Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa pitää lapsen, minä en..

Vierailija
03.03.2014 |

Ensimmäinen lapsemme on tällähetkellä 11kk vanha ja olen taas raskaana.. Miehelleni tämä on ehdoton ei ja aborttipuheeni menevät kuuroille korville. Koen olevani hankalassa tilanteessa.. Edellinen raskaus oli rankka, tästä vauva-ajasta puhumattakaan. Ei ole edes vitsinä käynyt mielessä,että lisää lapsia hankkisin lähiaikoina jos koskaan!

Vasta muutama viikko sitten olen saanut kunnolla voimavaroja itseni panostamiseen. Liikun, syön terveellisesti ja yritän karistaa raskauden jäljiltä tulleet kilot pois. Jaksan hoitaa kotia täysin voimin, suunnitella juttuja.. Olen saanut kaivettua itseni jostain syvyyksistä ylös! Olisiko todella sen arvoista, että aloitan kaiken uudestaan? Tuskin..

En koe että olen valmis uuteen raskauteen,saatikka kahden lapsen vanhemmaksi.. Lähiaikoina suhteemme on alkanut rakoilla, joten minusta ei ole hyvä aika uudelle lapselle. En halua kahden lapsen yksinhuoltajaksi..

Päässä pyörii vain,että miten saisin miehelle taottua järkeä päähän.. Hän vain syyllistää minua ja saa todella pahan mielen minulle, aivan kuin abortti minullekkaan mikään pikku juttu olisi. En vain jaksa enää toista lasta,ainakaan vielä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on täysi oikeus päättää jos et halua toista lasta! Sanot vain suoraan miehelle miten asia on. Jos hän ei tue sinua päätöksessä tai yritä edes ymmärtää sinun näkökulmaasi asiaan, niin harkitsisin vakavasti kannattaako sellaisen miehen kanssa jatkaa yhteistä elämää..

Tsemppiä.. :)

Vierailija
2/19 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy haluaako miehesi ryhtyä kakkoslapsen lähihuoltajaksi. Jos ei halua, lasket vain omat voimavarasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskiainen olet jos teet abortin. Eipä tässä muuta.

Vierailija
4/19 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen lapseni oli vaativa vauva, eikä paljon nukkunut. Tulin vahingossa raskaaksi, kun esikoinen oli 6kk. Olin kauhuissani, mutta en pystynyt ajatellakaan aborttia. Onneksi en, nyt ovat niin tärkeät toisilleen nämä lapset. Ja tietysti meille myös.

Jos päätät pitää lapsen, miettikää jo valmiiksi kaikki mahdolliset apukeinot vauva-arkeen. Raskasta tulee varmasti, jos tulokas ei ole helppo vauva. Toisaalta sinulla on enemmän tietoa ja taitoa vauvanhoidosta kuin ensimmäisellä kerralla. Ekan kanssa sitä on usein ihan hukassa, ja myöhemmin miettii miten kaikki tuntuikin niin hankalalta. Tottakai tuntuu, kun sitä ei ole ennen tehnyt!

Vierailija
5/19 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee abortti. Et ole valmis, niin et ole valmis. Oma kroppasi ja mielenterveys tässä painaa kuin vauvakuume. Pystyt vielä saamaan toisenkin lapsen, et ole mikään vanha mamma. Ajattele itseäsi. Itsehän sä sen lapset kannat vatsassasi ja itsehän sä sen synnytät. Kannattaa hankkia lapsi hyvältä pohjalta, ei epävarmuudessa. 

Vierailija
6/19 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että miehen pitäisi vain katsoa hyväksyen vieressä kun ap tappaa hänen lastansa????

Vierailija
7/19 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 17:49"]Niin, että miehen pitäisi vain katsoa hyväksyen vieressä kun ap tappaa hänen lastansa????

[/quote]

Ei ole miehen asia päättää. Mies ei määrää mitä päätöksiä nainen tekee kun puhutaan kehon asioista.

Vierailija
8/19 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä aika vastuutonta hankkiutua raskaaksi, jos ei aio lasta pitää. Itselleni olisi kyllä ehdoton ei abortoinnin kohdalla, en olisi voinut / voisi edes ajatella, että lapsi ei olisi saanut sisarusta, tai että yksin päättäisin yhden kohtalosta. Syntymä ei ole kohtalo, kuolema sen sijaan on.

Vierailija
9/19 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 17:56"]No on kyllä aika vastuutonta hankkiutua raskaaksi, jos ei aio lasta pitää. Itselleni olisi kyllä ehdoton ei abortoinnin kohdalla, en olisi voinut / voisi edes ajatella, että lapsi ei olisi saanut sisarusta, tai että yksin päättäisin yhden kohtalosta. Syntymä ei ole kohtalo, kuolema sen sijaan on.

[/quote]

Mutta eihän nainen yksin edes voi raskautua, kyllä siihen aina mies tarvitaan. Kyllä sitä aina voi yrittää myöhemmin raskautua uudelleen, kuin synnyttää pieni sellaiseen tilanteeseen, jossa kokee ettei voi ko. tulokkaasta huolehtia.

Vierailija
10/19 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä  minä minä ja minä!!!!

minä en jaksa, minä teen mitä minä haluan, minä suunnittelen elämässä kaiken..

En tiedä, kun kerran on saanut lahjaksi lapsen jota saa rakastaa, miten voi tappaa toisen heti perään,,, Mitä se toinen on sulle tehnyt, oisko sullakin vastuu muutakin kuin tuijottaa omaa napaa.

Kuka sanoo että taas joudut "syvyyksiin"? Nyt sä osaat jo olla äiti, et sä mihinkään syövereihin mene ja jos niin käy, so? *Ihmisiä tässä kaikki ollaan. Apua on saatavilla ja onhan sulla mies jonka voi vannottaa olemaan 110% apuna ja tukena ja läsnä.. Naiset selviää yksinkin joten nillitys riittää jo..

Parisuhde ainakin tulee hajoamaan jos teet abortin, miksi miehen pitää hyväksyä että tämä lapsi saa tulla, tämä ei. Sun ei tarvi jäädä yh:ksi sillä mies voi sen tehdä, jos niin käy että sä sekoat, sä voit ap sitten harrastaa fitnessiä ja reissata ja elää ilman lapsia ja niiden tuomaa taakkaa..

Ap:lla ei ole mielenterveys vaarassa, vain oma ego.

Voin sanoa että toinen lapsi on 1000-kertaa helpompi kuin eka, luulet että eka vei elämän ja energian, kun tokan kanssa tajuat että aivan turhaa mesoamista, osaat jo, et stressaa ja kaikki sujuu.

Jos haluat plussia niin viiden vuoden päästä olet iloinen lasten pienestä ikäerosta ja kymmenen vuoden päästä sulla on aikaa taas ja paljon ja 15 vuoden päästä tippa linssissä mietit missä lapset on.. ne liihottaa itsekseen aika pian..

Vierailija
11/19 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tulit raskaaksi eli oliko ehkäisy kunnossa?

Vierailija
12/19 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee abortti ja sano että meni kesken :D

Vierailija
13/19 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 18:00"]

minä en jaksa, minä teen mitä minä haluan, minä suunnittelen elämässä kaiken..

[/quote]Ei kukaan huolehdi meidän onnellisuudestamme ellemme me itse. On viisautta asettaa omat tarpeensa ja oma hyvinvointinsa etusijalle.

Vierailija
14/19 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee miehesi kanssa selvä diili siitä, mistä asioista miehesi ottaa vastuun, jos pidätte lapsen. Sopikaa esimerkiksi, että vauvan synnyttyä sinä pidät vain äitiyspäivärahakauden (n. 4kk) ja miehesi jää sen jälkeen kotiin hoitamaan lasta. Jos miehesi ei suostu, voit hyvin kyseenalaistaa hänen vaatimuksensa pitää lapsi.

Vierailija
15/19 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ottaisin eron ja vaatisin lapsen huoltajuutta jos abortti tehdään. Vetoamalla abortin tekoon vastoin miehen toivetta sen saaminen luulisi olevan erittäin helppoa, vastakkain lapsirakas mies ja lapselta sisaruksen riistänyt nainen.

Vierailija
16/19 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehellähän olisi nyt tuhannen taalan paikka vaikuttaa asiaan ainoalla toimivalla keinolla: ryhtyä superhyväksi, huomaavaiseksi, epäitsekkääksi ja vastuuntuntoiseksi ja rakastavaksi isäksi ja puolisoksi. Voisitko silloin harkita lapsen pitämistä? Jos hän lisäksi lupaisi ottaa päävastuun lapsesta, esim. jäädä vanhempainvapaalle ja hoitovapaalle mahdollisimman pian?

Mutta siis, sinun ei missään tapauksessa pidä tehdä valintoja, joista tiedät, ettet selviä. Abortti on täysin sinun päätettävissäsi ja jos mies on lisäksi jättämässä sinua niin kyllä on otsaa yrittää pakottaa sinua synnyttämään.

Vierailija
17/19 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 18:00"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 17:56"]No on kyllä aika vastuutonta hankkiutua raskaaksi, jos ei aio lasta pitää. Itselleni olisi kyllä ehdoton ei abortoinnin kohdalla, en olisi voinut / voisi edes ajatella, että lapsi ei olisi saanut sisarusta, tai että yksin päättäisin yhden kohtalosta. Syntymä ei ole kohtalo, kuolema sen sijaan on.

[/quote]

Mutta eihän nainen yksin edes voi raskautua, kyllä siihen aina mies tarvitaan. Kyllä sitä aina voi yrittää myöhemmin raskautua uudelleen, kuin synnyttää pieni sellaiseen tilanteeseen, jossa kokee ettei voi ko. tulokkaasta huolehtia.

[/quote]

Kyllä siihen tosiaan mies tarvitaan, joten miehellä tulee olla sananvaltaa asiassa.

Myöhemminkö tämä ihminen on jotenkin korvattissa. Kyllä ihmiset on kamalan julmia nykyään. Abortteja tosta vaan, kun just nyt ei sovi. Mikäs ehkäisy teillä oli käytössä, ap?

Vierailija
18/19 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vasta illalla oli ketju, missä nainen halusi toisen ja mies ei. Akat oli heti vastaamassa, että jätä ehkäisy pois, kyllä mies rakastuu lapseen.

Kun nainen ei halua lasta ja mies haluaa, niin heti ollaan aborttia suosittelemassa.

Vierailija
19/19 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, sikiö ei ole lapsi. Toiseksi, oletteko moralisoijat miettineet, montako eläintä te olette elintavoillanne tappaneet? Kolmanneksi, maailmassa on jo ihmisiä enemmän kuin tarpeeksi. Kuka täällä on itsekäs?!? Tekopyhää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi