Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voimakas vatsakipu -ovuaatiosta muutama päivä -raskaana?

Vierailija
21.02.2014 |

Heippa!

Heräsin viime yönä voimakkaaseen kipuun vatsassa ja alaselässä. Kesti aikansa ennen kuin sain taas unta ja aamulla varhain heräsin uudestaan kovaan kipuun. Kipu muistuttaa kuukautiskipuja, mutta mulla ei ainakaan koskaan ole ollut näin kivuliaita kuukautisia. Yritetään lasta ja mulla oli ovulaatio muutama päivä sitten. Voisikohan tämä olla merkki alkion kiinnittymisestä? Onko muilla ollut vastaavaa? Kannattaako ottaa panadolia vai mikähän auttaisi? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään oo ollut vastaavaa? -ap

Vierailija
2/5 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli just viime ovulaation aikana, eikä ole koskaan ennen ollut eläissäni. Kunnon vihlasuja ja myös menkkakipuja. Toivon kylläkin, että EN ole raskaana. Sitäpaitsi siellähän ei vielä siinä vaiheessa pitäis mitään kummempaa tapahtua. Muistaakseni kiinnittyminenkin tapahtuu 5-8 päivää hedelmöittymisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun mun ovulaatio oli noin 5 päivää sitten. Ihmmetyttää mitä tää on, on nimittäin tuskaista :/

Vierailija
4/5 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/5 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina vatsa satunnaisesti krampannut. Ei ole liittynyt mitenkään raskauksiin. Tai kuukautisiin. Tai voulaatioon.
Jos se ihmisen maha nyt vain voi tuntua vähän kipeältä, ihan vain joku kaasukupla esimerkiksi joka siellä seilaa voi aiheuttaa kipuja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme