Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kotona, minä lähden yksin baariin katsomaan tarjontaa

Vierailija
21.02.2014 |

Ajattelin lähteä baariin nyt viikonloppuna katselemaan miestarjontaa. Miesystävälle sanoin, että lähden katsomaan yhtä bändiä. No kyllä siellä bändikin on, mutta oikeasti haluaisin flirttailla miehille. Suhde ei tunnu oikein miltään enää, mutta toisaalta en haluaisi erotakaan. Asumme erikseen. On se tunne, että tylsistyn kuoliaaksi. En todellakaan aio "pokata" ketään, mutta haluan flirttailla ja tuntea, että minutkin huomataan. Onko tämä väärin?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tunne itsellä omassa suhteessa. En kuitenkaan voisi kuvitellakkaan tekeväni noin törkeästi miehelleni,

Vierailija
2/24 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lisää, menkää yhdessä sinne baariin ja yrittäkää tutustua toisiinne uudelleen. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis todellakaan koskaan pettäisi miestäni. Haluaisin vain jutella muiden miesten kanssa ja nauttia siitä "huomiosta." Toisaalta se tuntuu jotenkin väärältä.

Ap

Vierailija
4/24 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se tuntuu sinusta väärältä niin älä tee sitä. Tiedän kyllä mitä tarkoitat, onhan se kiva saada huomiota. Mutta eikö se ole vähän säälittävää lähteä kerjäämään sitä baarista?

Jos ette oikeasti halua erota, tehkää töitä yhdessä suhteen eteen. :)

Vierailija
5/24 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut lainkaan selväksi, mistä syystä et halua erota.

Vierailija
6/24 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla mieskin nauttii huomiosta jos sitä saa, kukapa ei. En mä tuota kovin pahana pidä jos se on tosiaan vaan sitä kevyttä jutustelua ja hymyilyä. Mutta jos sä aiot sitä huomiota saada epämääräisillä keinoilla tyyliin tanssimalla pöydillä vesirajamekossa niin onhan se vähän noloa... Eli riippuu ootko liikenteessä siveästi vai tyrkkynä...

Vierailija
7/24 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun tarvitse "kerjätä" huomiota keltään. Toisaalta voinhan mennä sitä bändiäkin vain katsomaan ja lähteä pois, jos tuntuu, ettei ole mitään järkeä olla siellä. Tämä tylsyys on vain niin tappavaa... Välillä tuntuu, ettei minua ole olemassakaan miehelle.

Ap

Vierailija
8/24 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 13:00"]Ajattelin lähteä baariin nyt viikonloppuna katselemaan miestarjontaa. Miesystävälle sanoin, että lähden katsomaan yhtä bändiä. No kyllä siellä bändikin on, mutta oikeasti haluaisin flirttailla miehille. Suhde ei tunnu oikein miltään enää, mutta toisaalta en haluaisi erotakaan. Asumme erikseen. On se tunne, että tylsistyn kuoliaaksi. En todellakaan aio "pokata" ketään, mutta haluan flirttailla ja tuntea, että minutkin huomataan. Onko tämä väärin?

[/quote]

Ime sä huora vieraan kuuman miehen kovaa kyrpää...!

Vierailija
9/24 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks et puhu miehelles noista fiiliksistä,ehkä se herättäis ukkos huomioimaan sua enemmän.Mutta pettämään ei kannata lähteä,eroa ennemmin,jos suhde ei toimi,reiluus kaikessa,haluaisitko itsekkään joutua petetyksi?

Vierailija
10/24 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 13:05"]En siis todellakaan koskaan pettäisi miestäni. Haluaisin vain jutella muiden miesten kanssa ja nauttia siitä "huomiosta." Toisaalta se tuntuu jotenkin väärältä.

Ap

[/quote]

Ei kyrvän imeminen ole pettämistä vielä. Sitähän sinä vasta haluat?

Vierailija
11/24 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 13:13"]

miks et puhu miehelles noista fiiliksistä,ehkä se herättäis ukkos huomioimaan sua enemmän.Mutta pettämään ei kannata lähteä,eroa ennemmin,jos suhde ei toimi,reiluus kaikessa,haluaisitko itsekkään joutua petetyksi?

[/quote]

En aio pettää miestä. Puhuminen ei auta, olen yrittänyt monta kertaa. Miehen vastaus on yleensä: "Älä jaksa taas!"

Ap

Vierailija
12/24 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 13:05"]En siis todellakaan koskaan pettäisi miestäni. Haluaisin vain jutella muiden miesten kanssa ja nauttia siitä "huomiosta." Toisaalta se tuntuu jotenkin väärältä.

Ap

[/quote]

Ei kyrvän imeminen ole pettämistä vielä. Sitähän sinä vasta haluat?

[/quote]

Juu haluan, mutta tunnen syyllisyyttä...ap

Vierailija
13/24 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluaisin imeä yhtä kuumaa kyrpää, tunnen vaan että se olisi väärin! -ap

Vierailija
14/24 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 13:13"]

[/quote]

En aio pettää miestä. Puhuminen ei auta, olen yrittänyt monta kertaa. Miehen vastaus on yleensä: "Älä jaksa taas!"

Apno sit ei muutako kantapäät yhteen ja

[/quote]menox.

Vierailija
15/24 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sinun kaltaisten tyrkkyjen takia olen lopettanut baareissa käymisen lähes kokonaan. Se on niiiiiin säälittävän näköistä, kun kerjäätte sitä huomiota niiltä miehiltä!

Vierailija
16/24 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein säälittävintä on mennä baariin kerjäämään huomiota miehiltä, ja kun sitä saa niin sanookin että kiitos olen naimissa enkä etsi seuraa.

Tosi reilua miehiä kohtaan.

Vierailija
17/24 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein säälittävintä on mennä baariin kerjäämään huomiota miehiltä, ja kun sitä saa niin sanookin että kiitos olen naimissa enkä etsi seuraa.

Tosi reilua miehiä kohtaan.

Vierailija
18/24 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukkos on tod.näkösesti pettäny jo sua,kerta olet sille noin yhdentekevä.

Vierailija
19/24 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin sanon et menkää yhdessä! Miehen käytöstä et voi muuttaa, omaasi voit. Jos mies ei halua asiasta puhua niin tyydy siihen ja tee asialle jotain!!

Vierailija
20/24 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pelle näköjään esiintynyt minuna täällä. Ja missä olen sanonut, että olen naimisissa?!

Ap