Kumman kropan ottaisit?
Kommentit (40)
Ton oikean ja sitten vähän treenaisin.
Esteettisesti miellyttää kyllä tuo muodokkaampi. Varsinkin, jos on myös rinnat isot.
Oikean puoleisen ja olenkin aika lailla samanlainen.
Kaluni valitsi oikeanpuoleisen. En valehtele.
Tollane laihaläski on kyllä aika ällö. Chubbylla on hyvät muodot mut aika paljon ylimääräistä. Takaapäin voisin ottaa molemmat.
Toi vasemmanpuoleinen on kyllä niin täydellinen esimerkki laihasta läskistä, siis ettei kyykyn kyykkyä oo koskaan tehty. Ei toi oikeanpuoleinenkaan treenatulta näytä (mikä on siis oma ihanteeni), mutta edullisiin paikkoihin kertynyt muotoja nätillä tavalla.
Ehdottomasti vas.puoleisen tosi hoikan! Kaikki vaatteet näyttäis hyvältä päällä. Olen itsekin hoikka, en ihan noin hoikka, mutta salilta saa muotoja.
Ehdottomasti oikean puoleinen. Itse suunnilleen samankokoinen mutta selluliitilla varustettuna.. Yyh, olen katkera.. Ja turha sanoa että tekisit jotain että pääsisit siitä eroon.. Se ei vaan lähde!
kuva on ainakin but im a human not a sandwich-blogista:) en ainakaan kys blogin pitäjänä haluisi tätä kuvaa kauheasti esitellä.. Ihmetyttää muutenkin, että mikä pointti laittaa tollanen otos kaiken kansan töllättäväksi?? Toi laiha roikkuva peppu vaan kerjää sitä, että fitnessintoilijat alkaa käyttämään sitä "a person who doesnt squat"-kuvanaan. Mutta tyylinsä kullakin. Hyvä jos on sinut kroppansa kanssa.
ottaisin kyllä tuon oikeanpuolimmaisen. helpompi vähän kiinteyttää, kun yrittää saada laihempaan kroppaan muotoja.
Eli toi vasemman puolinen on tää blogin pitäjä?
Vasemmanpuoleisen. Mutta siinäkin ois varaa kiinteytyä ja laihtua.
Ehdottomasti oikeanpuoleinen! Miten ton vasemmanpuoleisen takamus roikkuu noin kovin?
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 18:51"]
Oikean puoleisen ja olenkin aika lailla samanlainen.
[/quote]
Toivottavasti aikeesi on kiinteyttää löysä vartalosi.
Ton timmimmän vähän isomman