Te kenellä ulkomaalainen puoliso, saatteko koskaan "pahoja" katseita?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut, baariympäristössä vain joskus naisilta vähän kateellisia katseita, tai ylenkatsetta että mitä tuo komea mies näkee TUOSSA ÄMMÄSSÄ. Puolisoni on 184 senttiä pitkä veistoksellisen komea entinen ammattijalkapalloilija Espanjasta :) On tummanruskeat hiukset ja ruskeat silmät mutta hyvin vaalea iho. Puhuu jo hyvin suomeakin vaikka on vasta 2 vuotta täällä asunut. Naapurit rivitalossamme tykkää hänestä kovin, koska on niin iloinen ja sosiaalinen (toisin kuin minä jurrikka).
Missä joukkueessa oli pelaajana?
Ei ehkä pahoja katseita pitkiä kylläkin, kun Suomessa lomaillessamme puhumme saksaa keskenämme. Muutamia kertoja jotkut ovat ihan osoitelleetkin ja supisseet, kuinka nuo nyt on kai saksalaisia...
Puolisoni on saksalainen.
Varmasti saa, koska minä luon niitä!
Irakkikundi alkoi haastamaan riitaa englantilaisen puolisoni kanssa. Olemme olleet naimisissa ja asuneet Suomessa pian 30 vuotta eikä ongelmia ole ollut. Paitsi tuo idioottiIrakki. Minkäs voit kun niiden äo kovin alhainen.
Ei ole ollut ainakaan yhdessä liikkuessa ongelmia. Mieheni on toki tummapiirteinen, mutta silti ihan ns. eurooppalaisen näköinen. Puhuu hyvää englantia ja jonkin verran Suomea. Asumme Helsingissä, niin täällä ei tule oikein tilanteita joissa Suomen osaamattomuuskaan olisi ollut ongelma.
Minulla on täysin blondi virolainen puoliso ja itse olen aika tummapiirteinen niin monta kertaa on luultu että puolisoni on suomalainen ja minä ulkomaalainen vaikka tilanne on päinvastoin. Jo vuosituhannen vaihteessa minulle tarjoilijat ja stockkan kassat puhui ensin englantia kunnes sanoin että suomella mennään.
Isovanhemmat kaikki täysin suomalaisia eikä varsinaista tietoa mistä piirteet peräisin
En ole, emmekä ole saaneet mutta emme asu Suomessa. Emme myöskään hänen kotimaassaan sen puoleen.
En muista sellaisia katseita niinä harvoina kertoina kun Suomessa olemme käyneet, tuijotettu kyllä on.
Sitä en tiedä mitä tuijottajien mielissä liikkuu.
Hänen kotimaassaan minä herätän uteliaisuutta mutta hyvässä mielessä. Se ei mitenkään loukkaa.
Brasilialainen tyttökaveri minulla. Ruokakaupassa suominainen törkkäsi tahallaan ostoskärryillä ja pyyteli sitten kovasti anteeksi.
Laivalla lihava känninen suominainen yritti tarttua kiinni minun nivusiin ja karjui että eikö suomalainen kelpaa.
Vaateostoksilla urheiluliikkeessä kassatytöt mulkoili kuin hapanta makkaraa ja supattelivat kun valittiin vaatteita.
Kateellisena katson naisia tummaihoisen kanssa koska tiedän että housuissa on valtava penis. Itselläni on väljä joten vain valtava musta käy.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on täysin blondi virolainen puoliso ja itse olen aika tummapiirteinen niin monta kertaa on luultu että puolisoni on suomalainen ja minä ulkomaalainen vaikka tilanne on päinvastoin. Jo vuosituhannen vaihteessa minulle tarjoilijat ja stockkan kassat puhui ensin englantia kunnes sanoin että suomella mennään.
Isovanhemmat kaikki täysin suomalaisia eikä varsinaista tietoa mistä piirteet peräisin
Postimieheltä.
Blondina ja sinisilmäisenä suomalaisena olen saanut pelätä henkeni puolesta asuessani melko etelässä (maata en halua mainita). Mutta niin se vain on, että tietyt kansallisuudet kohtelevat vaalea naista pohjoismaiden vapaamielisyyden vuoksi kaikille luvallisena saaliina. Ikävää.
Eipä tule oikeastaan keneltäkään muulta kuin ex eukolta jos satutaan törmäämään tai näkemään jossain. Nykyinen tervehtii häntä ihan iloisesti ja vilpittömästi, mutta eipä se näytä olevan oikein molemmin puolista.
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta johtunee siitä, kun mieheni on 195cm / 110kg entinen nyrkkeilijä.
Mun mies on kanssa nyrkkeilevä ja potkii kanski.
Mainitsi just tosta sohvan pohjalta että Jacks Dempsey (myös kirjailija) oli vain 178cm ja painoi hädintuskin 80kg otteli raskaassa sarjassa ja pisti sun miehen kokoisen kanveesiin neljässä erässä. Jo ensimmäisessä erässä paukutti ukon siihen kuntoon että luulot pois.
Niin putosi mestari ja uusi mestari tuli tilalle.
Mitä isompi mies niin sitä korkeampaa putoaa tokaisi. Sylkäisi nuuskapussin tarkasti roskakoriin.
Puolisoni on kanadalainen eikä ulkoisesti erotu mitenkään. Suomi ei vielä taivu täydellisesti joten joku aina siihen havahtuu. Kommentointi liittyy kuulema yleensä jääkiekkoon tai Kummelivitseihin.
Miksi saisin? Mieheni on komea, urheilullinen irlantilainen kauppatieteiden maisteri. Sulautuu kaikkialle hyvin Siuntiosta Stockmannille.
Mieheni on tumma, komea, erittäin kielitaitoinen ja sulavakäytöksinen tekniikan tohtori. Ei mitään ongelmia minkään/kenenkään taholta!
Eskimo vaimo