Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi MIES haluaa eron?

Vierailija
02.03.2014 |

Jos kotona saa seksiä eikä vaimo nalkuta. Mikä saa miehen eroamaan?

perinteisesti kun on puhuttu, että mies kun saa seksi ja ruokaa, on hän tyytyväinen.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/18 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 10:08"]

Eli, jos mies saa kotona riittävän hyvää seksiä, saa tehdä mitä itse haluaa, saa kunnioitusta, vaimo on luotettava, kotona ei riidellä, ja mies on kokeillut jossain elämän vaiheessa myös muita naisia - niin hän ei halua erota?

Tämän ketjun mukaan tehty synteesi. Riittääkö sama naiselle? 

[/quote]  Sama juttu myös toisinpäin, muuten ei kyllä riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen on näissä lähes poikkeuksetta takana.

Vierailija
4/18 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on uusi nainen. Hyvin yksinkertaista.

Vierailija
5/18 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 09:22"]

perinteisesti kun on puhuttu, että mies kun saa seksi ja ruokaa, on hän tyytyväinen.

[/quote]

Mies on mielenvikainen homo. Ainoa asia mikä tulee mieleen. Ei toisten naisten kanssa mennä naimisiin, eikä niitä muutenkaan tarvitse jos kotona on seksiä.

Vierailija
6/18 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkin ovat ihmisiä eli monimutkaisia ja yllättäviä olentoja. Oikeastihan monelle miehelle on käynyt niin, että nuoruuden huumassa mennään naimisiin ensimmäisen naisen kanssa, jolta saadaan seksiä ja sitten muutaman vuoden päästä huomataan, että mitään yhteistä ei ole henkisellä eikä siihen sidoksissa olevalla fyysisellä puolella. Nuoren, puolustuskyvyttömän, miehen myös saattaa iskeä voimakastahtoinen justiina, joka haluaa naimisiin ja lapsia heti. Muutaman vuoden päästä sitä huomaa olevansa vankina.

Vierailija
7/18 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies vaihtoi minut yli kymmenen vuotta nuorempaan.

Olisi tullut takaisin lennossa, jos olisin ottanut.

Itse on kertonut näin, että:

- Saa huonompaa seksiä

- Joutui aloittamaan vauva-rumban alusta

- Menetti erossa KAIKEN kerätyn omaisuutensa nuoren tytön takia rakastumisen huumassaan, jolle nykyisin lähinnä vittuilee ja on katkera. Ei kuulemma ollut sitä, mitä hän oli hakenut...

- Nainen on rumempi ja tyhmempi kuin minä

Eipä ollut mies kertonut nuorikolleen velkaantuneisuudestaan, mielenterveysongelmistaan. Taisivat tulla yllätyksenä.

:D Ja siellä varmaan kertoo samat jutut toisin päin ja se nainen uskoo kaiken :D :D

Toisin kuin minä... ;) Hyvän sai "vietyä" :D. Säälin hieman tuota naista.

Vierailija
8/18 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska parisuhteet ovat perseestä :) mikään suhde ei tunnu nykyään kestävän mitään,aina pitää olla joku toinen.

Vierailija
9/18 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos mies haluaa erota, sillä on toinen nainen.

Vierailija
10/18 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen.

Vierailija
11/18 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän halusi pitää omat rahansa ja pelata tietokonepelejä vapaa-ajallaan. Nyxän kanssa hänellä menee kaikki rahat ja ei saa pelata ollenkaan. Pääasia että minä olen tyytyväinen :)

Vierailija
12/18 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ukko sanoi, että ei pillu ja perunasoppa riitä. Lähti menemään uuden luo, joka sitten paljastuikin oikein kotityranniksi. Ukko hoitaa kodin ja lapset, akka makaa sohvalla koneen kanssa ja syö suklaata. 

Vierailija
13/18 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on uskoton, se syö miestä.

Jos kotona ei ole kivaa, vaan riidellään jatkusti.

Helppohan noita syitä on keksiä.

Vierailija
14/18 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän voi saada parempaa seksiä? Parempaa palvelua muissakin asioissa? Ehkä arki ei miellytä, koska miehen pitää silloin tehdä jotakin muiden kuin itsensä takia ja se ei miellytä? Ehkä miehellä alkaa olla ikäkriisi ja tuntuu, että on ollut sen yhden naisen kanssa jo tarpeeksi, mieli tekee kokeilla muutakin? Anna mennä vaan, pistät napakan potkun peräsimeen lähtiessä ja toivotat hyvää loppuelämää. Sitten onnittelet itseäsi ja jatkat rauhallista stressitöntä elämää hyvillä mielin - yksi linnunpoikanen saatu ulos pesästä!

Vierailija
15/18 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]  Saako mies omaa tilaa? Saako kunnioitusta? Haluaako keskustella nk henkeviä ja kotona ei saa vastakaikua

Vierailija
16/18 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä tunne että hän on kuin vankilassa. Haluaa maistella nk vapaata elämää jonkin aikaa kunnes taas sortuu---   Ikäkriisi jne

Vierailija
17/18 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]  nainenhan useinmiten laittaa eron vireille syystä tai toisesta kuten minäkin tein ja ei ole kaduttanut

Vierailija
18/18 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, jos mies saa kotona riittävän hyvää seksiä, saa tehdä mitä itse haluaa, saa kunnioitusta, vaimo on luotettava, kotona ei riidellä, ja mies on kokeillut jossain elämän vaiheessa myös muita naisia - niin hän ei halua erota?

Tämän ketjun mukaan tehty synteesi. Riittääkö sama naiselle?