Miksi et osallistu yhtiökokoukseen?
Meillä kymmenen asunnon talossa kokouksessa oli viisi osallistujaa, joista kaksi edusti samaa asuntoa.
Kommentit (24)
Uudehko iso taloyhtiö. Ei minua siellä tarvita.
Meillä on viisi asuntoa, enkä aikataulusyistä ehdi kaikkien yhtiökokouksiin joka vuosi. Eikä ole tarpeenkaan. Menen, jos taloyhtiössä on jotain mielenkiintoista tekeillä tai suunnitteilla.
Ei siellä monestikaan mitään sellaista päätetä, mihin haluaisin oman näkemyksen tuoda.
Muuten fiksut ihmiset muuttuu totaalisiksi kusipäiksi ja änkyröiksi. Onneksi ei tarvi enää käydä.
Aika usein olen duunissa samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinua kiinnosta yhtään, mitä omaisuutesi suhteen päätetään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinua kiinnosta yhtään, mitä omaisuutesi suhteen päätetään?
Kyllä se mulle sitten kerrotaan.
Olitko ap meidän yhtiökokouksessa? :D
Teillä on aika myöhään, jos nyt oli.
Ap:n taloyhtiössä mun mielestä ihan hyvä osallistumisprosentti. Eläkeläiset osallistuu aina. Muilla voi olla muutakin tekemistä.
Viimeeks kesti 4 tuntia eikä päätöstä saatu. Eikä tälläkään kertaa, mummot ei taho remontteja tehä
Uusi taloyhtiö. En halua mihinkään luottamustoimiin. Noissa aina kokee painostusta.
Olen aiemminkin tavannu näitä taivastelijoita siitä että joku ei käy yhtiökokouksissa. Mielestäni luonnekysymys. Joillekin sopii, toisille ei.
Ei ole taloyhtiötäni tuhottu vaikka en ole ollut paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Aika usein olen duunissa samaan aikaan.
Meillä otetaan kyllä huomioon työajat. 10 huoneiston yhtiö. Ei silti ole kun muutama, yleensä 3-4 osallistujaa.
Harva tajuaa sitä että yhtiökokous on päätösvaltainen silloinkin kun yksi ainoa osakas saapuu paikalle. Hän voi sitten tehdä vaikka minkälaisia päätöksiä, jotka sitovat myös muita osakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Harva tajuaa sitä että yhtiökokous on päätösvaltainen silloinkin kun yksi ainoa osakas saapuu paikalle. Hän voi sitten tehdä vaikka minkälaisia päätöksiä, jotka sitovat myös muita osakkaita.
Harva tajuaa taloyhtiölaista yhtään mitään. Suurin osa vain asuu ja käy töissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole taloyhtiötäni tuhottu vaikka en ole ollut paikalla.
Periaatteessa voitaisiin vaikka tuhota, eikä sinulla olisi mitään sananvaltaa jälkikäteen.
Kyllä muuten osallistun. Outo kysymys.