Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suren jo nyt lasteni kasvamista, että menetän heidät

Vierailija
20.02.2014 |

Itse muutuin murrosikäisenä täysin sulkeutuneeksi. Vanhempani eivät saaneet minuun mitään kontaki

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

a, eivät vuosikausiin. Suren jo sitä, että pian tyttöni, nyt 10, vaan sulkeutuu huoneeseensa eikä puhu minulle mitään. Samaa pelkään pojastani. Olen yh, ehkä he alkavat vihata minua, kun en ole saanut hankittua heille uutta isää kuolleen tilalle. Pelkään, että minun ja lasten välille kasvaa pian muuri. En uskalla haaveilla ulkomaanmatkoista tai mistään, ehkä he eivät parin vuoden päästä halua sellaisiin kanssani lähteä. Ja pian ne muuttaa omaan kotiin, soittavatko edes koskaan minulle :(

Vierailija
2/48 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, että minusta tulee yksinäinen äiti, joka vaan kaipaa lapsiaan ja suree heidän menetystä. Niin paljon on lapsia, jotka eivät välitä ikääntyvistä vanhemmistaan, laitetaan vanhainkotiin.

Lapset ovat tosi kilttejä. Tyttö aika hiljainen. Ehkä heille tulee karsea murrosikä ja kapina, kun nyt ovat niin kilttejä. En tiedä. Ahdistaa tulevaisuus. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnettäköön vielä, että olen valitettavasti tosi yksinäinen ja jotenkin uhrannut koko elämäni lapsille. En vaan löydä miestä. Harrastus on ja työpaikka. Mutta lähinnä olen kotona. En oikein keksi, mitä elämää tässä keksisi, kun aika menee töissä ja lasten kanssa. On kyllä muutama kaveri, joita joskus näin. ap

Vierailija
4/48 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se vanhemmuus on. Odotitko jotakin muuta?

Vierailija
5/48 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Haluaisin olla ainakin osallistuva mummo heidän lapsille, jos joskus sellaisia saavat. Ja muutenkin mukana elämässä, vaikka tulisivat kylään, soittelisivat kuulumisia yms. Nyt tässä ihan itkettää, kun asiaa mietin. Entä jos he jotenkin aikuisena ajattelevat, että olin huono äiti ja juoksevat terapiassa ym? En ole väkivaltainen, en juo koskaan, on turvallinen koti, kaikkea on mitä tarvivat. En ole ilkeä. Mutta jos vaan tietämättäni traumatisoin heitä. Kaikenlaista suren ja pelkääk. ap

Vierailija
6/48 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 16:47"]

[/quote]

Eikä ole! Opettele nauttimaan tästä päivästä lastesi kanssa. Ja tietysti kannattaa hommata myös harrastuksia ja omaa tekemistä, kun ne lapset kumminkin kasvavat, eivätkä tarvitse sinua joka hetki. On ihan hölmöä pelätä jotakin, jota ei ehkä koskaan tapahdu. Jää tämäkin päivä elämättä.

Vierailija
7/48 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väävääväää-ääää! On elämä niin pelottavaa, väävääävääää! -noin sanoo AP.

Rasittavia tuollaiset narisijat, saamattomat lusmurit joilla on muka kaikki niin hirveetä ja pelottavaa, vaikkei itse vaan läskiperseyttään saa mitäön tehtyä. Luuletko että olet joku ainutlaatuinen prinsessa, ja että kellään ei ole asiat huonommin? Kuule, pelkkää paskaa sinä olet AP, paskaa muun samanlaisen paskan seassa. Kukaan ei eroa muuhun paskaan huomaa.

Vierailija
8/48 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaisista oloista pääsee eroon, kun kasvaa henkisesti.

Vierailija
9/48 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 16:47"]

[/quote]

Eikä ole! Opettele nauttimaan tästä päivästä lastesi kanssa. Ja tietysti kannattaa hommata myös harrastuksia ja omaa tekemistä, kun ne lapset kumminkin kasvavat, eivätkä tarvitse sinua joka hetki. On ihan hölmöä pelätä jotakin, jota ei ehkä koskaan tapahdu. Jää tämäkin päivä elämättä.

