Inhoan tätä palstaa
Taas meni 15 min elämästä hukkaan täällä.
Hyvästi paukapäät.
Kommentit (14)
Hyvästi!
Menekin sinne ulilaudalle ulisemaan!
Vierailija kirjoitti:
Nähdään taas huomenna! 😊
Tai ehkä jo tunnin päästä. Ap tykkää kuitenkin.
Tästä kannattaa ottaa kaikki ilo irti. Bongaa otsikoita jotka on kirjoittanut niin tyhmä ihminen ettei viestistä selvää saa, ja sitten oman tulkinnan mukaan kirjoitat siihen vastauksen. Näitä on tarjolla koko ajan. Ainut kohta johon tulisi kiinnittää edes hieman harmaan aivosolun verran ajatusta, on otsikko. Mutta ei. Joten otetaan kaikki ilo irti.
Vierailija kirjoitti:
Nähdään taas huomenna! 😊
Käyn vain muutaman kerran kuussa
. Lopetan senkin
Päätit kuitenkin tehdä aloituksen. Olet omiesi joukossa. Huomiseen! 😁
Vierailija kirjoitti:
Hyvästi!
Menekin sinne ulilaudalle ulisemaan!
En ole koskaan käynyt ylilaudalla enkä mene. Olen tasokas ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Tästä kannattaa ottaa kaikki ilo irti. Bongaa otsikoita jotka on kirjoittanut niin tyhmä ihminen ettei viestistä selvää saa, ja sitten oman tulkinnan mukaan kirjoitat siihen vastauksen. Näitä on tarjolla koko ajan. Ainut kohta johon tulisi kiinnittää edes hieman harmaan aivosolun verran ajatusta, on otsikko. Mutta ei. Joten otetaan kaikki ilo irti.
En jaksa. Oikeasti ajan hukkaa tämä. Nyt poistun. Moi
Vierailija kirjoitti:
Parempia aloituksia odotellessa.
Joopa joo, jonkun muunko sekin pitäisi tehdä? Mitä jos kerrankin tekisit jotain itse?
Ihme tyyli et haukutaan aloitukset ja kirjoitukset ja koko palsta ja silti hengaillaan täällä.
Mielipide palsta niin kai täällä ny on on eriäviä näkemyksiä.
Mielestäni ihminen ei ole tasapainoinen jos joku teksti vailuttaa niin paljon et hermostuu ja alkaa ivaamaan, haukkumaan jne.
Tämähän on kaiken kattava osio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempia aloituksia odotellessa.
Joopa joo, jonkun muunko sekin pitäisi tehdä? Mitä jos kerrankin tekisit jotain itse?
Hän ei ollut ap.
Joel Hokka on masked singerin pierumies.
Vierailija kirjoitti:
Ihme tyyli et haukutaan aloitukset ja kirjoitukset ja koko palsta ja silti hengaillaan täällä.
Mielipide palsta niin kai täällä ny on on eriäviä näkemyksiä.
Mielestäni ihminen ei ole tasapainoinen jos joku teksti vailuttaa niin paljon et hermostuu ja alkaa ivaamaan, haukkumaan jne.
Tämähän on kaiken kattava osio.
Ihme lässytystä sullskin. Joku muu hukkui aloitukset kuin minä ap. Ja ihan terve olen. Täällä jatkuvasti roikkuminen ei ole tervettä. Olen terve fiksu ihminen. Nyt poistun lopullisesti.
Nähdään taas huomenna! 😊