Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FARMI

Vierailija
17.02.2014 |

Hei! Meni ihan pikkasen ohi kun puhuttiin että Farmilla on kaksi homoa. Toinen oli ilmiselvä mutta kukas se toinen oli?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 20:53"]

Mua ärsyttää se rastapää, kun koko ajan korostaa, että on jotenkin henkisellä tasolla muita edellä. Mun mielestä se on oikeesti kaikista kiukkusin ja itsepäisin noista. Kuin perseeseen ammuttu karhu.

[/quote] Samaa mieltä. Suvi?, (se rastapää) on ylimielinen kusipää! Ihan hauska seurata, kun Tuulikki palauttelee sitä maanpinnalle.  

Vierailija
2/63 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 20:50"]

Suvi on aika kiva tyyppi. Sanni ärsyttää

[/quote]

Muakin ärsyttää Sanni! Se on olevinaan niin reilu ja äijämäinen, mutta ihan hirveesti se panettelee muita selän takana. Tosi kaksnaamainen, en luottaisi häneen yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuota on kiva seurata suuri siksi, että siinä ei ryypätä vaan tehdään työtä. Ja kiva kun ihmiset on aika erilaisia suhteessa toisiinsa mutta kohtuu hyvin tulevat toimeen ja saavat työt tehtyä. Seksuaalinen identiteetti ei ole mitenkään olennainen asia. Toisin sen kyllä huomaa , että Jenni katselee Jonia aika mielellään. Marko on vähän kaikkitietävä, mutta myös todella taitava monessa asiassa. Minua ärsyttää Suvi siinä pyhyydessään , mutta aika mielenkiintoista että mukana on tuollainen ylimielinen rastapääkin.

Sini on suloinen , jotenkin höpsö luonnonlapsi. Ja ihanaa kun ihmiset ovat ympäri suomea eikä niinkuin BB:ssä pääkaupunkikeskeisesti.

Mukava ja kouluttava tosi-tv. Ei niinkään kohuhakuinen kuin BB. Olen jo monta vuotta toivonut , että tehtäisiin BB ilman viinaa , koska sen örveltämisen seuraamista ei vaan jaksa. On niin moraalitontakin laittaa joukko nuoria ryyppäämään ja mokailemaan julkisesti. Tykkään seurata sitä, miten ihmiset tulevat toimeen keskenään ja millaisia ystävyyssuhteita kehittyy. 

Vierailija
4/63 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Sannista ,Markosta ja Jonista. Reippaita ihmisiä. Vähän hämmästyn kun se Jenni itkee milloin mitäkin , mutta ehkä vaan toisilla on itku niin herkässä. Se rastapää on jotenkin passiivisen aggressiivinen tyyppi , en tykkää. Muista mulla ei ole oikeen mitään mielipidettä. No , se pikkulikka on ihankuin mun 18 tytär, ihan kakara vielä , aika suloinen.

Vierailija
5/63 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se farmilla oleva koira markon? Kulkee markon perässä jatkuvasti ja seuraa sitä joka paikkaan.

Vierailija
6/63 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota koiraa minäkin olen miettinyt. Nätti ja hyvin koulutettu. On se varmaan Markon oma, ei koira noin äkkiä varmaan leimaannu ihan tuntemattomaan ihmiseen. Markolla on tosi kauniit silmät. Jotenkin olen ihan ihastunut siihen .

Vierailija
7/63 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 13:09"]

Onko se farmilla oleva koira markon? Kulkee markon perässä jatkuvasti ja seuraa sitä joka paikkaan.

[/quote]

On Markon oma koira.

Vierailija
8/63 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Jenni oo itkeny ekan viikon jälkeen kertaakaan, silmät käteen nyt :) eikä todellakaan ollu ihastunut Joniin, kunhan nyt on luonteeltaan vähän pilke silmäkulmassa :) tunnen siis kyseisen tytön jotenkuten, siksi tiedän.

