Millaisia teidän 17-18v tytöt ovat?
Omani on asunut omillaan 15-vuotiaasta, asuu ukkonsa kanssa. Ihana, fiksu tyttö. Ollaan nykyisin melkeimpä kavereita - pidetään leffailtoja ja kyläillään puolin ja toisin. Laitan hälle silloin tällöin rahaa jos jotakin tarvitsee. Opiskelee, harrastaa ja juhlii.
Millaisia teidän tytöt on? :)
Kommentit (44)
Ihme hyökkäys kun yksi arvostelee? Kärkkäiden kommenttien mukaan osa "äideistä" voisi itse olla 17-vuotiaita.
Minä 20 v. Ja lukioaika hyvin mielessä. Moni ns. Hikke kyllä seurusteli. Toisaalta, mikä kiire on 17-18v. Seurustella? Muualla maailmassa tälläistä ei edes kummasteltaisi, jos 17-18 v. On sinkku!
Muutoinkin päihteiden käyttö vähentynyt Suomessa. Esim. Vain 15% alaikäisistä tupakoi. Samoin alkoholim käyttö vähentynyt. Hyvä Suomen nuoriso.
Käy lukiota toista vuotta. Koulu sujuu ok. Ei polta, ei juo, ei seurustele. On kavereita.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 21:58"][quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 21:51"]Kiinnostaisi tietää millaisia nämä supersuositut, megahyvät koulussa ja täysin raittiit tyttärenne oikeasti ovat. Tuntuu vähän puolueelliselta teidän kommentit.
Lisäksi juomattomat hiket eivät yleensä seurustele.
[/quote]
Harmi kun sinun Janica-Jessica vetää röökiä, on huono koulussa ja alko maistuu. Oletpas katkera!!!
Itse myös tuossa iässä raitis, hyvä koulussa, paljon ystäviä, en silti nössö. Poikaystäväkin oli.
[/quote]
Janica-Jessica tosiaan. Olen itse abi ja sanoin vaan, että meidän koulussa ne harvat hyvät koulussa (yli 9,5 KA) eivät seurustele. Mulla itsellä ookoo, vähän yli ysin keskiarvo, juon silloin tällöin mutta tupakka ehdoton ei. Olen seurustellut kaksi vuotta.
Tuntuu vain että keskustelun tarkoitus on saada muut äipät katkeriksi ja hieman liioitellen kehua omaa lastaan. Ymmärrettävää sinänsä, kehotan vain miettimään kuinka totta kommentit sitten ovat.