Te kenellä ulkomaalainen puoliso, saatteko koskaan "pahoja" katseita?
Kommentit (57)
Oma mies puoliksi ulkomaalainen, näkee kyllä päälle päin kun on keskivertoa tummempi iho, ruskeat silmät ja musta kihara tukka. Harvoin tulee mitään, mutta juurikin pienemmissä baareissa keski-ikäiset miehet saattaa soittaa suutaan. Olenpahan kerran joutunut poliisitkin soittaa, kun baarista lähdettäessä pari velikultaa päätti antaa turpaan tälle mun "mutakuonolle" :(
Mä olen itse ulkomaalaisemman näköinen tummine tukkineni ja silmineni kuin venäläinen mieheni. Vasta kuulolle pääsy paljastaa ulkomaalaisuuden.
Mun mies on albaani ja samoja kokemuksia juuri näistä pikkubaareista. Istuttiin ihan rauhallisesti omassa nurkkapöydässä kerran, ja yksi viisikymppinen sikaniska kuljeskeli pöydän ohi hakemassa lisää kaljaa, virnuili ja kyttäsi vuoroin minua ja vuoroin miestä. Varmaan vaikeaa elämää juntilla, kun koskaan ei tiedä mistä nurkan takaa ilmestyy taas yksi hirveä ulkomaalainen!
Ei, mutta johtunee siitä, kun mieheni on 195cm / 110kg entinen nyrkkeilijä.
Mä en ole pistänyt merkille, mies on sanonut huomanneensa joitakin kertaa. Mä en yleensäkään huomaa tällaisia asioita. Paitsi pari kertaa kaupassa vastaantulijat näyttivät lähes kaikki katsovan meitä, se oli kummallista. Silloin lähinnä mietin, että onkohan jommallakummalla paita väärinpäin tai vessapaperia kengässä, mutta eipä ollut.
Dominikaanisesta tasavallasta mies.
Anteeksi nyt, mutta aion jatkossa puuttua tuohon kielioppivirheeseen aina.
Te, JOILLA. Ei siis te, keillä tai varsinkaan nyt siis te, kenellä.
Räyh!
En ole huomannut, baariympäristössä vain joskus naisilta vähän kateellisia katseita, tai ylenkatsetta että mitä tuo komea mies näkee TUOSSA ÄMMÄSSÄ. Puolisoni on 184 senttiä pitkä veistoksellisen komea entinen ammattijalkapalloilija Espanjasta :) On tummanruskeat hiukset ja ruskeat silmät mutta hyvin vaalea iho. Puhuu jo hyvin suomeakin vaikka on vasta 2 vuotta täällä asunut. Naapurit rivitalossamme tykkää hänestä kovin, koska on niin iloinen ja sosiaalinen (toisin kuin minä jurrikka).
Oma mies on suomalainen ja syntyperäinen sellainen. Kaverilla musta mies ja kyllä katseita kerää jopa haukkumisia. Yleensä miehet mulkoilee ja on agressiivisiä, mutta kyllä naisetkin osaa. Surullista!
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 22:43"]
Joskus kun on käyty jossain junttipubissa, jossa oma porukkansa. Kerran eräs nahkaliiviin pukeutunut suomileijonaukko katsoi vähän kieroon. Ja mieheni on kuitenkin ihan vain kreikkalainen.
[/quote]
Minullakin on kreikkalainen mies, asun Kreikassa ja Suomeen muuttaminen mietityttää jo ihan siksi, että mitä jos mieheen suhtaudutaan kuin johonkin "karvakäsimanoloon" ja minusta tulee "mamupatja", kuten näitä termejä täällä palstalla on ilmaistu.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:17"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 22:43"]
Joskus kun on käyty jossain junttipubissa, jossa oma porukkansa. Kerran eräs nahkaliiviin pukeutunut suomileijonaukko katsoi vähän kieroon. Ja mieheni on kuitenkin ihan vain kreikkalainen.
[/quote]
Minullakin on kreikkalainen mies, asun Kreikassa ja Suomeen muuttaminen mietityttää jo ihan siksi, että mitä jos mieheen suhtaudutaan kuin johonkin "karvakäsimanoloon" ja minusta tulee "mamupatja", kuten näitä termejä täällä palstalla on ilmaistu.
[/quote]
Kannattaa muuttaa johonkin isoon kaupunkiin. Jossain Helsingissä tai Turussa ei ketään kiinnosta ihmisen ihonväri tms, on niin paljon kaikenlaista. Eikä ihmiset ole muutenkaan kiinnostuneet toistensa touhuista, kunhan nämä eivät heitä itseään häiritse.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 22:43"]
[/quote]
[/quote]
Ei tule, minullakin kreikkalainen mies ja olemme asuneet suomessa yhdessä 18 vuotta. Tämä palsta ei anna oikeaa kuvaa kuin ehkä lähiöbaarista.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 22:43"]
[/quote]
[/quote]
Ei tule, minullakin kreikkalainen mies ja olemme asuneet suomessa yhdessä 18 vuotta. Tämä palsta ei anna oikeaa kuvaa kuin ehkä lähiöbaarista.
sain kyllä välillä semmosia katseita että jos katse vois tappaa niin olisin ollut ruumiina monia kertoja. Eli opin varomaan mitä sanon ja miten elehdin jne. Eli en ollut oma itseni. Onneksi loppui. Musta hiuksinen kiharainen komea mies oli ja nuorempi.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:04"]
Ei, mutta johtunee siitä, kun mieheni on 195cm / 110kg entinen nyrkkeilijä.
[/quote]
Entinen nyrkkeilijä. :D NO kaikki ei pärjää.
Mieheni on egyptiläinen, mutta syntynyt Suomessa ja asunut koko ikänsä Suomessa. En koe, että oisin saanut vihasia katseita tai kommentteja tuntemattomilta kun hänen kanssaan liikun. Ainoa kurjuus on se, että osa suvustani ei ymmärrä sitä että tämä mies saattaa olla loppu elämäni valinta. Se on ainoo kurja puoli asiassa. Luonne kuin suomalaisella, ulkomuoto kuin egyptiläisellä. Oltu yhdessä vuosia.