eli tässä tapauksessa sinä.
Se on ujo. Tai sitten pelkää ettet saa tarpeeksi hyvää seksiä ja homma on sit siinä.
Nuoret miehet on just tollasia, kokemusta on paljon. Eivät ehkä uskalla sanoa suoraan, ettei kiinnosta tai sitten menee pupu ns pöksyyn. Lapsesi voi olla este, mies saattaa ajatella, että jos sä nyt kuitenkin haluat suhteen. Älä usko, mitä se sanoo, vaan mitä se tekee. Ehkä kun tiedät hänen olevan baarissa, voit alkaa joskus 02.00 tekstailla, että Öis seksiä tarjolla. Jos on p.a mies, lupaat maksaa taksin. Ja Anna pojan mennä menojaan heti, kun pano on ohi. Älä missään nimessä ala kainalossa nyhjään ja suunnittelemaan aamupalaa. Näin mun kokemuksen perusteella.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 13:46"]Nuoret miehet on just tollasia, kokemusta on paljon. Eivät ehkä uskalla sanoa suoraan, ettei kiinnosta tai sitten menee pupu ns pöksyyn. Lapsesi voi olla este, mies saattaa ajatella, että jos sä nyt kuitenkin haluat suhteen. Älä usko, mitä se sanoo, vaan mitä se tekee. Ehkä kun tiedät hänen olevan baarissa, voit alkaa joskus 02.00 tekstailla, että Öis seksiä tarjolla. Jos on p.a mies, lupaat maksaa taksin. Ja Anna pojan mennä menojaan heti, kun pano on ohi. Älä missään nimessä ala kainalossa nyhjään ja suunnittelemaan aamupalaa. Näin mun kokemuksen perusteella.
[/quote]
Jatkan... Ja saattaa ehdotella ja tekstailla, mutta sitten kuitenkin katua ja peruu.
Ap taas
No en ole lihava todellakaan :D. Kerroin mitä haluan heti alkujaan ja koska tämä hänelle passasi, hän alkoi ehdotella tapaamisia. Enkä kyllä ole mielestäni kylmä horokaan :D. Hän itseasiassa alussa myös painotti, että ei halua mitään vakavaa eikä halua alkaa isäpuoleksi kenenkään lapselle.
En mä nyt tiedä vienkö miestä narussa. Hän se aina ehdottaa, koska sopisi tavata, ei päin vastoin. Enkä mä stressaa, koska mulla on niin aktiivinen muu elämä tässä ympärillä. Nyt vaan alkoi vähän vituttaa, kun TAAS, jo varmaan viidennen kerran 2 kk sisällä perui tulonsa. Ja siis valehteli olevansa kipeä. Mutta heti yritti sopia uutta aikaa. En ole vastannut mitään.
Ok, unohdan tyypin nyt kokonaan. Kiitti analyyseistä :)
Kysy siltä itseltään? Kai tuohon nyt joku syy on oltava.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 13:48"]
Kysy siltä itseltään? Kai tuohon nyt joku syy on oltava.
[/quote]
Olen kysynytkin, että miten voi olla, että aina suunnitelmat kaatuu. Mutta hän jankuttaa, että kyllä hän todellakin haluaisi tulla, mutta on vaan niin paskaa tuuria, kun on aina kipeä/työjuttu tuli yhtäkkiä/onkin pakolliset treenit/ym ym syitä.
Annan nyt olla koko jutun, mulla meni ihan intressit koko tyyppiin :).
Ap
Mä luulen että on varattu. Ja voi pelätä että ihastut kuitenkin yms, lapsi voi mietityttää aika lailla. Mutta varmaankin on varattu.. Unohda mies
Tää on siis miehen mielipide
Hän haluaa ensin saada kunnolla selville mikä sinä oikein olet. Ehkä suoraa seksiä ehdottavat naiset ovat joidenkin miesten mielestä epäilyttäviä.
Ehkä hän huomasi kun kävitte kahvilla että et olekaan niin kiinnostava.
Niin jä sellainen päällekäypä nainen saattaa kuohita miehen henkisesti. Mies ön metsästäjä, nainen saalis.. useamman miehen mielestä.
Niin jä sellainen päällekäypä nainen saattaa kuohita miehen henkisesti. Mies ön metsästäjä, nainen saalis.. useamman miehen mielestä.
Jos hänellä on pieni muna tai suorituspaineita? Ennenkin tapaillut jotain baarituttua ja lauennut reisille ? Nää voi olla ihan oikeita syitä, tai sitten häntä ei vaan kiinnosta eikä osaa tai uskalla sanoa suoraan sulle
miksi on sinulle niin vakavaa? sanoit, että vain seksi käy joten jos miehellä on joku muu pano juuri kesken. mitä stressaat?