Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kultaisen noutajan pennun sisäsiisteys

Vierailija
17.02.2014 |

Kyseessä on eka koira, joten vinkkejä kaivataan. Tuli meille 7 viikon iässä, nyt on jo 16 viikkoa ja tekee yhä pissaa ja kakkaa sisälle. Eikä aina edes lehden päälle. Olen vienyt kahden tunnin välein ulos ja kehunut valtavasti, jos tekee jotain ulos. Ulkona tuntuu olevan vain liian kivaa- etenkin nyt kun lumet ovat sulaneet ja on paljon hajuja. Tänäänkin vein pennun 7 kertaa ulos... Turhauttavinta on se, kun on ollut tunnin ulkona ja kakkii sen jälkeen sisälle. Missä vika? 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään ole välttämättä vikaa. Kärsivällisyyttä! Meillä ainakin teki kauan sitä, että kun päästiin sisälle niin tekikin kaiken sisälle eikä ulos. Aina kun teki sisälle jotain tai näytti siltä, että alkaa tekemään niin lähdettiin ulos. Edistys on sekin jos se edes jotain tekee ulos. Eläinkaupasta saa ainetta joka poistaa sen edellisen pissan/kakan tuoksun niin koira ei löydä sitä. 

Vierailija
2/3 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täysin normaalia... Puolen vuoden ikään asti on ihan tavallista ettei ole vielä sisäsiisti... Itse en koskaan ole viitsinyt ihan pieniä ulos opettaakaan vaan olen opettanut vaan lehdelle (jota pidän kylppärissä joka helppo siivota), niin ei tarvitse sitten juosta pihalla jatkuvasti. Sitten kun pidätyskyky on jo suht motna tuntia (koko työpäivä) niin voi vaan ottaa lehden pois ja homma on hoitunut aina helposti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kultsi tekee välillä vieläkin sisälle vaikka ikää jo 7 kuukautta.