Jos mies ehdottaisi sinulle geokätköilyharrastusta?
Mitä jos mies ehdottaisi, että alkaisit harrastamaan geokätköilyä?
Kommentit (17)
Että kiva, siitä onkin jo monta kuukautta kun viimeksi käytiin. On kiva koko perheen harrastus, suosittelen.
Harrastetaan sitä jo. :) Mukavaa koko perheen harrastelua luonnossa.
Sanoisin, että "ei olla pitkään aikaa kätköillä käytykään, hoksasitko jonkun kivan kätkön, joka on talvella löydettävissä".
Ilahtuisin. Olen itse ehdottanut sitä miehelleni vaikka kuinka monta kertaa, mutta en ole saanut häntä innostumaan.
Harrastajat, pärjääkö siinä ihan puhelimella? Ettei tarvita parempaa GPS:ää?
Voisin alkaakin. Olen itsekin miettinyt, että tuo voisi olla oikein hauska harrastus. Joskus metsässä liikkuessa olemme sattumalta jonkun kätkön löytäneet. Tietysti olettaisin, että mies alkaisi harrastaa myös eli olisi meidän yhteinen juttu.
Voisin kokeilla. Olen joskus miettinyt, että pitäisi kokeilla, mutta en sitten saanut aikaiseksi.
Kyllä puhelimellakin pärjää. Riippuu vähän puhelimesta, itse aloittelin puhelimen kanssa ja välillä turhautti, kun tarkkuus ei meinannut riittää jossain keskellä metsää, joka on täynnä isoja kiviä, ja vihjekin kuului että iso kivi... Mutta varsinkin kaupungissa/muuten vaihtevassa ympäristössä pystyy puhelimen kanssakin päättelemään melko hyvin, että mitkä ne kätköpaikat ovat. Varsinkin siinä vaiheessa kun vähän on kertynyt jo kokemusta.
Kokeillaan vaan.
Ajattelisin ettei kuullosta kaikista mielekkäimmältä, mutta saattaa olla ihan ok.
Ollaan kätköiltykin, alkuinnostuksen jälkeen hiipui harrastus tosin. Ehkäpä tänä vuonna jossain vaiheessa taas jatketaan. Miehellä on oma kätkökin.
Ilman muuta lähdettäisiin keräämään yhdessä roskia pois luonnosta!
Jos mies ei löydä geokätköä kotoaan niin saa mennä yksin. Kyllä niitä muitakin miehiä löytyy.
Mies ei pääse kaupasta ulos ilman, että kerron missä on ulko-ovi :) toisaalta, olisi kiva harrastaa jotain yhdessä ja geokätkeily kuulostaa kivalta, mutta vain jos se on kaupungin alueella eli ei missään maaseudulla.
Kuulostaa hauskalta.