FARMI
Hei! Meni ihan pikkasen ohi kun puhuttiin että Farmilla on kaksi homoa. Toinen oli ilmiselvä mutta kukas se toinen oli?
Kommentit (63)
Yllättävän hyvin oli Sini farmikirjansa opiskellut, kun löi Pekan noin selvästi. Marko varmaankin tyytyväinen, että mies putosi, eihän sillä tosin enää niin suurta merkitystä ole, kun sääntöjä muutettiin.
Mitäs sen väliä onko lesbo tai homo. Mielestäni parhaat ovat Marko, Tuulikki ja ihanan äänen omaava Sanni.
Kyllä se vaan paras voitti,ottakaa opiksenne nuoremmat reppanat.. Miten omillaan eletään eikä yhteiskunnan varoilla.Jee hynä Sanni
Mä olen niin ihastunut siihen Joniin ! Siis mikei Helsingissä ole tollasia nuoria miehiä... Huh, se on niin söpö.
Siis onko se puunhalaaja tehnyt oikeasti MITÄÄN raskasta työtä?
Puunhalaaja on niin henkinen ihminen , ettei sen tarvii tahdä mitään .
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 21:42"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 21:26"]
Mun mielestä Marko on juurikin stereotyyppinen homo, se pilkunviilaus ja kaiken osaaminen. Jatkuva päteminen, itseriittoisuus, vaatetus.. Halu ravistella valtaväestöä syömällä koiransa performanssina.
Sebastien taas järisytti päivittäin vain olemalla läsnä. ;)
[/quote]
Mitä pahaa siinä on, että osaa paljon? Minua ainakin on kannustettu opiskelemaan ja hankkimaan osaamista eri aloilta niin paljon kuin mahdollista, vanhempani eivät ole koskaan arvostaneet saamattomia luusereita, mutta näköjään se osaaminen ärsyttää joitakin.
[/quote]
Ei mitään. En sanonutkaan niin. Sä laitat nyt sanoja mun suuhun. :D Markon osaaminen on sellaista homomaisen pikkutarkkaa. Doing.
mun mielestä Joni on kans tosi ihana. en tiedä miten playeri on siviilissä, mutta ehdottomasti noin muuten poikaystävä-matskua :) ja jennikin on ihan lääpällänsä siihen. huomaa jo katseesta.
Mutta jos siis homoja ei tunne yhtään tai pari vaan niin eihän sitä voi ymmärtää niiden sydeemejä.
Marko on mun suosikki, jo (homomaisen) osaamisensa takia. Joo, ehkä en osaa tuoda tätä ilmi järkevästi. Nyt hoksasin! :D
Yllätys, yllätys, Marko saakin jatkaa isäntänä, ei siis kovinkaan lojaalia kaveruutta Veskun ja Jonin välillä.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 19:20"]
Yllätys, yllätys, Marko saakin jatkaa isäntänä, ei siis kovinkaan lojaalia kaveruutta Veskun ja Jonin välillä.
[/quote] Näin on! Meni hiljaiseksi koko torppa. Varmaan tytöt vuorostaan kilpasille, mutta kenet Jenni haastaa? Pekka muuten vaikuttaa aikamoiselta juonittelijalta.
Sahaus on taitolaji ja vaatii pitkäkestoista voimaa. Olen nainen ja ikää 48v. ja osaan sahata hyvin.
Voin kertoa että saha jumittaa vain silloin, kun sahaus ei mene oikein. Tiedän sen omasta kokemuksestani. Silloin pitää korjata sahan asentoa ja omaa sahaustyyliä. Olen käsisahalla sahannut paljon ja todella isoja puita mataliksi.
Tottakai Pekka voitti koska vanhana miehenä on sahannut paljon.
Jenni on typerä jos haastaa Tuulikin koska häviää Tuulikille melko varmasti.
Viisaana tyttönä hänen pitäisi haastaa Sini ja voittaisi varmasti. Nimittäin Marko valitsee Jennin mittelöihin. Pekasta ja Jonista ei ole haastetta hänelle.
Eikös siinä ennakossa puhuttu, että saa haastaa miehen tai naisen, kenet tahansa isäntää lukuunottamatta. Säännöt taitaa nyt muuttua.
Niin se vaan vanha rouva (Tuulikki) näytti närhen munat rastapäälle kaksinkamppailussa ja vieläpä lajissa voima, aika uskomatonta.
Suvihan luovutti, silmä käteen :D
Minua suorastaan vituttaa (sori sanavalinta) se, että joka kerta alkukuvissa näytetään, miten Joni leikkaa sirpillä kauraa. Jokainen tietää, että kaura kypsyy vasta elokuussa, joten Joni on todella pitkään mukana ohjelmassa. Olen laittanut asiasta Neloselle palautetta, mutta sama klippi on aina vaan mukana.
Katsojien aliarvioimista.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 21:25"]
[/quote]
Sen jälkeen kun huomasi häviävänsä. TODELLAKIN luovutti. Säälittävää!
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 21:25"]
[/quote]
Sen jälkeen kun huomasi häviävänsä. TODELLAKIN luovutti. Säälittävää!
[/quote]
Eikä vaan heti alusta alkaen. Se oli testi Tuulikille, "ken itsensä ylentää se alennetaan".
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 09:07"]
Olin vähän epäilevä, että Pekka voittaisi Veskun, mutta niin siinä vain kävi. Iloinen yllätys se oli, saa nähdä, kenet Vesku on valinnut isännäksi tai emännäksi.
[/quote]
Pekka istui keskemmällä, jolloin painopiste siirtyi enemmän Veskun puolelle ja sai sahan jumittumaan.
Tiedä oliko harkittu teko.