Kateellinen kaveri jolle joudun tehdä aina palveluksen kun nähdään mutta kun pyydän palvelusta häneltä, ei vastausta kuulu
Hän tietää kuinka tärkeä asia on minulle. Mietin että miksi on hiekkaa pil*ussa kun ei kerro mitään vaikka tilaisuus olisi?
Kommentit (14)
No miten sä olet sitä palvellut? Kuulostaa toksiselta kaverisuhteelta.
Vierailija kirjoitti:
Välit poikki vaan, käyttää sinua vain hyödykseen.
Näköjään. Hän on aikaisemmilla kerroilla hyötynyt minusta enemmän. Automatkoja, ruokaa kotonani, nikotiinituotteet.
Et tee tuollaisella ihmisellä elämässäsi yhtään mitään. Kun elämässäsi tulee vaikeuksia ja kaipaat tukea, tämä katoaa niin nopeasti sinne Saharaan ettei edes pieruvanaa näy.
Vierailija kirjoitti:
Hän pyytää aina tiettyä palvelusta kun nähdään ja kun kysyn saman tapaista palvelusta takaisin, ei kuulu vastausta.
Anna kun arvaan se on ruma ja kateellinen?
NO KOSKA MÄ TIEDÄN AP ET SÄ PANET MUN MIESTÄ!!!! V*TUN KÄÄRME MUIJA FR
Vierailija kirjoitti:
NO KOSKA MÄ TIEDÄN AP ET SÄ PANET MUN MIESTÄ!!!! V*TUN KÄÄRME MUIJA FR
Mee hoitoon
Ap
Joudun tehdä? Joudun syödä. Joudun juoda.
Miksi olet missään tekemisissä tyypin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän pyytää aina tiettyä palvelusta kun nähdään ja kun kysyn saman tapaista palvelusta takaisin, ei kuulu vastausta.
Jos et halua ihan suoraan laittaa välejä poikki niin seuraavan kerran kun pyytää palvelusta, muistuta että hänkään ei auttanut viimeksi, joten ei onnistu. Varoitus, tästähän seuraa heti paljon selittelyjä ja maanittelua, joten jos ei osaa pitää omaa päätään niin ehkä helpompi laittaa välit poikki kokonaan. Mieti itseksesi että mitä saat tältä kaverisuhteelta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et halua ihan suoraan laittaa välejä poikki niin seuraavan kerran kun pyytää palvelusta, muistuta että hänkään ei auttanut viimeksi, joten ei onnistu. Varoitus, tästähän seuraa heti paljon selittelyjä ja maanittelua, joten jos ei osaa pitää omaa päätään niin ehkä helpompi laittaa välit poikki kokonaan. Mieti itseksesi että mitä saat tältä kaverisuhteelta?
En viitsi antaa hänelle sitä nautintoa että alkaisin selittelemään mitään. Kävelee omaan paskaansa kun sen aika koittaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet missään tekemisissä tyypin kanssa?
Haluan aina uskoa ihmisistä hyvää mutta olen nyt ruvennut laittamaan rajoja kusipäille.
Välit poikki vaan, käyttää sinua vain hyödykseen.