Entäpä paljonko laihduttaisit, jos olisit minä?
Kommentit (28)
Sellaset kymmenen kiloa näin alkuun.
Jos on ylimääräistä, osta lenkkarit ja ala kuntoilemaan. Painoa ei tartte pudottaa.
Missinmitat ovat kauneimmat mitat, miksi joku ei pyrkisi niihin?
10 kg niin olisin nykyisissä mitoissani.
Ei se kilomäärä kerro mitään. Laita kuva niin sanon paljonko laihduttaisin.
Sinusta en tiedä. Itse olen suunnilleen samoissa mitoissa (2 cm pidempi) ja täydellinen, en ainakaan laihduttaisi. Mutta toki sinuna saattaisin laihduttaa vaikka 10 kiloa, itsehän sen tietää.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 23:08"]
Jos on ylimääräistä, osta lenkkarit ja ala kuntoilemaan. Painoa ei tartte pudottaa.
[/quote]
En ymmärtänyt tästä mitään. Miten ne lenkkarit ja kuntoilu auttavat siihen ylimääräiseen, jos sitä ei saa pudottaa?
Olet aika lihava.
Kyllä ainakin 15 kiloa voisi laihduttaa.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 23:08"]
[/quote]
En ymmärtänyt tästä mitään. Miten ne lenkkarit ja kuntoilu auttavat siihen ylimääräiseen, jos sitä ei saa pudottaa?
Riippuu ihan siitä millainen vartalo sulla on. Itse en usko, että painosta voi päätellä hirveästi mitään, paitsi jos se on jommassa kummassa ääripäässä. Mulla itellä on aina ollut tavoitteena pysyä kiinteässä kunnossa.
Varovasti arvioiden sanon, että n. 5 kg voisi olla ihan hyvä. Ei tossa nykyisessä painossakaan mitään vikaa ole,
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 23:18"]
Ei se kilomäärä kerro mitään. Laita kuva niin sanon paljonko laihduttaisin.
[/quote]
No ei tää kuvakaan kyllä paljoa kerro.. mutta tässä on
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 23:28"]
Riippuu ihan siitä millainen vartalo sulla on. Itse en usko, että painosta voi päätellä hirveästi mitään, paitsi jos se on jommassa kummassa ääripäässä. Mulla itellä on aina ollut tavoitteena pysyä kiinteässä kunnossa.
Varovasti arvioiden sanon, että n. 5 kg voisi olla ihan hyvä. Ei tossa nykyisessä painossakaan mitään vikaa ole,
[/quote]
Ah, 5-7 kiloo ois mun sellanen unelma:)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 23:08"]
[/quote]
[/quote]
Kiinteytyminen! Eli läskiä lihaksiksi.
Ei sulla tuon kuvan mukaan pahemmin liikaa läskiä ole, miksi haluat laihtua? Näytät normaalipainoisille.
[/quote]
Kiinteytyminen! Eli läskiä lihaksiksi.
Ei sulla tuon kuvan mukaan pahemmin liikaa läskiä ole, miksi haluat laihtua? Näytät normaalipainoisille.
[/quote]
Ahdistaa olla näin "painava". Ja haluaisin mahtua pienempikokoisiin vaatteisiin ja olla vähän sirompi.
En yhtään....olisin erittäin tyytyväinen vaikka kaikkea ei voi kyllä päätellä vaa'an lukemasta!
Kaiken. Rupeaisin olemattomaksi tyhjyyskeskittymäksi ja hengailisin silleen noin 274 vuotta, kunnes vain oksentaisin sateenkaaren.
En yhtään. Mä olen ton kokoinen ja hoikka. Sinusta en tiedä.