Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun ex-leikkikaverini panee juuri parastaan TV2:lla :)

Vierailija
16.02.2014 |

Hmm, hauskoja muistoja. Hassua sekin, miten tuo mies kannusti sitä äsken niin kovasti. 

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ihmetellään, miksi miehet ei halua puhkipantua akkaa, joka kaiholla muistelee jokaisen kulman takaa vastaan tulevia leikkikavereitaan.

Vierailija
22/39 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 21:57"]

Ja sitten ihmetellään, miksi miehet ei halua puhkipantua akkaa, joka kaiholla muistelee jokaisen kulman takaa vastaan tulevia leikkikavereitaan.

[/quote]

 

Ei se käytössä kulu!

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 ei ole ap, vaan joku outo. Eikä ollut se tyyppi kyseessä, ei todellakaan.

 

Mitä kehuskelua se on? Joku lätkänpelaaja ei ole kyllä leuhkimisen aihe... Ei niiden kanssa seurustella, ne on pelkkää yöseuraa. Tämä tyyppi oli laastari ja testi suhteiden välissä. Hauskaa seuraa. 

 

ap

Vierailija
24/39 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähivuosilta. Eli Micken ja aviomiehesi välissä? :)

Vierailija
25/39 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:42"]

Lähivuosilta. Eli Micken ja aviomiehesi välissä? :)

[/quote]

 

Olin unohtanut koko tyypin, kunnes kuulin nimen taas viime viikolla. Vaikka mitäpä siinä miettimistä, tavallinen tapaus.

 

ap

 

Vierailija
26/39 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:48"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:42"]

Lähivuosilta. Eli Micken ja aviomiehesi välissä? :)

[/quote]

 

Olin unohtanut koko tyypin, kunnes kuulin nimen taas viime viikolla. Vaikka mitäpä siinä miettimistä, tavallinen tapaus.

 

ap

 

[/quote]

 

Ai Micken? Etkös sä hetki sit istunut sen vieressä?

 

 

Huvittavaa, että sun raskaanakin pitää kertoa panoistasi tällä palstalla. Mutta kun viimeisimmät kejtut ei ottanutkaan tuulta alleen, niin pitäähän sitä jotain keksiä..

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/39 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rask ja Alepubin vessa!!! Sen tietää koko Tampere! Jassu on nyt paksuna eli Tukekin ehkä rauhouttuu..

Vierailija
28/39 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi säälittävää ja aika epätoivoista tulla kehuskelemaan vanhoilla panoillaan tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/39 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:50"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:48"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:42"]

Lähivuosilta. Eli Micken ja aviomiehesi välissä? :)

[/quote]

 

Olin unohtanut koko tyypin, kunnes kuulin nimen taas viime viikolla. Vaikka mitäpä siinä miettimistä, tavallinen tapaus.

 

ap

 

[/quote]

 

Ai Micken? Etkös sä hetki sit istunut sen vieressä?

 

 

Huvittavaa, että sun raskaanakin pitää kertoa panoistasi tällä palstalla. Mutta kun viimeisimmät kejtut ei ottanutkaan tuulta alleen, niin pitäähän sitä jotain keksiä..

 

[/quote]

 

Ei kun sen toisen. Kuule, mun pikkupikkuelämässäni nykyään entiset panotkin telkussa on tapauksia :) Tähän on tultu. Katsotaan ensi syksynä tai ensi vuonna tähän aikaa, miltä maailma näyttää. 

 

ap

 

 

 

Vierailija
30/39 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:54"]

Tosi säälittävää ja aika epätoivoista tulla kehuskelemaan vanhoilla panoillaan tänne.

[/quote]

 

Kehuskelemaan! Mä en ole kertonut siitä kavereillekaan. En mä mikään perintöprinsessamissi ole.

 

ap

 

 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/39 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:54"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:50"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:48"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:42"]

Lähivuosilta. Eli Micken ja aviomiehesi välissä? :)

[/quote]

 

Olin unohtanut koko tyypin, kunnes kuulin nimen taas viime viikolla. Vaikka mitäpä siinä miettimistä, tavallinen tapaus.

 

ap

 

[/quote]

 

Ai Micken? Etkös sä hetki sit istunut sen vieressä?

 

 

Huvittavaa, että sun raskaanakin pitää kertoa panoistasi tällä palstalla. Mutta kun viimeisimmät kejtut ei ottanutkaan tuulta alleen, niin pitäähän sitä jotain keksiä..

