Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tissikortti esiin?

Vierailija
17.01.2014 |

hemmetti, enpä vuos sitten olis arvannut että oon tässä tilanteessa... lähettämässä tisseistä kuvia=) No jos sitä on ennen hävennyt ja nyt joku on oikeesti niistä kiinnostunut, niin antaa mennä... on ainakin mitä näytellä=) juu ja kyllä suoli24stä kyse

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa! No sopii kyllä tänkin palstan meininkiin. Toivottavasti olet tuon miehen edes livenä tavannut, minä en ainakaan kellekkään runkkarille kuviani toivoisi. Minulla meni kyllä monen monta vuotta ennenkö lähetin miehelle kuvia rinnoistani, mutta olenkin aika vanhanaikainen.

Vierailija
2/16 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

=) en oo vielä.... mutta varmaankin ensi kuussa. No hemmetti kun se laittoi oman nakukuvansa, niin eikö se oo vähän niinku kuva kuvasta=) No, täytyy miettii vielä.... toisaalta nythän mul on valttikortti. Se soitti mulle, kun sanoin että tissejä ei nää jos ei soitttoa kuulu ennen sitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivat sulle, kas kun et persläpeäsi laita yleiseen jakeluun

Vierailija
4/16 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähä? eiks tää ookkaan normaalia? Kai nyt joku muukin on tissinsä lähettänyt enkä oo ainoa?

Vierailija
5/16 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, huh. Kyllä on sairasta meininkiä nykyään.

Vierailija
6/16 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että mihin tissikuvasi joutuvat? 

Vierailija
7/16 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen se nainen taipuu..

Vierailija
8/16 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei naamaa näy, nii anna mennä vaan. Samaa ihoa on kun nenän päässökin :D ja entäs sitten vaikka meniskin jonnekkin yleiseen jakoon? Jos on nätit ;)

Vierailija
9/16 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on jo jossain kuva missä olet alasti ja kasvosi näkyy niin älä lähetä tissikuvaa koskaa jollain kuvahakukoneilla löydetään se tissiesi perusteella. tosin kaikki joilla on kasvokuvasi ovat myös löytäneet sen ;)

Vierailija
10/16 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään kiinnosta levittää noita yleiseen jakeluun. Koko netti on muutenkin täynnä paljaita tissejä niistä kiinnostuineille.

Vierailija
11/16 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latailen persujannujen kuvia netistä ja laittelen niitä naisille "omina kuvinani" (ei ole herkkua, mutta toimivaa). Joskus tärppää tissikuvat joskus ei. Ei voit tietää vastataanko minulle "samalla mitalla" mutta tässä ketjussahan vahvistuu itselleni epäilyni että suurin osa tisseistäni on ns aitoja.

Sellaista.

Ja oikeassa elämässä sitten tissit ja munat näkyy kun ollaan kopeloetäisyydellä.

Vierailija
12/16 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sen kadvokuvani olen lähettänyt;-) ap

Vierailija
13/16 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoli24..?

Vierailija
14/16 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiitos, sain sen kyllä. t.Pera 65V

Vierailija
15/16 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin onnettomia runkkareita ole olemassakaan että ovat joiden naisten lähettämien tissikuvien varassa voivatko vetää käteen vai ei. Tai jos on niin ei sellainen ole mikään runkkari, vaan joku onneton vätys.

Nainen voi joskus hurmiossaan kuvitella olevansa aivan niin jumalainen olento että hänen tissinsä pyörittää muka koko maailmaa. Niin se ei vain ole.

Vierailija
16/16 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkä helkatin takia niitä tissikuvia vaaditaan? Mähän siis sain jo tän miehen alastonkuvan ja sen perusteella kyllä panisin;-) ap