Miehelläni alkoi seisomaan, kun hän katsoi videon Kate Uptonista
Kommentit (16)
Se video missä Kate leijuu painottomana, on kyllä aika upea. Uskomattoman hyväkroppainen nainen.
Jos mun miehellä alkais seisomaan mun katseen alla sen katsoessa tota videota, niin se ois ero. Tykkään miehistä, jolla ei seiso. Ainakaan väärissä tilanteissa.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 19:38"]Jos mun miehellä alkais seisomaan mun katseen alla sen katsoessa tota videota, niin se ois ero. Tykkään miehistä, jolla ei seiso. Ainakaan väärissä tilanteissa.
[/quote]
Mitä? Oikeasti?
No ei mulla alkanut ainakaan. Kiva video, mutta liian lyhyt.
Mullaki kostui pikkuhousut, vaikka olen nainen ja tietääkseni hetero :D
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 19:57"]
No ei mulla alkanut ainakaan. Kiva video, mutta liian lyhyt.
[/quote]
Joo mä taisin nähdä tuon saman vähän hidastettuna :)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 19:52"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 19:38"]Jos mun miehellä alkais seisomaan mun katseen alla sen katsoessa tota videota, niin se ois ero. Tykkään miehistä, jolla ei seiso. Ainakaan väärissä tilanteissa.
[/quote]
Mitä? Oikeasti?
[/quote]
Joo siis mun miehellä ei saa seistä ollenkaan. Ikinä. Ero tulis heti jos seisoo.
T. 5
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 20:05"]
Lihava tusinablondi.
[/quote]
Kyllä! Ihan hirvee läski verrattuna keskiverto suomalaisnaiseen :D
t. suomalaisnainen itsekin
No ei nyt läski, mutta ei tuolla naisella vyötäröä ole kyllä nimeksikään. Mutta kaunis on, eihän siitä pääse mihinkään. Jokaisella meillä on huonot puolemme :) Omasta mielestä mulla on nätimpi vatsanseutu ja peppu, Katella puolestaan on ihanat rinnat ja kasvot :)
Vaikea kuvitella että mun miehellä seisomaan alkais tuollaisesta.... :D
Ei kyllä ole kaunis vartalo. Isot tissit, muuten tasapaksu pökkelö.
Kate on täydellisen kaunis nainen <3
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 19:21"]
Hmh! :<
No, onhan Katella hyvät tissit. ;)
[/quote]
Kyllä se tuntuu vaimosta tosi hyvälle, kun miehellä alkaa seisomaan jollekin muulle naiselle. Varsinkin, jos käyttää emäntää vielä runkkualustana tuon johdosta.
Ei iske muhun ton mimmin kroppa. Kasvot ihan jees.
Linkkaa se video! Haluan ihailla Katea :)