Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille matkusteleville hotelli tärkeä?

Vierailija
21.02.2014 |

Kun täällä niin usein hoteilleista kysellään? Itselleni ainakaan sillä ei ole yhtään mitään väliä, siellä käydään vain nukkumassa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No..vaikka käydään vain nukkumassa niin on sillä väliä, kuuluuko melua ja kokemusta on siitäkin, ettei ole ollut minkäänlaista ilmastointia, ei edes tuuletinta. Noiden kokemusten jälkeen on vähän väliä hotellillakin, vaikka tärkein kriteeri on se mainittu sijainti. Mutta eri maissa myös eri kriteerit, ja yleensä mulle riittää hyvin kolmen tähden hotelli.

Ja itseasiassa kyllä mä siellä huoneessakin olen köllinyt ja katsonut paikallista tv-kanavaa joten on plussaa, jos se hotellihuone on kiva siihen tarkoitukseen.

Vierailija
22/30 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 10:26"]

Kun täällä niin usein hoteilleista kysellään? Itselleni ainakaan sillä ei ole yhtään mitään väliä, siellä käydään vain nukkumassa.

[/quote]

Mitä enemmän olen matkustanut sitä tärkeämmäksi se tulee. syistä että:

-Hotellissa käydään nukkumassa ja haluan tehdä sen vähintään kotini tasoisessa ympäristössä.

-Hyvässä hotellissa ei ole niin todennäköisesti torakoita ja luteita kuin huonossa. Jopa muurahaisia löytyy jos ylöspitp heille liian hyvä, eli lattiat likaisia muruista.

-Paremmassa hotellissa parempi palvelu: en jaksa katsella lomalla tai työmatkalla ryppynaamaisia ihmisiä, minullakin on ongelmia mutta en halua kaataa niitä muiden niskaan.

-En tajua, miksi pitäisi kärsiä jossain murjussa vain siksi, että "täällä vain nukutaan".

Pitääkö aina mennä sillä rajalla, minkä juuri ja juuri sietää, eikö elämästä saa rehellisesti nauttia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan erittäin hyvän diilin kaupunkilomalle 5* hotellista otan sen mutta paras hinta-laatusuhde on 3* hotelleissa. Olen siellä vain nukkumassa ja suihkussa joten muuten ei merkitystä. Aamiainen on tärkeintä ja hyvä sijainti

Vierailija
24/30 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö aina mennä sillä rajalla, minkä juuri ja juuri sietää, eikö elämästä saa rehellisesti nauttia?

No pikkasen on liioittelun makua, viimeksi Lontoossa olin halvimmassa hotellissa jonka löysin, oli ihan ok siisti hotelli, ja mikä pääasia hyvällä paikalla! Ainut mikä oli huonoa, oli mannermainen aamiainen, mutta kyllä siitäkin selvittii, koko kaupunkihan on täynnä hyvää ruokaa. Hotelli on kuitenkin aina hotelli, hostelliin en menisi.

Vierailija
25/30 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana ei ollut väliä, nykyään on. Minusta on mukavaa majoittautua ylellisesti sen kerran, kun matkoille pääsee. Työmatkat ovat keskitason hotellissa.

Vierailija
26/30 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väliä, pääasia että on sänky, joku kaappi, tuoli, vessa ja suihku. Olen omatoimi matkailija. Haluan nähdä ja kokea. Aamulla aikaisin ylös ja ehkä välillä käyn suihkussa ja jalat kattoa kohti , sitten menoksi ja illalla hotelliin.

Vierailija
27/30 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 10:42"]

Koska haluan majoittua hyvin. Hotellilla käyn mm. kuntosalilla ja tykkään että hotellilla on hyvät palvelut eikä tarvitse lähteä niitä etsiskelemään mistään kauempaa. Paras hotelli on sellainen jolla on oma ranta, hyvät allasalueet, kunnon kuntosali, golfkenttä vieressä, useampi erityyppinen ravintola jne.

[/quote]eli sinä viihdyt hotellilla, mulle ei riittäisi

Vierailija
28/30 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 12:02"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 10:42"]

Koska haluan majoittua hyvin. Hotellilla käyn mm. kuntosalilla ja tykkään että hotellilla on hyvät palvelut eikä tarvitse lähteä niitä etsiskelemään mistään kauempaa. Paras hotelli on sellainen jolla on oma ranta, hyvät allasalueet, kunnon kuntosali, golfkenttä vieressä, useampi erityyppinen ravintola jne.

[/quote]eli sinä viihdyt hotellilla, mulle ei riittäisi

[/quote]

Kyllä suuri osa päivästä menee golfin parissa ja toki nähtävyyksiä käydään katsomassa, mutta jos lapset ovat mukana niin ollaan paljon altaalla/rannalla sitten loppuaika. Ja illalla ei jakseta riekkua missään myöhään, joten on kiva jos hotellilla on treenimahdollisuus ja muuta tekemistä.

Vierailija
29/30 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vähän riippuu matkan tarkoituksesta ja kohteesta. Työreissulla kaipaan hyvin toimivaa hyvällä sijainnilla olevaa hotellia. Lomareissulla riippuu tosiaan siitä, vietetäänkö siellä hotellilla aikaa ja mitä siellä tehdään, vai onko tarkoitus hotellissa käydä vain nukkumassa. Sijainti on hotellille tärkeinpiä tekijöitä, oli sitten kyse mistä matkasta tahansa. Mutta rantalomakohteessa sijainti määritellään eri kriteerein kuin kaupunkilomalla. Kaupunkilomalla ei kaipaa uima-allasta tai leikkipaikkaa tai tenniskenttää, kun taas rantalomalla joku nopean langattoman nettiyhteyden vaatiminen voi olla toisarvoista.

Vierailija
30/30 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se hotelli ja sen sijainti on tärkeä. Lomalle mennään lomailemaan, ei kärsimään saati siivoilemaan.

Tosi kurjaa kun varaat Espanjasta talviaikaan jonku höttösen huoneiston mihin et lämmitystä voi ottaa ja yöllä huoneessa on kylmempi ku ulkona. Tosin pysyt lämpimänä kun tallot torakoita koko yön ja aamulla sitten siivouspuuhiin ettei näiden ystävät tuu kostamaan. Siinä meniki sit puolet päivästä ja sit kiiruhdat juoksujalkaa katsomaan nähtävyyksiä, jotka on monen kymmenen kilometrin päässä asunnosta. Asunnon läheisyydessä kun on vaan normaalia asutusta.

Ton koettuani mä kyl haluun, et mun hotellihuone on siisti ja joku käy imuroimassa sen hiekasta päivittäin, ettei mulla mee siihen turhaan aikaa (haluun kuitenkin nukkua siistissä ympäristössä). Aamupalakin hotellissa ois hyvä niin ei tarvi heti ettiä jotai mestaa missä syödä. Loman pitää olla vähän luksustakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme