Mitä mieltä naisesta, jolla Michael Kors -laukku?
Ostin vuosi sitten MK-laukun, kun miellytti silmää kovasti ja uusi laukku tuli tarpeeseen. Nyt kuitenkin näen Korsin laukkuja vain teinipissiksillä, enkä kehtaa kulkea laukkuni kanssa kaupungilla. Laukku oli kuitenkin kallis (ei tietenkään mitään Prada/YSL-tasoa), joten haluaisin käyttää sitä. Onko teidän mielestänne Kors ainoastaan teinityttöjen laukku?
Kommentit (95)
Mulla on Korsseja 4 kpl. Hintalaatusuhde on tosi hyvä, laukut ei menetä muotoansa ja kestää. Olen enemmän kuin tyytyväinen pissislaukkuihini. Löytyy muuten lompakkoa ja kännykänkuortakin, itse asiassa yksi paitakin on Korsin.
Nimimerkillä 38 v.
mun tyttärellä on doc martensit tai converset ja mk-laukku
Puhuin yleisesti merkkilaukuista. Ei niistä merkkejä niin vain irroitella rikkomatta laukkua.
Kyllä on rikkaita pentuja stadissa nykyään jos kaikilla on mk-laukku, goosen takki, uggit ja muut..tai sanotaanko että idioottejA vanhempia??
Kyllä on rikkaita pentuja stadissa nykyään jos kaikilla on mk-laukku, goosen takki, uggit ja muut..tai sanotaanko että idioottejA vanhempia??
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 15:15"]
En ikinä voisi käyttää. Ihan wt-hommia isoine kultamerkkeineen. Hyi. Stadissa ainakaan yksikään aikuinen ei enää pidä...
[/quote]
Olen töissä rahoitusyhtiössä ja meillä näkee noita, sekä Mulberryjä. Naisilla jotka 24-57v iältään.
Vuittoneita ei enää näe, kaikilla tökkii ne koska ovat liian blogilaukkuja nykyään.
26, miksi ei sais pukeutua lämpimästi, jos siihen on varaa?
katkeraa kalkkia :)
Mä pidän ne merkit aina niin, ettei ne näy ulospäin. En halua mainostaa mitään merkkiä, ja otatan logot aina pois jos vaan ne pystyy poistamaan.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 15:45"]
[/quote]
No sitä itsekin ihmettelen! Miten ihmeessä niillä on rahaa?
Mieluummin ostan Korsilta 4 kpl eri väristä laukkua kuin Pradan yhden, samalla 1300 euron rahalla. Sitäpaitsi samaa kestävää Saffianonahkaa ne kaikki on, nahat tulevat todennäköisesti vielä samalta tehtaalta :)
Hei,
jos on mahdollista matkustaa, kannattaa pitää silmät ulkomailla auki. Itse keksin jo 15 vuotta sitten sellaisen thaimaalaisen nahka-tavaranmerkin kun Findig.
Kaiken minkä niistä liikkeistä ajan saatossa olen ostanut, on ollut toimivaa, hyvännäköistä ja kestävää. Toki hinta ei ihan halpaa ole, koska rantalomilta harvemmin kukaan jaksaa ostaa parinsadan euron laukkuja, varsinkin sellaista jossa ei ole sitä yleisesti tunnistettavissa olevaa "oikeaa" merkkiä :)
En mitään, koska en tiedä mikä tai kuka on Michael Kors. Ja tuskin edes huomaisin asiaa. En tiedä yhdenkään tuttuni laukkumerkkiä.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 15:45"]
[/quote]
Tuo on hesalainen koulu-uniformu, paitsi että MK-laukun tilalla on yleensä vähän tätimäisempi vaihtoehto eli Longchamp :D
Missähän stadissa tosiaan? Olen töissä Helsingin keskustassa isossa yrityksessä, ja ainakin tässä firmassa monella on MK-laukku. Ja kaikki yli 35-vuotiaita. MK-laukut maksavat varmasti halvimmillaankin n. 300 euroa, joten ei se kyllä mikään teinipissislaukku ole. Eikä niitä kyllä teineillä paljoa näekään, ellei sitten joillain varakkaiden perheiden lapsilla. Jenkeissä on mielestäni nimeomaan toimistossa työskentelevien arkilaukku, MK-laukuthan ovat malleiltaan pääosin aika yksinkertaisia/klassisia. Ja vastauksen alkuperäiseen kysymykseen: en ajattele mitään erityistä :)
mäkin tossa just ratkoin mun chanel-laukusta tikkaukset pois ja päälystin ketjuhantaakit, ettei kukaan vaan näe!
not, ettekä tekään
Minulla on kaksi Korsin laukkua kesälaukkuina (oranssi ja turkoosi), ja olen 38-vuotias toimistopäällikkö, enkä mikään aikuispissistyylinen nainen :-)
Arkilaukkuna muulloin on Saint Laurentin perusmusta tai MB:n ruskea Bayswater jos läppäri mukana.
Nahkainen Kors herättää ainakin laukkuna paljon positiivisempaa huomiota kanssaihmisissä ja ympäristössä yleensäkin, kuin jotkut muovipäällystetyt kangas- eli canvas logo Vuittonit.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 15:33"]
Marianne Kalliolla on MK, sopii muuten kivasti sen nimikirjaimiin. Itse en käyttäisi mitään laukkua, missä on merkki isolla, mutta kukin tyylillään.
[/quote]
sen merkin voi myös ottaa pois