Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako teillä teini-ikäiset harrastaa seksiä kotona, omassa

Vierailija
18.02.2014 |

huoneessa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puhunut teinejäni kanssa ja käynyt läpi kaiken ehkäisyn. Eli olen kyllä sitä mieltä että sekstailkoon:,kunhan tekee sen hiljaa ja huomaamattomasti.

Vierailija
22/24 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 19:47"]

Olen puhunut teinejäni kanssa ja käynyt läpi kaiken ehkäisyn. Eli olen kyllä sitä mieltä että sekstailkoon:,kunhan tekee sen hiljaa ja huomaamattomasti.

[/quote]Mitä sitten jos ehkäisy pettää ja sinä tuletkin liian aikaisin mummoksi? Sitten saat hoitaa tosissaan vauvaa kun omaasi. Ei Alle 18 v tarvi vielä harrastaa seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 19:59"]

[/quote]Mitä sitten jos ehkäisy pettää ja sinä tuletkin liian aikaisin mummoksi? Sitten saat hoitaa tosissaan vauvaa kun omaasi. Ei Alle 18 v tarvi vielä harrastaa seksiä.

[/quote]

Miten ajattelit estää seksin harrastamisen?

Vierailija
24/24 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 19:59"]

[/quote]

Sitten alan mummoksi, jos teinit haluaa lapsen pitää, mutta huonoa tuuria on, jos ehkäisy pettää, kuten se on aikuisillakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä