KULTAA TULI!
Kommentit (30)
En katso urheilua mutta olen silti iloinen toisten saavutuksista! :)
Kuten olen iloinen omassa harrastuksessani jos jollain menee hyvin. Laji on kuitenkin sen verran vaativa ja eläimen kanssa touhutessa arvaamatonta.
Sami tuli liian nopeasti saksalaisen eteen ladulle, heidän sukset kolahtivat yhteen ja saksalainen kaatui. Protestia ei edes tarvitse tehdä, koska jury oma-aloitteisesti tutkii jo asiaa, eikä voittajia ole vielä kukitettu. Jännäksi menee.
Sitä mä ihmettelen että mitä se saksalainen jäi sinne naamalleen röhnöttämään? Olis noussut ja taistellut pronssista!
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 15:21"]
Sami tuli liian nopeasti saksalaisen eteen ladulle, heidän sukset kolahtivat yhteen ja saksalainen kaatui. Protestia ei edes tarvitse tehdä, koska jury oma-aloitteisesti tutkii jo asiaa, eikä voittajia ole vielä kukitettu. Jännäksi menee.
[/quote]
Jury on julistanut päätöksensä! Suomen pojille kultaa. Tämä live seuranta voittaa twitterin...
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 15:38"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 15:21"]
[/quote]
Jury on julistanut päätöksensä! Suomen pojille kultaa. Tämä live seuranta voittaa twitterin...
[/quote]
JES! Sami oli selvästi edellä ja hänellä oli selkeä ajolinja. :)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 15:30"]
Sitä mä ihmettelen että mitä se saksalainen jäi sinne naamalleen röhnöttämään? Olis noussut ja taistellut pronssista!
[/quote]
Mietin ihan samaa! Suomen kultasijan ja Ruotsin pronssisijan välillä oli kuitenkin 15 sekuntia! Saksalla olisi ollut ihan realistinen mahdollisuus pronssiin mutta jäi vain sinne ladulle makaamaan.
Kunnon suomityyli taas. :D Jos ei maastohiihto mammaa kiinnosta, se pitää tulla ilmoittamaan ketjuun, jossa muut ovat iloisia menestyksestä.