Millaisia teidän 17-18v tytöt ovat?
Omani on asunut omillaan 15-vuotiaasta, asuu ukkonsa kanssa. Ihana, fiksu tyttö. Ollaan nykyisin melkeimpä kavereita - pidetään leffailtoja ja kyläillään puolin ja toisin. Laitan hälle silloin tällöin rahaa jos jotakin tarvitsee. Opiskelee, harrastaa ja juhlii.
Millaisia teidän tytöt on? :)
Kommentit (44)
Mulla 17 v poika, ei juo alkoholia, menestyy lukiossa, ei kiroile, ei tyttöystävää vaikka onkin komea.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 20:23"]
Tyttäreni käy lukion toista luokkaa. Lahjakas ja menestynyt upeasti opinnoissaan. Hänellä laaja kaveripiiri ja hyviä ystäviä, poikaystäväkin löytyy. Ei ole koskaan maistanut tupakkaa ja alkoholiakin nauttii harvoin. (:
[/quote]aijai, että alkoholia nauttii, hui hui
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 20:38"]Mulla 17 v poika, ei juo alkoholia, menestyy lukiossa, ei kiroile, ei tyttöystävää vaikka onkin komea.
[/quote]
Polttaako tupakkaa?
Ei polta, ei juo. Harrastaa sm-tasolla urheilua. Käy amista. Paljon kavereita.
Mulla 17v tyttö, asuu poikaystävänsä kanssa rivitalokaksiossa, heillä yhteinen koira. Heillä menee kuulemma hyvin. Asuvat meitä lähellä ja käyvät kahvilla/syömässä meillä viikonloppuisin.
Tyttö opiskelee ammattikoulussa ja kai se siellä käy, kun wilmassa numerot 2-3. (Tietämättömille hyvä2 ja kiitettävä3).
Kohtelen tytärtäni aikuisena ihmisenä enkä puutu liikaa hänen valintoihinsa. Meillä on lämpimät välit ja höpötellään puhelimessa usein tuntitolkulla.
Tytär aikoo kouluttautua amk:ssa ja on puhunut haaveilevansa lapsista koulut käytyään.
Hänellä on paljon kavereita ja harrastaa liikuntaa. Tyttö on kaunis ja pukeutuu hyvin. Polttaa satunnaisesti tupakkaa ja juhlii kohtuullisesti.
On avoin, kohtelias ja kypsä ikäisekseen.
17v lukiolaistyttö, superhyvä koulussa, haaveilee opiskelusta ulkomailla, sosiaalinen ja pidetty, ei polta, mutta välillä käy bileissä, ei todistettavasti poikaystävää
Mun 18- vuotias tytär asuu kotona ja kirjoittaa ylioppilaaksi tänä keväänä. Ei polta, käyttää niukasti alkoholia, on paljon kavereita, niin tyttöjä kuin poikiakin mutta ei seurustelukumppania. Ihan tavallinen tyttö.
17-vuotias tyttö on toista vuotta amiksessa. Siellä sujuu hyvin ja tyttö tykkää käydä koulua. Asuu vielä kotona, jakaa kaksi kertaa viikossa mainoksia ja saamansa palkan tuhlaa parissa päivässä vaatteisiin, kenkiin, meikkeihin, kahviloihin ja mäkkäriin. Iloinen ja hyväntuulinen tyttö, tulee toimeen kaikkien kanssa, ja kavereita onkin paljon. Viihtyy iltaisin kavereitten kanssa, mutta tulee aina hyvissä ajoin kotiin.
Tyttöni on 17-v, toista vuotta lukiossa enkkulinjalla ja tykkää olla siellä. arvosanat ovat yhtä ainetta lukuun ottamatta 7-10, joten ai tarvitse sitä murehtia. vapaa ajalla käy vapaaehtoistöissä keikkaklubilla ja toimii nuorisovaltuustossa, ja pitää tukiopetusta englannista. ei juo eikä polta, mutta ei koskaan seurustellutkaan. kauhean itsekriittinen ja pelkää ihmisiä vaikka onkin sosiaalinen, onko tämä tavallista teineillä?
