Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä naisesta, jolla Michael Kors -laukku?

Vierailija
18.02.2014 |

Ostin vuosi sitten MK-laukun, kun miellytti silmää kovasti ja uusi laukku tuli tarpeeseen. Nyt kuitenkin näen Korsin laukkuja vain teinipissiksillä, enkä kehtaa kulkea laukkuni kanssa kaupungilla. Laukku oli kuitenkin kallis (ei tietenkään mitään Prada/YSL-tasoa), joten haluaisin käyttää sitä. Onko teidän mielestänne Kors ainoastaan teinityttöjen laukku?

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on pieni musta ja nahkainen MK iltalaukku jossa on se MK logo pienellä. Hyvälaatuista ja pehmeää nahkaa ja hyvä hinta-laatusuhde. Logo ei näy liikaa, oikein tyylikäs ja nätti laukku.

Vierailija
22/95 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä mitään väliä jos kerran laukustasi tykkäät? Minkä sille mahtaa, että nykyajan teinitytöt on niin varakkaita. Mä käytän benettonin halpislaukkua ja olen oikein tyytyväinen ostokseeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, en edes huomaa laukkuasi.

Vierailija
24/95 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä väliä sillä on mitä muut ajattelee. Jos tykkäät laukusta niin käytät sitä.

Vierailija
25/95 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä voisi käyttää. Ihan wt-hommia isoine kultamerkkeineen. Hyi. Stadissa ainakaan yksikään aikuinen ei enää pidä...

Vierailija
26/95 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ostin michael korsin 18 v tyttärelleni synttärilahjaksi kun pyysi. ei mun tytär ole mikään pissis, ihan tavallinen opiskelija on.

vai onko se nyt niin, että kaikkia yli 15 v tytöt on pissiksiä ja yli 40 v naiset puumia?

Vierailija
27/95 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole minun makuuni, ehkä niissä on juurikin lievä "pissisvivahde" mutta se on vain minun mielipide, jonka kerron kun sitä kysyt.

Mutta jos itse tykkäät niin pidä ihmeessä! Sehän on tärkeintä?

Vierailija
28/95 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä ihan aikuiset naiset käyttää MK:ta ja on suosittu merkki siellä ... mutta suomen junttilassa nyt ei voi tehdä mitään ja käyttää mitään merkkejå kun monen sadan laukutkin on nykyään jotain white trashia. Huh huh.

Vierailija
29/95 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä ihan aikuiset naiset käyttää MK:ta ja on suosittu merkki siellä ... mutta suomen junttilassa nyt ei voi tehdä mitään ja käyttää mitään merkkejå kun monen sadan laukutkin on nykyään jotain white trashia. Huh huh.

Vierailija
30/95 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne pissikset kulkee feikki luikkareissa. Monilla bloggaajillakinhan (vähän vanhemmilla myös) esim. Kuinka purjehtijaksi tullaan on MK .

Vierailija
31/95 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli, että on noin epävarma itsestään, että pitää vauvapalstalla kysellä kehtaako käyttää jotain laukkua kuin parilla suomenruotsalaisella nuorella on saman merkin laukku. Jos joku mamma bussipysäkillä katsoo laukkua pitkään, niin katso takaisin. Hänen ongelmansa. 

Vierailija
32/95 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen nainen, joka laumasieluisesti seuraa "ihkuja" bloggaajia ja arvostaa näkyviä merkkejä. Teinit ovat usein muutenkin laumasieluja, joten heille tuo lienee normaalia käytöstä.

Vierailija
33/95 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä kuka on se Korssi. Kuljen repun kanssa, kätevää. Itsetuntoni ei ole kiinnisiitä että on saatava tuhannen euron väsky. Ei ikinä.

Vierailija
34/95 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marianne Kalliolla on MK, sopii muuten kivasti sen nimikirjaimiin. Itse en käyttäisi mitään laukkua, missä on merkki isolla, mutta kukin tyylillään.

Vierailija
35/95 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän vaan kangaskasseja. Ikää 33v. Enpä ihan hirveästi mieti mitä muut ajattelee, kehuja olen tyylistäni monesti kuullut.

Vierailija
36/95 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 15:15"]

En ikinä voisi käyttää. Ihan wt-hommia isoine kultamerkkeineen. Hyi. Stadissa ainakaan yksikään aikuinen ei enää pidä...

[/quote]

Niin missä Stadissa? Imatrallako? Kyllä näitä Helsingissä näkyy ja New Yorkissa melkien joka toisella (vanhemmallakin) naisella

Vierailija
37/95 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on MK laukku. ostin kun se miellytti silmää. en kiinnitä mitään huomiota muiden laukkuihin. eikä maksanut tonnia vaan 200e

Vierailija
38/95 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee kans tuollaiset missä logo näkyy isolla. Lasten ulkovaatteissa ihan sama. Se tosin tuntuu monille olevan juuri se juttu...

Vierailija
39/95 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korsin laukkuja saa MYÖS ilman sitä isoa riippuvaa logoa... Mutta sittenhän ei kukaan tiedä että se on Kors :)

Vierailija
40/95 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee kieltämättä äkkiseltään mieleen sellainen hoikka teinityttö, jolla ruskea/musta MK, Goosen iso toppatakki, legginsit ja Uggit. Niitä näkyy niin kamalasti ainakin täällä pk-seudulla. Kai sitä MK-laukkua voi käyttää myös "aikuismaisesti", yhdistäen yksinkertaiseen trenssiin tai villakangastakkiin. Sellainen simppeliyden kanssa ne kultaiset MK-killuttimet eivät näyttäisi niin halvalta.

Itse en ostaisi sellaista laukkua. Tykkään yksinkertaisista, sellaisista, mitkä eivät suoraan huuda jotain tiettyä merkkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi