Millainen on ihminen johon olet ihastunut?
Kommentit (54)
Sellainen nainen joka toimii niin kuin sanoo, ilman ylimääräistä härdelliä. Ei toitota omaa erinomaisuuttaan, eikä odota muiden tekevän asioita hänen puolestaan. Pitänyt aina lupauksensa.
maailman kiltein ja hyväsydämisin nuori mies. pitkä, tummat hiukset, ruskeet nappisilmät. urheilullinen. kuuntelee ja auttaa. hyväkäytöksinen, sosiaalinen, kaikki huomioonottava.
oispa se mun.
Kohtelias ja hyväkäytöksinen,maailman mukavin sekä erittäin hyvää seuraa. Ihanat silmät ja treenattu kroppa,hyvinkin tavallinen mutta se luonne vie mukanaan....
Mun vieressä öisin nukkuva partainen insinööri. Aina vaan, vaikka kohta on yhteistä matkaa kymmenen vuotta. Kauniit ruskeat silmät, ladon oven levyiset hartiat, ja fiksuin ihminen jonka olen ikinä tavannut. Kaksi itsensä näköistä lastakin on mulle tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Mun vieressä öisin nukkuva partainen insinööri. Aina vaan, vaikka kohta on yhteistä matkaa kymmenen vuotta. Kauniit ruskeat silmät, ladon oven levyiset hartiat, ja fiksuin ihminen jonka olen ikinä tavannut. Kaksi itsensä näköistä lastakin on mulle tehnyt.
Nyt puhutaan ihastumisesta ei rakastamisesta.
Siniset silmät, vaaleat hiukset, lempeä, suloinen
Vierailija kirjoitti:
Olen ihastunutt lähikaupan kassaan.
Minä taas asiakkaaseen, mutta en viitsi alkaa ahdistelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihastunutt lähikaupan kassaan.
Minä taas asiakkaaseen, mutta en viitsi alkaa ahdistelemaan.
Viitsi pois. Voi vaikka kannattaa.
Näitä, kun lukee ymmärtää itse ihastuneensa ihastumisen tunteeseen. Mitään hienoa piirrettä en osaa kertoa ja jos osaisin olisi huono piirre, joka senkin peittäisi. Ihastumisen tunne on kyllä hieno.
Työtoveri, joka on eläkkeellä kuten itsekin.
Tunteita on molemmilla ollut jo toistakymmentä vuotta. Harmi: olen varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelimies.
Muttei pili.
Vanhahko ketju, mutta edelleen ihastunut :D
Auttavainen, rento, hymyilevä, nokkela sanailija mutta myös asioita pohdiskelemaan pysähtyvä, tunneälykäs, sinnikäs ja aikaansaava tavoitteissaan, ihanat säteilevät silmät, vaalea, läsnäoleva, eläinrakas, osaa nauraa itselleen. Ikävä kyllä varattu ja tuore isä. Puolisonsa on onnentyttö.
Naisilla joihin olen ollut ihastunut ei ole ollut mitään yhteiset. Se tunne on vaan tullut mutta itselläni ei koskaan yksipuolisesti. Mä en oikein usko yksipuoliseen ihastumiseen sanan varsinaisessa merkityksessä.
Voitteko olla ihastuneita ihmiseen, jota näätte etäältä, mutta ette tunne?
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minä koen hyvin vahvaa fyysistä vetovoimaa yhteen ihmiseen, jota en oikeastaan tunne juuri lainkaan. Onko se ihastumista? Varmaan ainakin jonkinlaista.
Vierailija kirjoitti:
Se sama kuin nämä teini-iän ihastukset rock tähtiin ja näyttelijöihin.
Miespuolinen työkaverini. Hän on hauska ja ystävällinen, huomioiva ja mukava ja samalla suloisen ujon oloinen. Myös hänen pitkä ja harteikas vartalonsa miehisine eleineen ja tapoineen liikkua viehättää. Hänen vaaleat hiuksensa on leikattu todella komeasti ja hänen sinisiin silmiinsä on jännittävää katsoa.
On ollut ihastuttavaa vaihtaa viime aikoina katseiden lisäksi myös sanoja pitkän tauon jälkeen.
:( en ole ihastunut keneenkään eikä kukaan minuun. Hyvää joulua vaan minulle.