Paljon te 165cm-167cm naiset painatte?
Itse painan 70kg. Tiedän, että ylipainoa on jokunen kilo. 65kg painoisena olo on ollut hyvä ja olen voinut pitää kaikenlaisia vaatteita ilman pelkoa pömppiksestä tmv. Teininä painoin n.60kg ja kuvissa näytän ihan kamalan laihalta verrattuna nykyiseen. Haluaisin nyt saada treenaamalla ja ruokavaliolla itseni jonnekin 60-65kg tuntumaan, mitä luulette kauanko pitää varata aikaa, tai millaisella viikkotahdilla homman sais tavoitteeseen?
Kommentit (200)
167cm, 105kg.
Nutraus alkanut, tavoite nyt aluksi 15kg pois, jotta pystyy aloittamaan rauhallisen juoksemisen. Nyt vaan pyöräilyä, sauvakävelyä ja uintia, rauhallisia, pitempiä lenkkejä. Syynä painoon raskaudet, haastavat elämäntilanteet ja vitun kipeä syylä kantapäässä, joka pakotti lopettamaan juoksemisen ja kävelyn (painoin silloin 85kg) kolme vuotta sitten.
Syylän olen saanut pois helvetillisellä taistelulla, mutta haastavat elämäntilanteet on jatkuneet. Josko nyt ois muu elämä kunnossa ja pystyisi pysymään suunnitelmassa. Lapset on sopivasti yli vaippaiän ja jatkuvan äidin tarpeen, vaikka alle kouluikäisiä talossa vielä on. Niin, joo, onhan mulla myös (työperäinen) astma ja hengenahdistus, joka todettiin jatkuvista nuhista noin 1,5 vuotta sitten, eli myös sairastelut on haitanneet asiaan tarttumista. Ehkä painonpudotus pitää myös nivelten jäykistymistä aisoissa, onkohan merkki reumasta? Mutta diabetes ei ainakaan uhkaa, raskauden aikana selvitetty perusteellisesti.
90 kg:n jälkeen tavoite on 78 kg, jolloin näytin raskauksien välissä ihan hyvältä, ja pidemmän päälle sitten sinne 65-70kg, hulluimmissa unelmissa. Todellinen tavoite on kuitenkin juosta kymppi noin tuntiin ja ehkä osallistua puolimaratonille jossain ulkomailla, esim. Keski-Euroopassa, muutaman vuoden sisällä. Eli ei ulkonäkö, vaan terveys, jaksaminen ja oma kunto.
Ja kellekään en ole vielä kertonut tavoitetta tai edes painoa, pitääkö ne sanoa ääneen? Riittääkö, että on kuuluttanut ne nyt av:lle?
165/ 65
Tavoitteena ois saaha 10 kg pois.. tunnen oloni ihan kamalaksi valaaksi enkä ole ollenkaan sinut itseni kanssa
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 15:03"]167,5 cm ;) ja painan 87kg. Mä oon niin hoikka nyt, kun oon pudottanut 27kg.. vielä on parikytä kiloa tarkoitus pudottaa. 67kg on mun tavoitepaino ens kesään ..
[/quote]
Anteeks alapeukku...vahinkotökkäsy!! Yläpeukkuu!!! :)
Pituutta 167-168 cm, en muista tarkkaan. Viimeksi punnittuna paino oli treenikamat päällä 61,3 kg. Minulla on siis semiatleettinen vartalo ja lihasta löytyy, mutta pyllyssä ja reisissä vielä kiinteyttämisen varaa.
Eikö se puoli kiloa viikossa olisi turvallisin tahti painonpudotukseen? Varmaan mitä lähemmäs tuota tavoitepainoa mennään, niin tahti saattaa hidastua. Tsemppiä!
Olen 166cm ja painan 53kg. Painoin joskus ,melkein 65kg ja olin läski.:( Vatsamakkarat pursui, eikä voinut pitää ihomyötäisiä vaatteita.
olen 168cm ja 78kg. ihan ok, tietty pikkasen vois laihduttaa, mutta olen ihan sinut itteni kanssa. aiemmin kun painoin 70kg olin hoikka
Olen 167 cm ja 65 kg. Treenaan muutaman kerran viikossa joten lihastakin löytyy mutta höttöä myös. Sanoisin että vielä 5 kg pois niin ei olisi juurikaan ylimääräistä.
165cm, 50kg. Tiimalasikroppa löytyy, mutta näytti paremmalta jossain 52 kiloisena.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 14:45"]
Olen 166cm ja painan 53kg. Painoin joskus ,melkein 65kg ja olin läski.:( Vatsamakkarat pursui, eikä voinut pitää ihomyötäisiä vaatteita.
[/quote]
Mä en tiedä mitä näyttäisin, jos painaisin saman verran :D! Tosiaan joskus 16-vuotiaana painoin viimeksi sen 60kg. Katselin sen aikasia bikikuvia, joissa istun ja mahalle muodostuu neljä sievää pientä makkaraa. Nykyään on semmoinen keissi sen tilalla :D! Olen aina ajatellut, että kunhan painoo pysyy alta 70kg niin kaikki on hyvin. Nyt se kuitenkin on hiljaksiin noussut sinne 70kg:aan, joten tarvis tehdä jotain, ennen kuin mittarissa on 80kg.
ap
168cm ja 52kg. Koitan kerätä lihasta ja lisärasvakaan ei olisi pahitteeksi siinä samalla.
Mainittakoon, että lihaskuntoni on hyvä ja urheilen mielelläni. Olen semmoinen tanakka ja vahva nainen. Siroa ballerinaa minusta ei saa tekemälläkään, enkä sellaiseksi haluakaan :D!
ap
168/60, olen tiimalasipäärynä-sekoitus, joten vaikka 55 kiloa olisi ehkä se ihanne, kuihdun siinä painossa paljon yläosasta ja näytän eripariselta. Nyt olen mielestäni enemmän tasapainossa :D
167,5cm, 74kig. Ylipainoa 10g. Ikää 40. Vaikeaa muuttaa syömistottumuksia.
167,5 cm ;) ja painan 87kg. Mä oon niin hoikka nyt, kun oon pudottanut 27kg.. vielä on parikytä kiloa tarkoitus pudottaa. 67kg on mun tavoitepaino ens kesään ..
167,5 cm ;) ja painan 87kg. Mä oon niin hoikka nyt, kun oon pudottanut 27kg.. vielä on parikytä kiloa tarkoitus pudottaa. 67kg on mun tavoitepaino ens kesään ..
Ystävöni oli 12v ja 163cm 79kg mutta minö olen 165cm 14v ja 53kg