Mitä mieltä naisesta, jolla Michael Kors -laukku?
Ostin vuosi sitten MK-laukun, kun miellytti silmää kovasti ja uusi laukku tuli tarpeeseen. Nyt kuitenkin näen Korsin laukkuja vain teinipissiksillä, enkä kehtaa kulkea laukkuni kanssa kaupungilla. Laukku oli kuitenkin kallis (ei tietenkään mitään Prada/YSL-tasoa), joten haluaisin käyttää sitä. Onko teidän mielestänne Kors ainoastaan teinityttöjen laukku?
Kommentit (95)
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 17:54"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 15:15"]
En ikinä voisi käyttää. Ihan wt-hommia isoine kultamerkkeineen. Hyi. Stadissa ainakaan yksikään aikuinen ei enää pidä...
[/quote] Kyllapa suomalaiset ovat "tyylitietoisia" ja rikkaita! Korsilla oli mainos sunnuntain New York Timesin paksussa Style liitteessa (paljon paksumpi kuin suomalaiset naistenlehdet).
Siina nakyi olevan ainakin yksi Korsin mainos (ei ihan halpaa huvia) joten nakyy kelpaavan tyylikkaille new yorkilaisille. Kunhan tasta kerkian niin tarkistan kuinka wt se on.
Olisi mukavaa jos lahettaisit jonkun esimerkin stadin tyylikkaista naisista jotta voitaisiin vahan lytata ja napayttaa naita nykilaisia.
[/quote]Myös esim. H&M mainostaa kalliisti. Ei se tarkoita, että tuotteet olisivat erityisen tyylikkäitä. Onko jotenkin hienoa, että lehti on paksu (eli täynnä mainoksia)...
Ajatuksiani MK-laukkuisista ihmisistä: statusta vaatetuksella pönkittäviä, sulautumishaluisia/laumasieluisia, ei välttämättä omaa persoonallista tyyliä ja simppelistä muotoilusta tykkääviä.
Mulla ei ole, mutta noita MK-laukkuja on niin ystävillä kuin inhokeillakin. Nimenomaan ystäväni koettaa noilla laukuilla pönkittää mielstäni hiukan hataraa itsetuntoa.
Olisipas hauska vähän päivittää tätä ketjua, eli saisinko tähän uusia mielipiteitä, kiitos!
Itselläni kolme Korsin laukkua, kaikki ajattomia ja laadukkaita. Ikää minulla on 34 v, asuinpaikka Helsinki.
Milloin tämän hintaisista laukuista tuli ns. pissislaukkuja? 300 euroa on mielestäni paljon rahaa laittaa mihin tahansa, myös laukkuun. Siksi hämmästelen niitä mielipiteitä missä Korsin laukkuja pidetään jopa 'white trash' -laukkuina. Komppaan sitä, joka tässä ketjussa aikaisemmin sanoi, että jopa monet LV:n käyttäjät ovat Kors-käännynnäisiä, tämä käy ilmi ainakin PurseForumista. Nämä laukut ovat kuitenkin erittäin laadukkaita ja tyylikkäitä, ja rahalleen saa varmasti vastinetta.
Halpoja ne ovat ehkä niiden mielestä, jotka ovat joko erittäin varakkaita tai joilla on vääristynyt käsitys rahan arvosta. Ymmärrän toki, että käsilaukkujen ollessa kyseessä ja erityisesti Mulberryjen ja LV:n rinnalla saattaa Korsin 350 euron laukku alkaa helposti näyttää 'edulliselta' vaikkei asia todellisuudessa näin ole.
No voi v*ttu ku kauheaa, jos teineillä on samanlaisia laukkuja kuin sulla.
Terveisin kolmekymppinen nainen joka ei koskaan tule ymmärtämään naisten logiikkaa ja vihaa toisiaan kohtaan
Mulla on arkilaukkuna musta MK. Siihen mahtuu kätevästi töihin tarvittavat kamat +muuta. Muina laukkuina Longchamp, Kate Spade ja Marc by Marc Jacobs. Teinityttärillä Calvin Kleinia ja Guessia. Oon 40v.
Itselläni on musta mk laukku. Ostin sen reilu vuosi sitten kun olin pitkään ihaillut ja haaveillut. Todella tyytyväinen olen ollut kun vuoden lähes päivittäisen käytön jälkeen on yhä kuin uusi. Hintaa laukulla oli 250€ eli ei kalleimmasta päästä ja itselleni juuri sopivan kokoinen ja vetoketjulla suljettava! Suosittelen kaikille. Ajaton malli! Mielestäni kannattaa ostaa yksi kestävä ja mieluinen laukku eikä montaa halpislaukkua jotka ei käyttöä ja aikaa kestä.
Kaikki merkkilaukut on wt, muutenkin logoilla koreilu vaatteissa on tosi noloa.
Pissislaukku ihmiselle joka kulkee muiden viitoittamalla tiellä... Blingbling ja Seiskan kanteen.
Ai mitäkö mieltä olen? No ajattelen, että kyseinen nainen on ostanut itselleen mieleisen laukun. Mitä se asia minulle kuuluu ja miksi minun pitäisi ajatella asiaa yhtään tuon enempää?
Ja Luikka myös kirjoitti:
Pissislaukku ihmiselle joka kulkee muiden viitoittamalla tiellä... Blingbling ja Seiskan kanteen.
Ja sä nostit tän ikivanhan ketjun vain miksi? :D
Mulla on chaneleita, gucceja, longchampeja, liu jo'ta, donna karan ja ihan merkittömiä veskoja. Olenko mummo vai pissis? Ai niin, onhan mulla yks pikku guessikin.