Vierailija
9/63 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan ne kilpailijatkin sitä nauro että Tuulikki on siinä luulossa että Suvi hävisi sille, Sanni ja Marko sitä ainakin muistaakseni jutteli. Ois Tuulikki vaikka kääntäny sen niin että Suvi ei uskaltanut haastaa kunnolla, eikä jääräpäänä väittäis voittaneensa kunnon taistossa :D

Vierailija
10/63 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista Suvilta se luovuttaminen. Tai pikemminkin todella raukkamaista. Mutta onneksi siitä kitisijä-hipistä päästiin eroon. Ihan valtavan ärsyttävä ihminen. Onneksi Tuulikki pisti sille vähän kampoihin. Ja nyt en tarkoita sitä kisaa vaan siellä talossa kertoi mielipiteitänsä.

Minulla on tosi vahvat sympatiat Tuulikkia kohtaan. Aluksi ajattelin, että se ärsyttäisi suuresti mutta kun talolaisista suurin osa sitä dissaa, niin nousee kyllä vastareaktio.

Vierailija
11/63 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 15:33"]

Minulla on tosi vahvat sympatiat Tuulikkia kohtaan. Aluksi ajattelin, että se ärsyttäisi suuresti mutta kun talolaisista suurin osa sitä dissaa, niin nousee kyllä vastareaktio.

[/quote]

Tuskin sitä kukaan aiheetta dissaa, tätä Tuulikin mainitsemaa "mummotteluakaan" ei ole kyllä näytetty yhtä Pekan ja Sebun kommenttia lukuunottamatta, että taitaa Tuulikki nyt vaan tehdä itse itsestään numeroa.

Vierailija
12/63 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko ja Sanni ovat selkäänpuukottajia ja etenkin Sanni koulukiusaajatyyppiä. En tykkäää. Toivottavasti joku muu voittaa.

Vierailija
13/63 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rastapää osasi kuitenkin ajatella. Hommas koko porukan vihat Tuulikkia kohti.

Aivan tolkutonta johtamista jos ei edes aamulypsäjiä ollut etukäteen sovittu.

Vierailija
14/63 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi raivo, miten ottaa päähän noiden Farmilaisten uusavuttomuus. Pätkitään olkia YKSI kerrallaan.

Ihmetellään kun saippua loppuu eikä osata tehdä pyykinpesuainetta tuhkasta.

Voi elämän kevät!

Vierailija
15/63 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 20:05"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 20:01"]

Miksi oletatte heti, että armeijan käynyt reipas nuori nainen olisi lesbo? Ennemmin ajattelisin, että Jenni on lesbo.

[/quote]

Kuten sinä.

Molemmat on.

[/quote]

Vierailija
16/63 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 07:06"]

Voi raivo, miten ottaa päähän noiden Farmilaisten uusavuttomuus. Pätkitään olkia YKSI kerrallaan.

Voi elämän kevät!

[/quote]

Ainakin Marko on kyllä kaikkea muuta kuin uusavuton, osaamista löytyy monelta eri saralta.

http://yle.fi/uutiset/pitsipenikset_hammentavat_lahdessa/5904852

Vierailija
17/63 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 07:06"]

Voi elämän kevät!

[/quote]

Kolme sillä vaaleella tytöllä ainakin oli kerrallaa, piti oikeen kattoa tarkasti ku olin nähny  täällä viestin :D

Vierailija
18/63 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko paljastui homoksi kiljailtaa seuraavana aamuna, kun Joni oli mennyt tyttöjen luo ja sanonut haluavansa naista, johon Marko...miehet ottaa paremmin suihin ja vetää paremmin käteen kuin naiset. Hetero ei sanois noin!!

Ite oon bi.

Vierailija
19/63 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 18:25"]

Marko paljastui homoksi kiljailtaa seuraavana aamuna, kun Joni oli mennyt tyttöjen luo ja sanonut haluavansa naista, johon Marko...miehet ottaa paremmin suihin ja vetää paremmin käteen kuin naiset. Hetero ei sanois noin!!

Ite oon bi.

[/quote]

Markohan on koko ajan ollut avoin homoudestaan ja heittänyt huulta siitä, joten ei mitään uutta tällä saralla. Onneksi vielä tuo niin itsevarma Vesku sai nenäänsä Pekalta kaksintaistelussa, surullista Jonille, mutta Marko ei varmaankaan Veskun putoamista pahakseen pannut.

Vierailija
20/63 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vähän epäilevä, että Pekka voittaisi Veskun, mutta niin siinä vain kävi. Iloinen yllätys se oli, saa nähdä, kenet Vesku on valinnut isännäksi tai emännäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan