Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskomattomin sattuma elämässäsi?

Vierailija
19.02.2014 |

Paras kaverini alakoulussa muutti tokaluokan jälkeen Ruotsiin. Sen jälkeen huhu kertoi, että olivat asuneet niin Koskenkorvalla kuin monessa muussakin kaupungissa. No, lukioikäisenä olin Alahärmässä Power Parkissa, kun joku tuli koputtamaan olkapäähän ja kysyi, olenko se todella minä. :D Muutamia kuukausia myöhemmin hän tuli uudestaan vastaan Seinäjoella kirpputorilla, mutta silloin sain tietää hänen muuttaneen takaisin Etelä-Pohjanmaalle asumaan.

Sinun sattumuksesti?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko sattumaan

Vierailija
2/23 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikella on tarkoituksensa. Sattuma on aina viesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko minäkään sattumaan, kaikella on tarkoituksensa.

Vierailija
4/23 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, sekä äitini että isäni nuorempi sisarus kuoli muutaman päivän ikäisenä, minkä seurauksena molemmista tuli tunnevammaisia ja minä ole saanut maksaa siitä kalliin hinnan.

Vierailija
5/23 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana loikosin joka päivä kallioilla meren lähellä ja luin kirjoja. Erään kerran olin kaverin kanssa siellä ja juuri silloin jättiaallot pyyhkivät kaiken mereen.

Kirjaston kirjat kastuivat ja jouduin korvaamaan kirjat.

Myöhemmin kävi ilmi että juuri niiden kirjojen aihe

koski minua. Jouduin lunastamaan nuo kirjat.

Vierailija
6/23 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:15"]

Myöhemmin kävi ilmi että juuri niiden kirjojen aihe

koski minua. Jouduin lunastamaan nuo kirjat.

[/quote]

En nyt ihan ymmärtänyt.

Vierailija
7/23 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti elämä on hyvin, hyvin satunnainen, eikä siinä voi juurikaan ennakoida kuin tahtotilan ja pääsuuntaviivojen tasolla. Nekin saattavat aivan satunnaisesta syystä kääntyä täysin päälaelleen.

Vierailija
8/23 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain keskenmenon, lääkäri suositteli vihurirokkorokotusta, varmuuden vuoksi. Suoja-ajan jälkeen tulin raskaaksi ja sain ihanan tyttäreni. Tytön ollessa reilun vuoden tulin taas raskaaksi. Kuinka ollakkaan tytär sairastui vihurirokkoon juuri kun sain raskaudesta tiedon. Onneksi minulla oli ihana lääkäri! Tyttäreni sai ihanan velskun. 34 ja 32 vuotiaitten äiskä.

Vierailija
9/23 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla nyt äiti ja lapsen isä olisi ollut täysin väärä mies minulle, koska hän makasi silloisen ystäväni kanssa.

Vierailija
10/23 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme lomamatkalla USA:n länsirannikolla, ja sinne lentäessämme edessämme istuim muutaman nuoren italialaismiehen seurue. Heihin törmäsimme matkamme aikana sekä Universal Studiosilla, että Las Vegasissa, vaikka kyseessä oli täysin itse räätälöity omatoimimatka, ainakin meidän osaltamme. Toki tuonne seuduin turistireissuja tekevät luultavasti käyvät suht samoissa paikoissa, mutta jo kohteet itsessään (esim. huvipuistot) ovat niin tyrmistyttävän kokoisia ja täynnä suuria ihmismassoja, ettei tahdo edes omiinsa törmätä, joten pidän tätä aikamoisena sattumana.

Vierailija
11/23 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiöömme muutti pariskunta, jonka kanssa tuli erimielisyyksiä eräässä asiassa, ja riitaahan siinä tuli. Hain samaan aikaan töitä, ja soitin erääseen paikkaan, kysyen asioista vastaavaa henkilöä. Meinasi mennä jauhot suuhun, kun luurista kuului tämän inhottavan naapurinrouvan nimi. Siis ei itse vastannut, mutta toinen henkilö sen kertoi.

Koska en ollut varma, oliko sama henkilö, vaiko vaan kaima, sanoin leikkisästi "Ai mutta hyvänen aika, minähän taidan tietääkin hänet näissä ammattiasioissa, jos hänellä on x-niminen mies ja y-niminen poika"? Henkilö vastasi sieltä, että hänellä on vaitiolovelvollisuus, mutta näinhän se taitaa olla.

Olin ensin aikonut mennä suoraan paikan päälle, mutta sitten soitin, onneksi! Olisin taatusti saanut duunia, hahaa! ;D

Vierailija
12/23 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se 12v. jätkä kun tuli rikkomaan mun hiekkalinnan kun olin 6v. tulisi olemaan mun aviomies :D

Kyllä tätä on naurettu miehen kanssa kun kumpikin muistaa tuon kerran :D Tällä välillä kumpikin asunut ihan eri kaupungeissa myös.

Vierailija
13/23 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 01:19"]

Se 12v. jätkä kun tuli rikkomaan mun hiekkalinnan kun olin 6v. tulisi olemaan mun aviomies :D

Kyllä tätä on naurettu miehen kanssa kun kumpikin muistaa tuon kerran :D Tällä välillä kumpikin asunut ihan eri kaupungeissa myös.

[/quote]

Voi miten ihana :)  Ensin mies rikkoo linnan ja myöhemmin perustaa yhteisen kodin, hiekkalinnaa lujemman :) suorastaan suloista. 