[/quote]

Kyllä nautinkin ja iloitse joka hetkestä. Ovat ihania ja rakkaita lapsia. Mutta samalla pelkään, että muutaman vuoden päästä tämä ilo loppuu... ap

Vierailija
10/48 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on muutosta.

Vierailija
11/48 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 16:55"]Väävääväää-ääää! On elämä niin pelottavaa, väävääävääää! -noin sanoo AP.

Rasittavia tuollaiset narisijat, saamattomat lusmurit joilla on muka kaikki niin hirveetä ja pelottavaa, vaikkei itse vaan läskiperseyttään saa mitäön tehtyä. Luuletko että olet joku ainutlaatuinen prinsessa, ja että kellään ei ole asiat huonommin? Kuule, pelkkää paskaa sinä olet AP, paskaa muun samanlaisen paskan seassa. Kukaan ei eroa muuhun paskaan huomaa.

[/quote]

En koe olevani saamaton. Hoidan yksin kahta lasta ja teen töitä elättääkseni heidät. En ole mikään prinsessa ja toki monella on asiat huonommin. Mutta kai saan miettiä tällaisia, minkä voin tälle, että mietin. ap

Vierailija
12/48 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 16:56"]Tollaisista oloista pääsee eroon, kun kasvaa henkisesti.

[/quote]

Kertoisitko, että miten minun tulisi kasvaa? Haluaisin, en vaan tiedä miten. ap

Vierailija
13/48 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 16:58"]Elämä on muutosta.

[/quote]

Niinpä kai... Voi kun saisin vauva-ajat takaisin, elämäni onnellsinta aikaa... Vaikka tyhmää kaipailla menneitä, tiedän. ap

Vierailija
14/48 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa lyhyesti, miten kasvaa henkisesti. Itse olen lukenut paljon erilaisia kirjoja, jotka ovat lisänneet itsetuntemusta. Tällähetkellä luen Tommy  Helstenin kirjoja.

Vierailija
15/48 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 16:58"]Elämä on muutosta.

[/quote]

Niinpä kai... Voi kun saisin vauva-ajat takaisin, elämäni onnellsinta aikaa... Vaikka tyhmää kaipailla menneitä, tiedän. ap

[/quote]

Tyhmä ihminen kaipailee tyhmiä asioita. Sellaista se on, kun on vaan lusikalla jaettu.

Vierailija
16/48 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hyvä alku kasvamiselle voisi vaikka lähteä testistä tunne lukkosi www.tunnelukkosi.fi

Vierailija
17/48 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 16:58"]Elämä on muutosta.

[/quote]

[/quote]

Etsi uusi mies, vaikka baarissa joku känninen nuori jolle kelpaa milffin pano vessassa, anna panna paljaalla kunnes olet taas raskaana, ja vauva-ajat on taas edessä!

Vierailija
18/48 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 16:58"]Elämä on muutosta.

[/quote]

[/quote]

Etsi uusi mies, vaikka baarissa joku känninen nuori jolle kelpaa milffin pano vessassa, anna panna paljaalla kunnes olet taas raskaana, ja vauva-ajat on taas edessä!

[/quote]

No kun en halua lisää lapsia. Alkaa ikäkin jo olla esteenä. ap

Vierailija
19/48 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 16:58"]Elämä on muutosta.

[/quote]

[/quote]

Tyhmä ihminen kaipailee tyhmiä asioita. Sellaista se on, kun on vaan lusikalla jaettu.

[/quote]

Onko nämä tyhmiä asioita kaivata? ap

Vierailija
20/48 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun kannattaisi ihan lastenkin parhaaksi hankkia muuta elämää. Minulla oli tuollainen äiti ja hänen kanssaan eläminen oli tosi ahdistavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän