Millainen on ihminen johon olet ihastunut?
Kommentit (54)
Huumorintajuinen
Kaunis
Älykäs
19v
Tyttäreni ystävä
Vierailija kirjoitti:
Työtoveri, joka on eläkkeellä kuten itsekin.
Tunteita on molemmilla ollut jo toistakymmentä vuotta. Harmi: olen varattu.
Tunteita toistakymmentä vuotta ja olet vielä sen toisen kanssa? Minusta tuo on epäreilua teille kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Huumorintajuinen
Kaunis
Älykäs
19v
Tyttäreni ystävä
Mene muualle trollaamaan ja pervoilemaan.
Yleisesti ottaen: pitkä. En ole ikinä ihastunut kehenkään samanmittaiseen kuin itse( 172cm) tai vain hieman pidempään, vaan aina aikamoisiin korstoihin. Poikaystävistäni 3 oli yli 190cm ja muutkin reilut 180cm. Syy tähän mieltymykseen on epäselvä. Eihän tuollaisesta pituudesta ylipäätään ole muuta kuin haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen nainen joka toimii niin kuin sanoo, ilman ylimääräistä härdelliä. Ei toitota omaa erinomaisuuttaan, eikä odota muiden tekevän asioita hänen puolestaan. Pitänyt aina lupauksensa.
Juurikin tämänlainen, ja lisäksi empaattinen, mukava, mutkaton ja onhan hän ihan järjettömän mukavan näköinenkin. Tiedän olevani aivan järjettömän onnekas, että olen saanut tutustua häneen, ja että ollaan tekemisissä keskenämme. Toivoa vain voi, että voitiaisi viettää loppu elämä yhdessä.
-
T: Järjetön?
55-vuotias, korkeasti koulutettu, tykkää tehdä käsillään kaikkea. Taiteellisesti lahjakas. Hyväkroppainen, karvainen, kaljuuntunut. Hyväluontoinen, mutta mielipiteissään aika ehdoton. Ei ole ihastunut minuun :(
Pitkä, rauhallisen ja kiltin oloinen mies. Emme tunne, törmäämme välillä.
Vierailija kirjoitti:
Miespuolinen työkaverini. Hän on hauska ja ystävällinen, huomioiva ja mukava ja samalla suloisen ujon oloinen. Myös hänen pitkä ja harteikas vartalonsa miehisine eleineen ja tapoineen liikkua viehättää. Hänen vaaleat hiuksensa on leikattu todella komeasti ja hänen sinisiin silmiinsä on jännittävää katsoa.
On ollut ihastuttavaa vaihtaa viime aikoina katseiden lisäksi myös sanoja pitkän tauon jälkeen.
Sori, mutta mun on pakko kysyä, että millainen on todella komeasti leikattu tukka? Mulle tuli kasikytluvun nuorena tosta mieleen Limahl, mutta mielikuvani on varmaan väärä. Sellaisia hiuslaitteita kun ei taida olla enää kellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miespuolinen työkaverini. Hän on hauska ja ystävällinen, huomioiva ja mukava ja samalla suloisen ujon oloinen. Myös hänen pitkä ja harteikas vartalonsa miehisine eleineen ja tapoineen liikkua viehättää. Hänen vaaleat hiuksensa on leikattu todella komeasti ja hänen sinisiin silmiinsä on jännittävää katsoa.
On ollut ihastuttavaa vaihtaa viime aikoina katseiden lisäksi myös sanoja pitkän tauon jälkeen.
Sori, mutta mun on pakko kysyä, että millainen on todella komeasti leikattu tukka? Mulle tuli kasikytluvun nuorena tosta mieleen Limahl, mutta mielikuvani on varmaan väärä. Sellaisia hiuslaitteita kun ei taida olla enää kellään.
Varmaan joku jonnejen ananasfleda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan, siis kukaan, ei voi olla sitä mieltä, että ananastukka on komeasti leikattu 🍍😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan, siis kukaan, ei voi olla sitä mieltä, että ananastukka on komeasti leikattu 🍍😆
Niinhän sitä haluaisi ajatella, mutta tähän maahan mahtuu kaikenlaista hiihtäjää. Onhan kananpersetukkakin tarpeettoman suosittu tässä maassa.
Ruskeat hiukset, parta, kiltit silmät ja ihana hymy. Minua vähän pidempi ja vanhempi, olemme luokkalaisia. Hänellä on samanlaiset arvot kuin minulla, hyvä huumori ja hauska, älykäs, unelmien mies..
Kuinka sitä voittaisi pelkonsa.. Luottaisi, jättäisi haavansa hetkeksi.
Niin, hän vaikuttaa sellaiselta, jonka kanssa voisi olla hyvä olla, ajattelen häntä usein.