 

[/quote]

 

Ei kun sen toisen. Kuule, mun pikkupikkuelämässäni nykyään entiset panotkin telkussa on tapauksia :) Tähän on tultu. Katsotaan ensi syksynä tai ensi vuonna tähän aikaa, miltä maailma näyttää. 

 

ap

 

 

 

[/quote]

 

No voi kun kurjaa.. 

 

Joo, katotaan vaan miten sun elämä villiintyy kun se vauva ei ole enää mahassa.  

 

Säälittävää kyllä miten suht viihdyttävästä tarinasta tuli niin ilmiselvä provo. :(

 

Vierailija
32/39 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:56"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:54"]

Tosi säälittävää ja aika epätoivoista tulla kehuskelemaan vanhoilla panoillaan tänne.

[/quote]

 

Kehuskelemaan! Mä en ole kertonut siitä kavereillekaan. En mä mikään perintöprinsessamissi ole.

 

ap

 

 

 

[/quote]

 

No miksi tälläinen ketju piti tehdä? Koska on nyt niiin tylsää kun tulet äidiksi? luulis että sulla olis parempaakin ajateltavaa kuin joku entinen pano ja miten villi se oli sängyssä. Miehesi varmaan tykkäisi?

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/39 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:57"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:56"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:54"]

Tosi säälittävää ja aika epätoivoista tulla kehuskelemaan vanhoilla panoillaan tänne.

[/quote]

 

Kehuskelemaan! Mä en ole kertonut siitä kavereillekaan. En mä mikään perintöprinsessamissi ole.

 

ap

 

 

 

[/quote]

 

No miksi tälläinen ketju piti tehdä? Koska on nyt niiin tylsää kun tulet äidiksi? luulis että sulla olis parempaakin ajateltavaa kuin joku entinen pano ja miten villi se oli sängyssä. Miehesi varmaan tykkäisi?

 

[/quote]

 

No kun se ruutuun pölähti. Ja on parempaakin ajateltavaa, mutta mä en ajattele niitä parhaita ja laadukkaimpia ajatuksia ihan koko aikaa. Tämä on jollain tapaa luopumisen aikaa vaikka onkin saamisen aikaa. En jaa kaikkia juolahduksia mieheni kanssa. Ei hänkään ihan varmasti minun. Et sinäkään tiedä, mitä sinun miehesi ajattelee. Jos joku hänen entisensä ilmestyy kuvaan, muistaa hän ihan taatusti yhteiset hetket, usko pois.

 

ap

 

Vierailija
34/39 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:57"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:56"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:54"]

Tosi säälittävää ja aika epätoivoista tulla kehuskelemaan vanhoilla panoillaan tänne.

[/quote]

 

Kehuskelemaan! Mä en ole kertonut siitä kavereillekaan. En mä mikään perintöprinsessamissi ole.

 

ap

 

 

 

[/quote]

 

No miksi tälläinen ketju piti tehdä? Koska on nyt niiin tylsää kun tulet äidiksi? luulis että sulla olis parempaakin ajateltavaa kuin joku entinen pano ja miten villi se oli sängyssä. Miehesi varmaan tykkäisi?

 

[/quote]

 

No kun se ruutuun pölähti. Ja on parempaakin ajateltavaa, mutta mä en ajattele niitä parhaita ja laadukkaimpia ajatuksia ihan koko aikaa. Tämä on jollain tapaa luopumisen aikaa vaikka onkin saamisen aikaa. En jaa kaikkia juolahduksia mieheni kanssa. Ei hänkään ihan varmasti minun. Et sinäkään tiedä, mitä sinun miehesi ajattelee. Jos joku hänen entisensä ilmestyy kuvaan, muistaa hän ihan taatusti yhteiset hetket, usko pois.

 

ap

 

[/quote]

Niinno. Me ei kumpikaan olla pantu puolta kaupunkia, tiedetään toistenne exät joten tilannetta ei ylipäätään pääsisi sattumaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/39 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 23:05"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:57"]

 

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:56"]

 

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:54"]

 

Tosi säälittävää ja aika epätoivoista tulla kehuskelemaan vanhoilla panoillaan tänne.

 

[/quote]

 

 

 

Kehuskelemaan! Mä en ole kertonut siitä kavereillekaan. En mä mikään perintöprinsessamissi ole.

