Apua! Taas joudun kattoo vierestä kun isäntä syö rullakebabbia :'(
Oon tän päivän syömiset syöny enkä voi laittaa suuhun enää mitään. En saa herkutella kuin kerran viikossa, yritän saada tiputettua vielä muutama kilo. Prkle. Nyt 168/58 ja KÄRSIN :'( Aamulla vaa'an lukema näyttää kyllä hyvältä, mutta ei se NYT lohduta. Miten teillä itsekuri pitää?! Puren hammasta..
Kommentit (25)
Tuttu tunne... Mies toi tänään kotiin paketillisen suklaapäällysteisiä donitseja. Tuolla kaapissa ne huutaa mun nimeä. Mutta mä sanon niille, et ne on ällöttäviä ja epäterveellisiä ja pilaa mun dieetin. Ja ne vaan huutaa.... :O
Meillä isäntä joutui pari kuukautta sitten laihdutuskuurille. Vatsaa oli kertynyt vähän liikaa ja ällötti sängyssä. Vielä pari vuotta sitten tavatessa oli timmi. Toivottavasti taas ensi kesänä.
17: Höpsistä. Ei tässä ketjussa tuosta ole kyse. Kyse on siitä, että ap on joko provo tai syömishäiriöinen, ja kummassakin tapauksessa olisi parasta, ettei kukaan kommentoisi. Huomioita hän vain haluaa.
Mieheni on myös tukevoitunut...ja hoen itselleni että toi roskaruoka tekee suureksi. Huoh!! Haluan että vaaka näyttää 55kg ja olen tyytyväinen. Enkä voi sille mitään! Ei tulosta ilman tuskaa, ei tulosta ilman tuskaa.... On tää naisen elämä rankkaa. Ap
Tuttu tunne... Mies toi tänään kotiin paketillisen suklaapäällysteisiä donitseja. Tuolla kaapissa ne huutaa mun nimeä. Mutta mä sanon niille, et ne on ällöttäviä ja epäterveellisiä ja pilaa mun dieetin. Ja ne vaan huutaa.... :O