yksinäisyys pelottaa, mitä
Tekisin kun avomieheni on armeijassa eikä lomia olisi paljon? Haluaa upseerikoulutukseen :( odottaisin häntä toki, mutta mitä tekisin kun hän on poissa? Ystäviä ei ole suomessa, enkä voi Matkustaa, kun ei ole paikkaa johon viedä kissa hoitoon :'(
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 10:42"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 10:40"][quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 10:29"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 10:27"]Harrastus?
[/quote]en harrasta mitään kun ovat niin kalliita ja tienaan vähän ap
[/quote]Lue kirjoja ja mene uimaan.
[/quote]kirjat olen jo lukenut ja uida en osaa :/
[/quote]
Kirjat olet jo lukenut?! Lue lisää!
Opettele uimaan, siinä on hyvä harrastus.
Kyllä vähän käy sääliksi miestäsi, varmaan ahdistavaa raahata tuollaista kiviriippaa mukanaan, joka ei omatoimisesti osaa edes aikaansa kuluttaa. Roikutteko te koko ajan yhdessä vai mitä sä teet silloin kun mies ei ole kotona?
[/quote]noh, yleensä teen kotityöt ja käyn kaupassa.. Ap
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 10:55"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 10:42"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 10:40"][quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 10:29"]
[/quote]
Kyllä vähän käy sääliksi miestäsi, varmaan ahdistavaa raahata tuollaista kiviriippaa mukanaan, joka ei omatoimisesti osaa edes aikaansa kuluttaa. Roikutteko te koko ajan yhdessä vai mitä sä teet silloin kun mies ei ole kotona?
[/quote]
Samaa mieltä. Ja jos miehesi haluaa intissä RUKiin, voisi kuvitella tämän arvostavan vähän jämäkämpää otetta elämään sekä kykyä itsenäiseen toimintaan.
Vai alistaako se sua ja tykkää pompottaa niin paljon, ettet enää ilman sitä pysty itse toimimaan?
Nyt vähän ryhtiä. Olet ilmeisesti vielä nuori - melkein lapsi - joten nyt on aika ottaa suunta loppuelämälle. Hae vaikka kouluun. Pääsykokeisiin lukiessa menee kyllä kaikki aika tehokkaasti. Vai meinasitko loppuelämäsi tehdä osa-aikatöitä olemattomalla liksalla ja roikkua miehesi puntissa? Entäpä, jos mies ottaa ja lähtee jossain vaiheessa?
Sun täytyy vaan ap kohdata pelkosi, ja vaan olla yksin. Se sattuu aikansa, mutta siihen tottuu. Lopulta oppii jopa nauttimaan.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 11:04"][quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 10:55"]
[/quote]
[/quote]
Samaa mieltä. Ja jos miehesi haluaa intissä RUKiin, voisi kuvitella tämän arvostavan vähän jämäkämpää otetta elämään sekä kykyä itsenäiseen toimintaan.
Vai alistaako se sua ja tykkää pompottaa niin paljon, ettet enää ilman sitä pysty itse toimimaan?
Nyt vähän ryhtiä. Olet ilmeisesti vielä nuori - melkein lapsi - joten nyt on aika ottaa suunta loppuelämälle. Hae vaikka kouluun. Pääsykokeisiin lukiessa menee kyllä kaikki aika tehokkaasti. Vai meinasitko loppuelämäsi tehdä osa-aikatöitä olemattomalla liksalla ja roikkua miehesi puntissa? Entäpä, jos mies ottaa ja lähtee jossain vaiheessa?
[/quote]en mä siitä ole riippuvainen ollut.. Kyse Oli siitä ettei ole ystäviä... Ap
Sotilasuraa jos miehesi meinaa niin tiedossa on tulevaisuudessakin komennuksia.
[/quote]Kirjoja löytyy kirjastosta ja taatusti et ole kaikkea lukenut, opettele uimaan.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 10:55"]Ei mullakaan mitään ystäviä ole. Kummasti se aika vaan kuluu kuitenkin vaikka ei tekisi mitään. Olen koneella, katson telkkaria, ulkoilen ja jumppaan kotona, joskus siivoan. Tuli tästä ketjusta ja läheisriippuvaisuudesta mieleen eräs tuttu kaveri, joka ei ihan OIKEASTI osaa tehdä mitään ilman poikaystäväänsä. Esim. jos menee töistä suoraan kampaajalle, niin pakottaa poikaystävän lähtemään sinne myös odottamaan pari tuntia, jotta ei tarvitsisi sitten kävellä yksin kotiin siitä noin neljä kilometriä. Tai jos menee töistä johonkin muualle asioimaan kaupungille, niin poikaystävän täytyy myös lähteä sinne vastaan, ettei sitten tarvitse matkustaa yksin bussilla kotiin. Siinä vasta reppana!
[/quote]Joo, kyllä mä asioitani pystyn hoitamaan ilman avomiestäni... Ap