 

 

 

ap

 

 

 

 

 

 

 

[/quote]

 

 

 

No miksi tälläinen ketju piti tehdä? Koska on nyt niiin tylsää kun tulet äidiksi? luulis että sulla olis parempaakin ajateltavaa kuin joku entinen pano ja miten villi se oli sängyssä. Miehesi varmaan tykkäisi?

 

 

 

[/quote]

 

 

 

No kun se ruutuun pölähti. Ja on parempaakin ajateltavaa, mutta mä en ajattele niitä parhaita ja laadukkaimpia ajatuksia ihan koko aikaa. Tämä on jollain tapaa luopumisen aikaa vaikka onkin saamisen aikaa. En jaa kaikkia juolahduksia mieheni kanssa. Ei hänkään ihan varmasti minun. Et sinäkään tiedä, mitä sinun miehesi ajattelee. Jos joku hänen entisensä ilmestyy kuvaan, muistaa hän ihan taatusti yhteiset hetket, usko pois.

 

 

 

ap

 

 

[/quote]

 

Niinno. Me ei kumpikaan olla pantu puolta kaupunkia, tiedetään toistenne exät joten tilannetta ei ylipäätään pääsisi sattumaan :)

[/quote]

 

Edelleenkään sinä et tiedä, mitä ja ketä miehesi ajattelee. Ajatukset ovat henkilökohtaisia.

 

ap

 

Vierailija
36/39 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 23:24"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 23:05"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:57"]

 

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:56"]

 

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:54"]

 

Tosi säälittävää ja aika epätoivoista tulla kehuskelemaan vanhoilla panoillaan tänne.

 

[/quote]

 

 

 

Kehuskelemaan! Mä en ole kertonut siitä kavereillekaan. En mä mikään perintöprinsessamissi ole.

 

 

 

ap

 

 

 

 

 

 

 

[/quote]

 

 

 

No miksi tälläinen ketju piti tehdä? Koska on nyt niiin tylsää kun tulet äidiksi? luulis että sulla olis parempaakin ajateltavaa kuin joku entinen pano ja miten villi se oli sängyssä. Miehesi varmaan tykkäisi?

 

 

 

[/quote]

 

 

 

No kun se ruutuun pölähti. Ja on parempaakin ajateltavaa, mutta mä en ajattele niitä parhaita ja laadukkaimpia ajatuksia ihan koko aikaa. Tämä on jollain tapaa luopumisen aikaa vaikka onkin saamisen aikaa. En jaa kaikkia juolahduksia mieheni kanssa. Ei hänkään ihan varmasti minun. Et sinäkään tiedä, mitä sinun miehesi ajattelee. Jos joku hänen entisensä ilmestyy kuvaan, muistaa hän ihan taatusti yhteiset hetket, usko pois.

 

 

 

ap

 

 

[/quote]

 

Niinno. Me ei kumpikaan olla pantu puolta kaupunkia, tiedetään toistenne exät joten tilannetta ei ylipäätään pääsisi sattumaan :)

[/quote]

 

Edelleenkään sinä et tiedä, mitä ja ketä miehesi ajattelee. Ajatukset ovat henkilökohtaisia.

 

ap

 

[/quote]

 

Niin, ja?

Puhuin tilanteesta jossa ex-yhdenillanpano olisi telkkarissa, tämä ei olisi skenaario jota voisi käydä meidän parisuhtessamme. :)

 

Veikkaan että taas pidemmän suhteen exän näkeminen televisiossa ei tuo ekana seksijuttuja mieleen..  Paitsi ehkä sulle kun sun elämä muutenkin pyörii seksin ympärillä..

 

 

 

Vierailija
37/39 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ajatukset nimenomaan ovat henkilökohtaisia, miksi sä jaat niitä tänne?

Miksi luulet että se kiinnostaa, että sun jalkojen välissä on touhunnut myös joku kiekkoilija. Jes mikä saavutus!

Vierailija
38/39 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole sanonut ettei saisi ajatella mitä haluaa. 

 

 

Lähinnä sitä ihmettelen, että kirjoitat villistä ja innostuneesta seksistä kiekkoilijan kanssa palstalla. Siinä on ero, ajatuksessa ja tänne löpisemisessä.

 

Tykkäisit varmaan itse jos miehesi kirjoittaisi jonnekin miten kuumaa olikaan lähivuosina jonkun missin kanssa. Ja miten on kiva muistella. :)

 

Vierailija
39/39 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko avata tää ketju että selviää mistä lähtien tv2 on näyttänyt pornoa. Olikin sitten väärinkäsitys (en seuraa urheilua).