Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
22/40 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono perse molemmilla, mutta oikean puolimmainen kokonaisuutena parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 19:13"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 18:51"]

Oikean puoleisen ja olenkin aika lailla samanlainen.

[/quote]

Toivottavasti aikeesi on kiinteyttää löysä vartalosi.

[/quote]

Ei ole. Tykkään siitä tällaisena.

Vierailija
24/40 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ihan varman, että tuo blondi on joku 12-vuotias, kun näytti lyhyemmältäkin ja ihan esiteinin kroppa. Kyseessä siis kahden lapsen äiti? Öö...

Vierailija
25/40 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeanpuoleisen. Vasen on vähän poikamainen mielestäni.

Vierailija
26/40 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetys vaikuttaa just noin naisiin, jotka ovat luonnostaan hoikkia! Mieluummin olisin vähän liian laiha, kun kokisin jatkuvasti stressiä muutamasta liikakilosta.

Vierailija
27/40 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihemman.

Vierailija
28/40 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeanpuoleisen, nätti!

Vierailija
29/40 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalka vaan vois alottaa, mutta molempiin pitäis treenata lihasta...

Vierailija
30/40 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeanpuoleinen nätimpi. Vasemmalla oleva on täysin muodoton. Ei noilla perseet kyllä roiku yhtään.

Haluaisin nähdä sun perseesi joka sanoit että roikkuu.

Vierailija
31/40 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä näitä "pakko kiinteyttää"kommentteja. Musta molemmat ovat ihan normaaleja naisen vartaloita. Taitavat peräti olla normaalipainoisiakin. Eihän se terveellinen ihanne ole se huippu-urheilijan tai mallin vartalo, vaan sellainen normaalissa painoindeksissä oleva, olipa muoto mikä vaan.

Vierailija
32/40 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en ymmärrä näitä kommentteja, että "vasemmanpuoleinen on tyypillinen laihaläski". No niin on kyllä oikeanpuoleinenkin. Kumpikaan ei ole treenatun ja kiinteän näköinen, vaan molemmat ovat hoikkia mutta löysiä. Ei kai kukaan oikeasti ajattele oikeanpuoleisen näyttävän timmiltä ja treenatulta?!

Kuitenkin, jos olisi pakko valita, ottaisin oikeanpuoleisen. Siihen kroppaan on helpoin treenata lihaksia kun on rasvaakin kehossa. Vasemmanpuoleisella ei ole ylimääräistä rasvaa, joten vaikeampi kerätä lihaksia jollei sitten mätä ruokaa hirveitä määriä.

Kumpaakaan kroppaa en ottaisi tuollaisenaan. Molemmat olisi älytöntä takapakkia verrattuna omaan vartalooni.

Vierailija
33/40 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmanpuoleinen olisi helppo treenata hyväksi. Rasvaprosentti valmiiksi alhaalla ja kuntokuurilla voisi saada nopeita tuloksia.

Vierailija
34/40 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman tahansa, koska molemmissa kropissa olis yhtä paljon työtä. Vasurin pitäis syödä ja oikean laihduttaa. Noiden välimaastosta löytyy mun kroppani. 

Vierailija
35/40 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeanpuoleinen näyttää herkulliselta! 

Vierailija
36/40 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 23:50"]

Vasemmanpuoleinen olisi helppo treenata hyväksi. Rasvaprosentti valmiiksi alhaalla ja kuntokuurilla voisi saada nopeita tuloksia.

[/quote]

Tuskin on vasemmanpuoleisella rasvaprosentti alhaalla, kun lihaksia ei näy missään. Veikkaisin molemmilla olevan suht korkea rasvaprosentti.

Lisäksi, laihojen (oikeasti tosi laihojen) on vaikeampaa ja hitaampaa kerätä lihasmassaa kun kropassa on liian vähän kaikkea. Täytyisi syödä kuin hullu hevonen koko ajan. Oikeanpuoleisen kaltaisen, pyöreähkön, on tosi paljon helpompaa treenata lihaksia ja kroppa kuntoon.

Vierailija
37/40 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 22:33"]Mä en ymmärrä näitä "pakko kiinteyttää"kommentteja. Musta molemmat ovat ihan normaaleja naisen vartaloita. Taitavat peräti olla normaalipainoisiakin. Eihän se terveellinen ihanne ole se huippu-urheilijan tai mallin vartalo, vaan sellainen normaalissa painoindeksissä oleva, olipa muoto mikä vaan.

[/quote]

No tota. Jos multa kysytään _kumman haluaisin_, niin minä en haluaisi kumpaakaan, koska mulla on suurella vaivalla ja innolla treenattu kroppa, joka on myös terve ja hyväkuntoinen. Mulle on ihan sama, onko nuo normaaleja naisen kroppia vai ei, varmaan onkin keskivertoja, mutta minulle henk koht kumpikin olisi askel taaksepäin. Ja ei, en ole fitness tyttö vaan työssäkäyvä perheenäiti joka harrastaa monimuotoista mutta aika rankkaa urheilua säännöllisesti.

Vierailija
38/40 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treeniä, treeniä, treeniä, lihaksia lihaksia, kiinteydy kiinteydy, laihaläski laihaläski laihaläski... Tässä keskustelu kiteytettynä.

Muistakaa: Tärkeintä on se, että miellytätte muita. Ei suinkaan se, että olette tyytyväisiä kroppaanne sellaisena kun se on.

Vierailija
39/40 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasen on kyllä tosi ällö poikavartalo.. ja miten niin oikea ei olisi treenannut? Itse näytän melkein samalta ja käyn kyllä ahkerasti salilla + lenkkeilen. Rasvaprosentti 26.

Vierailija
40/40 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 07:27"]Treeniä, treeniä, treeniä, lihaksia lihaksia, kiinteydy kiinteydy, laihaläski laihaläski laihaläski... Tässä keskustelu kiteytettynä.

Muistakaa: Tärkeintä on se, että miellytätte muita. Ei suinkaan se, että olette tyytyväisiä kroppaanne sellaisena kun se on.

[/quote]

No eihän tämäkään ole relevantti vastaus. Kysymys oli: kumman kropan ottaisit, eikä "oletko tyytyväinen omaasi". Ihan ok sanoa siinä kontekstissa, että vaikka molemmat tytöt ovat ihan nättejä, kumpikaan ei ole tippaakaan urheilullinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän