Kaunis mutta kuvainnollinen nimi. KATSO*
Mitä mieltä muut ovat nimestä Alessa?
Nimi olisi tulossa mahdollisesti etunimeksi tytölle.
Tuleeko monella mieleen alennuksessa, kavahtaako korvaan? Itsellä ei, kun tätä nimeä olen pyöritellyt. Muut voivat olla erimieltä, kun ensimmäistä kertaa nimen kuulee. Miten on?
Tää olis niin kaunis!
Kommentit (74)
Se on kuvaennollinen ei kuvainnollinen.
Makunsa kullakin. Ihan kiva mut muita samankaltaisia kauniita ois esim. Alena ja Avesta.
Kuvaennollinen on jotain savoa. Kuvaannollinen se on. Kuvainnollinenki on parempi ku savo. Hä! Olenko väärässä muka!
Ei Alessaa, on vaan edelleen alennuksessa vaikka oiskin kaunis.
Alessa... hmm, pitää makustella lisää tuota nimeä, en osaa sanoa mielipidettä
Mun korviini kuulostais paljon paremmalle Atessa
Mulle tulee mieleen Silent Hill leffa, siinä on Alessa niminen tytsy : D
Tykkään todella paljon! Kaunis ja erikoinen, ja siinä on suomalainen äänne- ja muotoasu. Laita ihmeessä! :)
Ei Aleksia, Alussa, Aloessa. Alessia on kaunis, jos etunimeksi löytyisi joku toinen. Tätä vaihtoehtoa on mietitty.
Aloevera vois olla hyvä nimi ja jos tytsy nimeensä tulee, niin luonne on rauhoittava ja tasapainoinen;)
Alessa on helppo ääntää ja kirjoittaa. Niin kaunis nimi, eikä monia saman nimisiä ole. Jos näet lapsen nimeltä Alessa, ei mulla tule ekana mieleen alennusmyynti. :) kuitenkin monelta kantilta asiaa mietittävä.
Vieläkö jollain on mielipiteitä sanottavana?
Ap
Olisko Alessia sitten liian monitavuinen etunimenä?
Alessa on aika kamala, ei tule mitään muuta mieleen kuin että tyttö on alessa eli lähtee halvalla. Jos yhtään säälit lastasi niin älä nimeä nyt reppanaa ainakaan Alessaksi.
:)