Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin viimeksi olit flunssassa/ vatsataudissa?

Vierailija
03.03.2014 |

.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt.

Vierailija
2/7 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunsassa 2kk sitten, vatsataudissa 18v sitten. Mahapöpöt ei minua onneksi kovin usein vaivaa, jotain pikku ripuleita on ollut, mutta oksennus ei ole tullut muuta kun humalassa 18 vuoteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden päivän kestävävässä hyvin kevyessä flunssassa olin joskus syksyllä viikonloppuna, vatsatautia en edes muista.

Vierailija
4/7 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkutalvella kevyttä flunssaa (tukkoisuutta, räkänokka ja kurkkukipu) ja päivän kestävä oksennustauti viime vuoden tammikuussa. En kyllä muista milloin olisi ollut viimeksi kuumetta tms.

Asia johon olen tyytyväinen: en sairastele usein :) 

Vierailija
5/7 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime flunssaa en muista, siitä on vuosia aikaa, mutta mahataudissa olin joulukuussa 2012.

Vierailija
6/7 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taas, viimeksi hiukan yli kuukausi sitten ja kunnolla kipeä koko jouluajan. Mä en kohta enää jaksa. Lisäksi on sit pitänyt tehdä kauheasti ylitöitä ( okei, ei voi pakottaa, mutta en voi jättää tekemättä, työmoraali ei anna) ja kierre on valmis.

Vierailija
7/7 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taas, viimeksi hiukan yli kuukausi sitten ja kunnolla kipeä koko jouluajan. Mä en kohta enää jaksa. Lisäksi on sit pitänyt tehdä kauheasti ylitöitä ( okei, ei voi pakottaa, mutta en voi jättää tekemättä, työmoraali ei anna) ja kierre on valmis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi