Paljon te 165cm-167cm naiset painatte?
Itse painan 70kg. Tiedän, että ylipainoa on jokunen kilo. 65kg painoisena olo on ollut hyvä ja olen voinut pitää kaikenlaisia vaatteita ilman pelkoa pömppiksestä tmv. Teininä painoin n.60kg ja kuvissa näytän ihan kamalan laihalta verrattuna nykyiseen. Haluaisin nyt saada treenaamalla ja ruokavaliolla itseni jonnekin 60-65kg tuntumaan, mitä luulette kauanko pitää varata aikaa, tai millaisella viikkotahdilla homman sais tavoitteeseen?
Kommentit (200)
Olisin onnesta mykkä, jos painaisin vain 70kg. Painan lähes tuplaten.
Viimeksi (18v sitten) kun painoin niin vähän, näytin lähes hoikalta.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 15:03"]
167,5 cm ;) ja painan 87kg. Mä oon niin hoikka nyt, kun oon pudottanut 27kg.. vielä on parikytä kiloa tarkoitus pudottaa. 67kg on mun tavoitepaino ens kesään ..
[/quote]
Vau, mahtava suoritus :)! ap
Minä painoin teininä 55 kg, pituutta 165 cm. Aikuisiän "normaali" painoni on omasta mielestäni noin 60 kg. Valitettavasti olen kuitenkin suurimman osan aikuisiästäni painanut lähes 70 kg, joskus hetken jopa ylikin. Haluaisin päästä lähemmäs tuota 60 kiloa, koska nyt minulla on selvästi aika paksu rasvakerros. Leveä lantio vielä korostaa pyöreyttäni, etenkin kun olen näin lyhyt. Lihaksia ei ole nimeksikään, joten vaikka nyt en ihan lihavaksi vielä itseäni kutsuisi, niin valokuvissa näytän kyllä ihan kunnolla pönäkältä.
Silloin kun painan 60 kg, minulla on edelleen suuri takapuoli, paksut käsivarret ja läski naama, mutta sentään vyötäröllä ei siinä painossa ole ylimääräisiä makkaroita. Se riittäisi minulle mainiosti!
168cm ja 57kg. Treenaan säännöllisesti. Raskaana ollessa (3 lasta) olen painanut enimmillään 66kg, joten yli 60kg on mulle ehdottomasti liikaa normaalissa tilassa.
165cm ja painan 71kg. 65kg olisi minulle se ideaali mutta paino ei tunnu tippuvan sitten millään (ikää sen verran että estrogenitasot tippuvat painonkin edestä). Yritän kuitenkin koko ajan tarkkailla ruokavaliota ja välttää kaikkea ylimääräistä, liikun paljon.
60 kg (plusmiinus 1,5 kg heittelee) ja pituutta 168. Hyvän olon paino tässä ja nyt, tosin läskiä vyötärönseudulta pitäisi vielä hävittää, jotta olisin peilikuvaani tyytyväisempi.
165 cm ja 63-64 kg. Ei tarvetta laihduttaa.
68,5 kg painoa ja 166 cm pituutta. 65-66 ois ihan ok mutta mikään hoppu sinne ei ole :)
Minä olen 165 pitkä ja painan 53 kiloa, juuri sopivasti.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 14:42"]
Itse painan 70kg. Tiedän, että ylipainoa on jokunen kilo. 65kg painoisena olo on ollut hyvä ja olen voinut pitää kaikenlaisia vaatteita ilman pelkoa pömppiksestä tmv. Teininä painoin n.60kg ja kuvissa näytän ihan kamalan laihalta verrattuna nykyiseen. Haluaisin nyt saada treenaamalla ja ruokavaliolla itseni jonnekin 60-65kg tuntumaan, mitä luulette kauanko pitää varata aikaa, tai millaisella viikkotahdilla homman sais tavoitteeseen?
[/quote] 52
165cm ja 75kg, en halua laihduttaa, näin on hyvä.
en kyl ihan kuulu tähän ryhmään, mut 162/66
Olen ollut 170 cm, mutta iän myötä vähän lyhentynyt; nyt varmaan tuo 168cm. Painan 67-68kg ja kovasti yritän pudottaa muutaman kilon. Ennen lapsia painoin 58kg, mutta siihen en pyri, koska laihdun aina kovasti kasvoistani ja sitten olen kyllä kuin noita-akka! Ikä näkyy muutenkin kasvoistani.
Minulla on hoikat jalat ja lantio, mutta vatsan seutu pursuaa rumasti eivätkä vaatteet näytä kauniilta. Ihannepaino olisi ehkä 62-63kg; onkohan toteutumaton haave. Ikää 60v.
168cm/51kg, olen hentorakenteinen, enkä näytä liian laihalta. Olen kroppatyypiltäni sellainen pitkänmatkanjuoksija. Monet minua lihaksikkaammat tai luonnostaan kurvikkaammat näyttäisivät tässä painossa liian laihoilta. Olen nyt 29-vuotias ja painanut saman verran siitä asti kun täysin kaksikymmentä. Syön kaksi lämmintä ateriaa päivässä ja sen lisäksi aamu- ja iltapalan.
Nämä on niin henkilökohtaisia juttuja että on paha mennä neuvomaan. Uskon että jos syö terveellisesti ja liikkuu säännöllisesti niin keho etsiytyy siihen omaan ideaalipainoonsa. En niinkään miettisi mitään viikkotahteja tai nopeaa kituuttamista vaan kokonaisvaltaista elämänmuutosta niin että tulokset olisivat myös pysyviä.
168 cm, noin 48 kiloa... Liian vähän, tiedän. Sen painoinen olen ollut lähes koko ikäni. Onneksi en ole ns. laiha läski, vaan enempi sellainen pieni ja jäntevä.
166cm, 55kg. Urheilen paljon ja syön myös herkkuja. Nuorempana painoin 50-52kg mutta nyt yli kolmekymppisenä paino on jumahtanut tuohon.
165cm ja nyt raskauden puolivälissä 66 kg. Ennen raskautta painoin suunnilleen 63 kg ja siinä oli pari kiloa ylimääräistä läskiä. Mutta mietin niitä senttejä sitten vuoden päästä :)
167 cm ja painan 76 kg. Joo, läski olen ja yritän laihtua.
167 ja punnitsin äsken 60,7. Olen selvästi muodokkaampi kuin 10 kiloa sitten, mutta jatkuva sokerin syönti aiheuttaa pömppiksen... Jos saisin sen pois olisin tyytyväinen. Lihasta on jonkin verran.