Vierailija
14/23 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 01:19"]

[/quote]

Hehee, itse olin ala-asteella etäihastunut erääseen poikaan, jonka kanssa olen nyt aikuisiällä seurustellut 5v. :D Sinänsähän ei kyseessä ei ole pelkkä sattuma, varmaan tiettyjä asioita pitää ihmisessä viehättävänä läpi eliniän. Olimme kuitenkin olleet vuosikausia täysin erillään toisistamme ja koko tyyppi oli jo unohtunut, kunnes sitten oikeasti tutustuimme ja kävi miten kävi. :)

Vierailija
15/23 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 01:11"]

Olimme lomamatkalla USA:n länsirannikolla, ja sinne lentäessämme edessämme istuim muutaman nuoren italialaismiehen seurue. Heihin törmäsimme matkamme aikana sekä Universal Studiosilla, että Las Vegasissa, vaikka kyseessä oli täysin itse räätälöity omatoimimatka, ainakin meidän osaltamme. Toki tuonne seuduin turistireissuja tekevät luultavasti käyvät suht samoissa paikoissa, mutta jo kohteet itsessään (esim. huvipuistot) ovat niin tyrmistyttävän kokoisia ja täynnä suuria ihmismassoja, ettei tahdo edes omiinsa törmätä, joten pidän tätä aikamoisena sattumana.

[/quote]

käyttivät samoja turistioppaita/sivustoja.

Se on ihan tavallista reissuilla, että siellä tapaa samoja länkkäreitä mitä kaksi viikkoakin sitten. oli se sitten Malesian rannat, tai uusi-seelanti, karibia... 

Se on täysin varman, että aina kun teen tämmöisen kotoisen risteilyn niin tulee vastaan joku entinen luokkakaveri tai tuttu 30 vuoden takaa. Ihan vakio.

Vierailija
16/23 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avomiehelläni on sama sukunimi kuin jo naimisissa olevalla siskollani. Meidän mennessämme naimisiin ollaan siskon kanssa jälleen samalla sukunimellä :D

Vierailija
17/23 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei ole mitään maata mullistavaa, mutta kerrotaan kuitenkin:

2011 kesätöissä tutustuin maailman ihanimmalta vaikuttavaan, muutamaa vuotta nuorempaan mieheen. Hän oli kuitenkin varattu, joten pidättelin tunteitani. Tuskin hän ihastunut minuun oli, mutta piti ainakin viehättävänä ja hyvänä seurana, se kävi selväksi. Opiskelin eri puolella Suomea, joten luonnollisesti hylkäsin miehen ajatuksistani pitkäksi aikaa.

En muista miksi, mutta uv:na 2013 tekstailin kaverini kanssa, joka oli myös ollut tuolla samassa paikassa töissä ja tiesi tietysti tämän miehen. Hän kertoi, että facebookissa oli lukenut herra x:n olevan sinkku ja kehoitti laittamaan viestiä. No, en laittanut, mutta totesin viestissä kaverilleni: "Ehkä sitten jotain, jos joskus osutaan samaan baariin. Vaikka ei kyllä varmasti osuta ja tuskin se mua huolis."

Muutin alkuvuodesta 2013 vakituiseen takaisin kotiseuduilleni opiskelujeni sen salliessa. Myöhemmin keväällä lähdin kaverini kanssa erääseen yökerhoon, jossa ei normaalisti käydä kumpikaan. Mietin tiskillä odotellessa ääneen, keitä tuttuja voisin baarissa mahdollisesti nähdä: "No herra x:n, vaikka se on varmasti jossain Amarillossa" ja heti perään: "Oon niin väsynyt, että jos tuo baarimikko nyt kääntyy ja kysyy, että mitä haluan, niin vastaan 'herra x'!"
Valehtelematta meni kaksi minuuttia ja satuin vilkaisemaan kaverini oikealle puolelle, hieman hänen taakseen. Ja tadaa - siinä seisoi herra x! Takeltelin tervehdyksen ja kyseltiin kuulumiset puolin ja toisin. Loppuillasta oltiin vähän enemmänkin kiinni toisissamme ja meille kehkeytyi tästä pieni fling (tavattiin pari kertaa myöhemminkin). Paljastui, ettei mies nyt ihan niin täydellinen ollut, minkä kuvan olin aiemmin saanut, mutta tuota kelpaa kyllä muistella lämmöllä! :D

Lisätään vielä, että olin noihin aikoihin ihan todella epätoivoinen ja varma, etten tulisi saamaan miestä enää koskaan. Ilmeisesti sillä synkimmällä epätoivon hetkellä voi sitten tapahtua. ;)

Vierailija
18/23 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin yliopistossa ulkomailla. Vikana opiskeluvuotena eräs paikallinen opiskelijakaverini meni naimisiin, mutta erosi myöhemmin. Opiskeluaikana olin liittynyt eräälle random-nettipalstalle ja rupesin kaveraamaan palstalaisten kanssa myös fb:n puolella. Erään fb-kaverin kaveri muutti tähän opiskelukaupunkiini ja jokunen vuosi myöhemmin bongasin fb:stä, että hän ja opiskelukaverini entinen puoliso seukkaavat. Eivätpä taida kyyhkyläiset tietää, että minä olen tavallaan yhdistävä tekijä, vaikka tietysti mutkan kautta. Maailma on PIENI.

Vierailija
19/23 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menimme Intiaan ja näimme siellä samassa kohteessa erään tutun tuttumme. Käveli kadulla vastaan. No 4 vuotta tämän jälkeen lähdimme Meksikoon ja kuinka ollakaan sama tuttu oli sielläkin samaan aikaan :D ja Suomessa emme ole kertaakaan törmänneet vaikka asumme samassa kaupungissa.

Vierailija
20/23 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti koske minun elämääni, mutta äidillä, isälläni ja äidinäidilläni on kaikilla sama syntymäpäivä. Äidinisällä pari päivää tuon päivämäärän jälkeen. Mikäköhän tällaisen todennäköisyys mahtaa olla...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän