Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaalloinen mustasukkaisuus, miten eroon?

Vierailija
16.06.2014 |

Mieheni paljasti minulle vasta monen kuukauden seurustelun jälkeen, että olikin ollut kauan ihastunut parhaaseen kaveriinsa ja yrittänytkin jotain tämän kanssa juuri ennen seurustelumme alkua. Siitä lähtien olen kokenut sairaalloista ahdistusta ja mustasukkaisuutta. Pelkästään tuon naisen nimen kuuleminen saa aikaan sydämen lyöntitiheyden kasvamaan.

Kaikki lähti siitä, kun sain selville, että minulta salaillaan asioita kuten tapaamisia ja valehdellaan vielä päin naamaa, ettei ikinä ole ollut mitään kaveruutta suurempaa. Pelkään edelleen, että heillä on jotain selkäni takana meneillään.

Huvittavinta koko jutussa on se, että ei ole mitään syytä, miksi mieheni alkaisikin taas säätää jotain tuon naisen kanssa. En vain osaa päästää irti mustasukkaisuuden tunteesta. Ehkä jopa nautin siitä jollain sairaalla tavalla.

Jos minä saisin kuitenkin päättää, tuo nainen ei enää olisi elämässämme millään tavalla. Se ei kuitenkaan ole minun päätettävissäni. Muita mieheni naispuolisia kavereita en koe minään uhkana.

Pitäisikö minun siis olla skitsoilematta asiasta ja antaa heidän tapailla toisiaan? Miten ihmeessä pääsisin eroon tästä mustasukkaisuudesta?

En kuitenkaan halua olla tuon naisen kaveri, sillä hän tietää minusta tätä nykyä asioita, jotka olin uskonut vain ja ainoastaan mieheni korville, mutta jotka mieheni sitten meni kertomaan tuolle naiselle. Nämä asiat ovat senlaatuisia, että ne pönkittävät varmasti hyvin tuon naisen itsetuntoa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan