Mitä mieltä naisesta, jolla Michael Kors -laukku?
Ostin vuosi sitten MK-laukun, kun miellytti silmää kovasti ja uusi laukku tuli tarpeeseen. Nyt kuitenkin näen Korsin laukkuja vain teinipissiksillä, enkä kehtaa kulkea laukkuni kanssa kaupungilla. Laukku oli kuitenkin kallis (ei tietenkään mitään Prada/YSL-tasoa), joten haluaisin käyttää sitä. Onko teidän mielestänne Kors ainoastaan teinityttöjen laukku?
Kommentit (95)
Onko sillä mitään väliä jos kerran laukustasi tykkäät? Minkä sille mahtaa, että nykyajan teinitytöt on niin varakkaita. Mä käytän benettonin halpislaukkua ja olen oikein tyytyväinen ostokseeni.
En mitään, en edes huomaa laukkuasi.
No mitä väliä sillä on mitä muut ajattelee. Jos tykkäät laukusta niin käytät sitä.
En ikinä voisi käyttää. Ihan wt-hommia isoine kultamerkkeineen. Hyi. Stadissa ainakaan yksikään aikuinen ei enää pidä...
mä ostin michael korsin 18 v tyttärelleni synttärilahjaksi kun pyysi. ei mun tytär ole mikään pissis, ihan tavallinen opiskelija on.
vai onko se nyt niin, että kaikkia yli 15 v tytöt on pissiksiä ja yli 40 v naiset puumia?
Eivät ole minun makuuni, ehkä niissä on juurikin lievä "pissisvivahde" mutta se on vain minun mielipide, jonka kerron kun sitä kysyt.
Mutta jos itse tykkäät niin pidä ihmeessä! Sehän on tärkeintä?
Jenkeissä ihan aikuiset naiset käyttää MK:ta ja on suosittu merkki siellä ... mutta suomen junttilassa nyt ei voi tehdä mitään ja käyttää mitään merkkejå kun monen sadan laukutkin on nykyään jotain white trashia. Huh huh.
Jenkeissä ihan aikuiset naiset käyttää MK:ta ja on suosittu merkki siellä ... mutta suomen junttilassa nyt ei voi tehdä mitään ja käyttää mitään merkkejå kun monen sadan laukutkin on nykyään jotain white trashia. Huh huh.
Kyllä ne pissikset kulkee feikki luikkareissa. Monilla bloggaajillakinhan (vähän vanhemmilla myös) esim. Kuinka purjehtijaksi tullaan on MK .
Sääli, että on noin epävarma itsestään, että pitää vauvapalstalla kysellä kehtaako käyttää jotain laukkua kuin parilla suomenruotsalaisella nuorella on saman merkin laukku. Jos joku mamma bussipysäkillä katsoo laukkua pitkään, niin katso takaisin. Hänen ongelmansa.
Tulee mieleen nainen, joka laumasieluisesti seuraa "ihkuja" bloggaajia ja arvostaa näkyviä merkkejä. Teinit ovat usein muutenkin laumasieluja, joten heille tuo lienee normaalia käytöstä.
En edes tiedä kuka on se Korssi. Kuljen repun kanssa, kätevää. Itsetuntoni ei ole kiinnisiitä että on saatava tuhannen euron väsky. Ei ikinä.
Marianne Kalliolla on MK, sopii muuten kivasti sen nimikirjaimiin. Itse en käyttäisi mitään laukkua, missä on merkki isolla, mutta kukin tyylillään.
Mä käytän vaan kangaskasseja. Ikää 33v. Enpä ihan hirveästi mieti mitä muut ajattelee, kehuja olen tyylistäni monesti kuullut.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 15:15"]
En ikinä voisi käyttää. Ihan wt-hommia isoine kultamerkkeineen. Hyi. Stadissa ainakaan yksikään aikuinen ei enää pidä...
[/quote]
Niin missä Stadissa? Imatrallako? Kyllä näitä Helsingissä näkyy ja New Yorkissa melkien joka toisella (vanhemmallakin) naisella
mulla on MK laukku. ostin kun se miellytti silmää. en kiinnitä mitään huomiota muiden laukkuihin. eikä maksanut tonnia vaan 200e
Mua häiritsee kans tuollaiset missä logo näkyy isolla. Lasten ulkovaatteissa ihan sama. Se tosin tuntuu monille olevan juuri se juttu...
Korsin laukkuja saa MYÖS ilman sitä isoa riippuvaa logoa... Mutta sittenhän ei kukaan tiedä että se on Kors :)
Mulle tulee kieltämättä äkkiseltään mieleen sellainen hoikka teinityttö, jolla ruskea/musta MK, Goosen iso toppatakki, legginsit ja Uggit. Niitä näkyy niin kamalasti ainakin täällä pk-seudulla. Kai sitä MK-laukkua voi käyttää myös "aikuismaisesti", yhdistäen yksinkertaiseen trenssiin tai villakangastakkiin. Sellainen simppeliyden kanssa ne kultaiset MK-killuttimet eivät näyttäisi niin halvalta.
Itse en ostaisi sellaista laukkua. Tykkään yksinkertaisista, sellaisista, mitkä eivät suoraan huuda jotain tiettyä merkkiä.
Itselläni on pieni musta ja nahkainen MK iltalaukku jossa on se MK logo pienellä. Hyvälaatuista ja pehmeää nahkaa ja hyvä hinta-laatusuhde. Logo ei näy liikaa, oikein tyylikäs ja nätti laukku.