Kiinnostaisi tietää millaisia nämä supersuositut, megahyvät koulussa ja täysin raittiit tyttärenne oikeasti ovat. Tuntuu vähän puolueelliselta teidän kommentit.
Lisäksi juomattomat hiket eivät yleensä seurustele.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 20:39"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 20:38"]Mulla 17 v poika, ei juo alkoholia, menestyy lukiossa, ei kiroile, ei tyttöystävää vaikka onkin komea.
[/quote]
Polttaako tupakkaa?
[/quote]Ei polta.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 21:51"]Kiinnostaisi tietää millaisia nämä supersuositut, megahyvät koulussa ja täysin raittiit tyttärenne oikeasti ovat. Tuntuu vähän puolueelliselta teidän kommentit.
[/quote]
Harmi kun sinun Janica-Jessica vetää röökiä, on huono koulussa ja alko maistuu. Oletpas katkera!!!
Itse myös tuossa iässä raitis, hyvä koulussa, paljon ystäviä, en silti nössö. Poikaystäväkin oli.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 21:51"]Kiinnostaisi tietää millaisia nämä supersuositut, megahyvät koulussa ja täysin raittiit tyttärenne oikeasti ovat. Tuntuu vähän puolueelliselta teidän kommentit.
[/quote]
Harmi kun sinun Janica-Jessica vetää röökiä, on huono koulussa ja alko maistuu. Oletpas katkera!!!
Itse myös tuossa iässä raitis, hyvä koulussa, paljon ystäviä, en silti nössö. Poikaystäväkin oli.
[/quote]
Itse olen 17, kotoa muuttanut pois vähän ennen kuin täytin 16 koulun perässä. Poikaystävä on, lukion kurssien keskiarvo 9.3, vahvimpia aineita kielet ja matemaattisluonnontieteelliset, humanistiset heikoimpia. Paska olen laittamaan ruokaa, onneksi poikaystävä osaa. Käyn töissä koulun ohella, juoksen ja harrastan kuntosalia. Maksan itse osan vuokrasta (ylijäävän osan vrt soluasuntoihin, oma valinta asua yksiössä vaikka halvempaa olisi tarjolla niin tehtiin kompromissi). Äidin kanssa hyvissä, lähemmäs jo kaverillisissa väleissä. Lääkis tai kemianteollisuus tähtäimessä.
Juon jonkun verran alkoholia myös arkisin (ruoan kanssa) ja biletän ehkä kerran kahdessa-kolmessa kuussa. En tupakoi.
[/quote]
Polttaako tupakkaa?
[/quote]Ei polta.
Minun ystäväpiirissä oli moni raitis ja hikke ja kyllä he ihan seurustelivat. Ihme kommentti tuolta yhdeltä katkeralta
[/quote]
Polttaako tupakkaa?
[/quote]Ei polta.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 21:58"][quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 21:51"]Kiinnostaisi tietää millaisia nämä supersuositut, megahyvät koulussa ja täysin raittiit tyttärenne oikeasti ovat. Tuntuu vähän puolueelliselta teidän kommentit.
[/quote]
[/quote]
Janica-Jessica tosiaan. Olen itse abi ja sanoin vaan, että meidän koulussa ne harvat hyvät koulussa (yli 9,5 KA) eivät seurustele. Mulla itsellä ookoo, vähän yli ysin keskiarvo, juon silloin tällöin mutta tupakka ehdoton ei. Olen seurustellut kaksi vuotta.
Tuntuu vain että keskustelun tarkoitus on saada muut äipät katkeriksi ja hieman liioitellen kehua omaa lastaan. Ymmärrettävää sinänsä, kehotan vain miettimään kuinka totta kommentit sitten ovat.
Meillä 17 v. Lukiossa. Lahjakas oppilas. Paljon ystäviä. Iloinen ja avoin. Sosiaalinen. Soittaa selloa ja viulua. Juuri löytänyt musapiireistä poikaystävän. Harrastaa musiikkia ja teatteria. Ei juo alkoholia ja ei tupakoi.