Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Thainaisen pieni pim.....i.

Vierailija
19.02.2014 |

Arvon AVmammat,

Pakko avautua tässä jo muutaman vuoden suomalaisen naisen kanssa naimisissa olleena miehenä että kaipaan todella niitä thaimaan reissujani ja niiden thainaisten pieniä pimppejä. Olen itse ihan normivarustettu mies mutta valitettavasti tämä nykyinen puolisoni on jopa aiemmista suominaisista sitä kookkainta osastoa, siis sieltä. No rakastan häntä ja meillä on perhe mutta tämä nyt oli vaan tällainen avautuminen. Mutta aivan kuten naisetkin sanoo niin samaa voi sanoa miehetkin - kyllä koolla on väliä !

Kommentit (167)

Vierailija
21/167 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tää keskustelu pyörii siinä, että kuinka väljältä miehestä tuntuu. Jos miehestä tuntuu väljältä, niin naisen puolelta silloin touhu on hyväntekeväisyyttä (ei tunnu sitäkään vähään naiselle).

Vierailija
22/167 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun verran on mullekin siunaantunut kokemusta thainaisista ja on se todettava, että ovat olleet keskimäärin keskivertoa selvästi tiukempia ja aktiivisemman oloisia sängyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/167 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kauhea kuhina tämän avauksen tiimoilta. Noinko huono-itsetuntoisia ja kateellisia te naiset olette? Siis oikeasti?

Mitä väliä teille on jos (joku YKSI) mies on saanut mieluisan tai mieluisia seksikokemuksia? Eikö se ole vain hyvä että lajitoverilla on positiivisia kokemuksia?

Hei, kyllä mä tiedän että te ajattelette heti itseänne ja mitä mies tai miehet teistä oikeasti ajattelee etenkin jos joku kehuu muita naisia. Funtsikaa vähän kantsisko teidän tehdä ajatusmaailmallenne jotain :)

Vierailija
24/167 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla on ainakin kuulemma todella kireä pimppi, vaikka olen suomalainen

Vierailija
25/167 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se thaitytön pieni pimppi, vaan suomalisen miehen surkean pieni pippeli

Vierailija
26/167 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne thainaiset ole aina tavalla tai toisella huoria. Kyllähän miehet huorista tykkää ainakin siinä mielessä

Vierailija
27/167 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jihuu!!!! Olen lähdössä Roomaan katsomaan ja tapaamaan ihania italialaisia miehiä!!!!!!!!!!!!

Vierailija
28/167 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä vain Thaimaasta kaikki hakemaan kireäpilluisia huoria, niin päästään suomitytöt eroon teistä suomisurkimuksisita, joista ei ole iloa edes sängyssä. Itse asiassa voisitte muuttaa sinne

Vierailija
29/167 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkkä pillun kireys ja pepun pienuus ratkaisis niin thaitytöt hakkais Suomen naiset mennentullen....mutta muut avut ne ratkaisee! Mulle kotimaista kiitos!

Vierailija
30/167 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi ottaa seksistä maksanutta miestä puolisokseni. Kyllä niidenkin kanssa hauskaa voi pitää, ei siinä mitään. Mutta jotenkin se koko ajatus siitä, että seksi on kauppatavaraa, tuntuu todella ikävältä. Minulle seksi ei ikinä ole ollut ostettavissa oleva asia. Enkä tuomitse huoriakaan, tunnen itsekin pari, mutta seksin osto kertoo miehen suhtautumisesta seksiin. Ja se eroaa silloin niin paljon omastani, että puolisokseni en haluaisi. Puolison kanssa tulisi rakentaa hyvä ja vahva seksielämä eikä se onnistu, jos lähtökohtaisesti ajatellaan seksistä erilailla.

N31

Vierailija
31/167 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä kaipaat niin sitä thai naisen pimppiä, mikset mene sinne takaisin? Mielellään kiitos!

Vierailija
32/167 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, minun mielestäni seksiä ostavat ja sillä kehuskelevat miehet ovat todella surkeita. Kertoo paljon heistä...en huolisi tuollaisia. Muutenkin seksikauppa on minusta tuomittava etenkin ostajan kannalta. Naiselle se EI OLE AINA (joskus kyllä) vapaaehtoista. Thainaiset ovat käsittääkseni harvoin itsenäisiä. Rahat vetää yleensä parittava taho/mies. Naiset ovat joutuneet tähän ainakin joskus olosuhteiden pakosta. Ja miehet ylistävät/kehuvat tällaista järjestelmää tai tätä kireää pillua ja vielä vertaavat...

Vierailija
33/167 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen löytänyt kireitä ja pienipeppuisia ja muutenkin aivan ihania suomalaisia naisia :- Suosin muutenkin suomalaista, en voisi seurutella/ostaa seksiä thainaiselta

Vierailija
34/167 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painukaa nussimaan kaikki pienimunaiset ja vähä-älyiset surkimukset niitä kireitä thai-pilluja ja jääkää sinne myös!

Vierailija
35/167 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just noin! Kyllä thaikkunaiset on upeita.

Vierailija
36/167 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaassa jotkut tytöt joutuvat jopa kieltäytymään miehestä kun kulli on liian iso. 

Vierailija
37/167 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ajatella että todella moni niistä thainaisista ei ole edes nainen! Niin ymmärrän ikäväsi!

Vierailija
38/167 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia on kaikki olleet. Kauniit, pienet ja halukkaat pimpit.

AP

Vierailija
39/167 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti koolla on merkitystä naiselle ja miehelle. Onneksi nykyinen mieheni on kooltaan keskivertokokoa, mutta käyttää sitä niin että tuntuu.

Vierailija
40/167 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 13:29"]

Naisia on kaikki olleet. Kauniit, pienet ja halukkaat pimpit.

AP

[/quote]

Tuskin. Ja Kauniita jne et tule koskaan saamaan muuta kuin rahalla.