Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako teillä teini-ikäiset harrastaa seksiä kotona, omassa

Vierailija
18.02.2014 |

huoneessa?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 19:47"]

Olen puhunut teinejäni kanssa ja käynyt läpi kaiken ehkäisyn. Eli olen kyllä sitä mieltä että sekstailkoon:,kunhan tekee sen hiljaa ja huomaamattomasti.

[/quote]Mitä sitten jos ehkäisy pettää ja sinä tuletkin liian aikaisin mummoksi? Sitten saat hoitaa tosissaan vauvaa kun omaasi. Ei Alle 18 v tarvi vielä harrastaa seksiä.

[/quote]

Säkö sen määrität? Entäs siellä missä ikäraja on 16? Tai siellä missä 21? Lakikirjako sen määrittää? Vai mikä. Perustele

Vierailija
2/24 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saavat. Ehkäisy on puhuttu läpi ja itseasiassa minä sen maksan (mielelläni maksan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen kotona, niin eipä tarvitse. Vaikka talomme on iso, niin kiviseinien ja kokopuuovien läpi valitettavasti kuuluu. Yöksi en halua meille mitään yövieraita ja koska olen tämän kodin pomo, niin pystyn asian näin päättämään. Jos aikuisten touhut huvittavat liikaa, pitää siis hankkia oma tupa jossa vielä touhuta vaikka 24 h/vrk. :)

Vierailija
4/24 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 20:08"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 19:59"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 19:47"]

Olen puhunut teinejäni kanssa ja käynyt läpi kaiken ehkäisyn. Eli olen kyllä sitä mieltä että sekstailkoon:,kunhan tekee sen hiljaa ja huomaamattomasti.

[/quote]Mitä sitten jos ehkäisy pettää ja sinä tuletkin liian aikaisin mummoksi? Sitten saat hoitaa tosissaan vauvaa kun omaasi. Ei Alle 18 v tarvi vielä harrastaa seksiä.

[/quote]

Sitten alan mummoksi, jos teinit haluaa lapsen pitää, mutta huonoa tuuria on, jos ehkäisy pettää, kuten se on aikuisillakin.

[/quote]

Ei ole mistään tuurista kiinni. Jos harrastaa seksiä niin pitää olla valmis lapseen. AINA. Nykyaikaiset ehkäisykeinot ovat pitäviä. Naisen pitää ainan itse pitää ehkäisyä esim. e-pillereitä ja sen lisäksi miehen tai naisen pitää pitää kondomia. 

Vierailija
5/24 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 19:05"]

Mistä minä tiedän, mitä ne siellä tekevät?

[/quote]

= ihan sama vaikka kauppaisivat huumeita tai pyörittäisivät prostituutiorinkiä?

Vierailija
6/24 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saa. Meillä asuu 17v ja 16v samassa huoneessa. Jos joku tyttö haluaa tulla naimaan, kun velipoika seuraa vieressä, niin ihan vapaasti. En estä.

Vierailija
7/24 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan teinillä tarkoitettava tässä vähintään 16 v. ja sitä vanhempia. Jos sitä nuorempi harrastaa seksiä, pitäisin tiukan puhuttelun asiasta.

En voi estää ja vahtia, mitä tuon ikäiset tekevät. Oletan kuitenkin kaikki ikään katsomatta harratavat seksinsä niin, että mahdollisesti samassa talossa olevien ei tarvitse kuulla tai nähdä mitään eikä olla millään tavalla tietoinen seksin harrastamisesta.

Vierailija
8/24 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies jaksaa kehua kuinka menetti poikuutensa 12 tai 13 vuotiaana. Ja on sanonu et on ihan normaalia jos hänen lapset harrastaa seksiä sen ikäsenä. Mun lapsi ei todellakaan harrasta viel ton ikäsenä seksiä. Mä olin hippasta vaille 16 kun ekan kerran harrasti, se alkaa oleen semmonen ikä minkä hyväksyn lasteni seksinharrastuksille, ei 12-13v.

Vierailija
9/24 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuhuomautus: teini on 13-19 -vuotias.

From 3teen to 9teen.

Tuntuu tosin että Suomessa teinillä tarkoitetaan n.14-17 vuotiaita..

Vierailija
10/24 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoreni kaveri saa harrastaa seksiä kotonaan huoneessaan ja tuoda poikaystäviä. On muuten suosittu tyttö. Helpottaahan se poikien elämää, kun ei tarvitse kähmiä missään nurkissa, vaan pääsee lämpimään sänkyyn harjoittelemaan panemista rauhassa ja iskä ja äiskä vielä laittaa aamupalan valmiiksi.

Miksi nähdä vaivaa vaikeampien tyttöjen kanssa, kun pillua saa helpolla hyvässä sängyssä sisätiloissa. Oivia harjoituskappaleita nuorille pojille.

Vierailija
11/24 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin kotona kuin porttikongissa joten vastaus on kyllä. Kotimme on myös teinien koti.

15-vuotiaana alkoi tyttären seksielämä ja kun sen kertoi tilattiin aika lääkärille pillereitä varten.

Vierailija
12/24 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa. Ehkäisyasiat on käyty perusteellisesti meillä läpi. Miksi ei saisi?

Vierailija
13/24 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saa. En koskaan mene teinien huoneisiin koputtamatta.

Vierailija
14/24 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan. Epäkunnioittavaa käytöstä muita kohtaan.

Teinien ei edes pidä vielä harrastaa seksiä.

Vierailija
15/24 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään, jos haluaa elää kuin pariskunta niin sitten hankkikoon oman asunnon.

Vierailija
16/24 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä tiedän, mitä ne siellä tekevät?

Vierailija
17/24 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytär on 16v, enkä keksi, miksi ja miten voisin estää? Tosin, hän ei edes seurustele, mutta jos seurustelisi, niin mikä minä olisin häätämään pois kotoa seksin vuoksi?? Ja mieluummin omassa huoneessaan kuin muiden huoneissa tai olkkarissa.

Vierailija
18/24 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei häiritse muita ja tekee sen mielellään silloin, mut muut eivät ole kotona, niin ok. Ja ehkäisy tottakai tulee olla käytössä.

Vierailija
19/24 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 19:26"]

Kunhan ei häiritse muita ja tekee sen mielellään silloin, mut muut eivät ole kotona, niin ok. Ja ehkäisy tottakai tulee olla käytössä.

[/quote]

Miksi muut ei saa olla kotona?

Miten te aikuiset voitte harrastaa seksiä, jos lasten pitää olla muualla??

Vierailija
20/24 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat naimisissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi