Mun ex-leikkikaverini panee juuri parastaan TV2:lla :)
Hmm, hauskoja muistoja. Hassua sekin, miten tuo mies kannusti sitä äsken niin kovasti.
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 21:57"]
Ja sitten ihmetellään, miksi miehet ei halua puhkipantua akkaa, joka kaiholla muistelee jokaisen kulman takaa vastaan tulevia leikkikavereitaan.
[/quote]
Ei se käytössä kulu!
16 ei ole ap, vaan joku outo. Eikä ollut se tyyppi kyseessä, ei todellakaan.
Mitä kehuskelua se on? Joku lätkänpelaaja ei ole kyllä leuhkimisen aihe... Ei niiden kanssa seurustella, ne on pelkkää yöseuraa. Tämä tyyppi oli laastari ja testi suhteiden välissä. Hauskaa seuraa.
ap
Lähivuosilta. Eli Micken ja aviomiehesi välissä? :)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:42"]
Lähivuosilta. Eli Micken ja aviomiehesi välissä? :)
[/quote]
Olin unohtanut koko tyypin, kunnes kuulin nimen taas viime viikolla. Vaikka mitäpä siinä miettimistä, tavallinen tapaus.
ap
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:42"]
Lähivuosilta. Eli Micken ja aviomiehesi välissä? :)
[/quote]
Olin unohtanut koko tyypin, kunnes kuulin nimen taas viime viikolla. Vaikka mitäpä siinä miettimistä, tavallinen tapaus.
ap
[/quote]
Ai Micken? Etkös sä hetki sit istunut sen vieressä?
Huvittavaa, että sun raskaanakin pitää kertoa panoistasi tällä palstalla. Mutta kun viimeisimmät kejtut ei ottanutkaan tuulta alleen, niin pitäähän sitä jotain keksiä..
Rask ja Alepubin vessa!!! Sen tietää koko Tampere! Jassu on nyt paksuna eli Tukekin ehkä rauhouttuu..
Tosi säälittävää ja aika epätoivoista tulla kehuskelemaan vanhoilla panoillaan tänne.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:50"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:42"]
Lähivuosilta. Eli Micken ja aviomiehesi välissä? :)
[/quote]
Olin unohtanut koko tyypin, kunnes kuulin nimen taas viime viikolla. Vaikka mitäpä siinä miettimistä, tavallinen tapaus.
ap
[/quote]
Ai Micken? Etkös sä hetki sit istunut sen vieressä?
Huvittavaa, että sun raskaanakin pitää kertoa panoistasi tällä palstalla. Mutta kun viimeisimmät kejtut ei ottanutkaan tuulta alleen, niin pitäähän sitä jotain keksiä..
[/quote]
Ei kun sen toisen. Kuule, mun pikkupikkuelämässäni nykyään entiset panotkin telkussa on tapauksia :) Tähän on tultu. Katsotaan ensi syksynä tai ensi vuonna tähän aikaa, miltä maailma näyttää.
ap
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:54"]
Tosi säälittävää ja aika epätoivoista tulla kehuskelemaan vanhoilla panoillaan tänne.
[/quote]
Kehuskelemaan! Mä en ole kertonut siitä kavereillekaan. En mä mikään perintöprinsessamissi ole.
ap
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:54"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:50"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:42"]
Lähivuosilta. Eli Micken ja aviomiehesi välissä? :)
[/quote]
Olin unohtanut koko tyypin, kunnes kuulin nimen taas viime viikolla. Vaikka mitäpä siinä miettimistä, tavallinen tapaus.
ap
[/quote]
Ai Micken? Etkös sä hetki sit istunut sen vieressä?
Huvittavaa, että sun raskaanakin pitää kertoa panoistasi tällä palstalla. Mutta kun viimeisimmät kejtut ei ottanutkaan tuulta alleen, niin pitäähän sitä jotain keksiä..
[/quote]
Ei kun sen toisen. Kuule, mun pikkupikkuelämässäni nykyään entiset panotkin telkussa on tapauksia :) Tähän on tultu. Katsotaan ensi syksynä tai ensi vuonna tähän aikaa, miltä maailma näyttää.
ap
[/quote]
No voi kun kurjaa..
Joo, katotaan vaan miten sun elämä villiintyy kun se vauva ei ole enää mahassa.
Säälittävää kyllä miten suht viihdyttävästä tarinasta tuli niin ilmiselvä provo. :(
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:54"]
Tosi säälittävää ja aika epätoivoista tulla kehuskelemaan vanhoilla panoillaan tänne.
[/quote]
Kehuskelemaan! Mä en ole kertonut siitä kavereillekaan. En mä mikään perintöprinsessamissi ole.
ap
[/quote]
No miksi tälläinen ketju piti tehdä? Koska on nyt niiin tylsää kun tulet äidiksi? luulis että sulla olis parempaakin ajateltavaa kuin joku entinen pano ja miten villi se oli sängyssä. Miehesi varmaan tykkäisi?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:54"]
Tosi säälittävää ja aika epätoivoista tulla kehuskelemaan vanhoilla panoillaan tänne.
[/quote]
Kehuskelemaan! Mä en ole kertonut siitä kavereillekaan. En mä mikään perintöprinsessamissi ole.
ap
[/quote]
No miksi tälläinen ketju piti tehdä? Koska on nyt niiin tylsää kun tulet äidiksi? luulis että sulla olis parempaakin ajateltavaa kuin joku entinen pano ja miten villi se oli sängyssä. Miehesi varmaan tykkäisi?
[/quote]
No kun se ruutuun pölähti. Ja on parempaakin ajateltavaa, mutta mä en ajattele niitä parhaita ja laadukkaimpia ajatuksia ihan koko aikaa. Tämä on jollain tapaa luopumisen aikaa vaikka onkin saamisen aikaa. En jaa kaikkia juolahduksia mieheni kanssa. Ei hänkään ihan varmasti minun. Et sinäkään tiedä, mitä sinun miehesi ajattelee. Jos joku hänen entisensä ilmestyy kuvaan, muistaa hän ihan taatusti yhteiset hetket, usko pois.
ap
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:54"]
Tosi säälittävää ja aika epätoivoista tulla kehuskelemaan vanhoilla panoillaan tänne.
[/quote]
Kehuskelemaan! Mä en ole kertonut siitä kavereillekaan. En mä mikään perintöprinsessamissi ole.
ap
[/quote]
No miksi tälläinen ketju piti tehdä? Koska on nyt niiin tylsää kun tulet äidiksi? luulis että sulla olis parempaakin ajateltavaa kuin joku entinen pano ja miten villi se oli sängyssä. Miehesi varmaan tykkäisi?
[/quote]
No kun se ruutuun pölähti. Ja on parempaakin ajateltavaa, mutta mä en ajattele niitä parhaita ja laadukkaimpia ajatuksia ihan koko aikaa. Tämä on jollain tapaa luopumisen aikaa vaikka onkin saamisen aikaa. En jaa kaikkia juolahduksia mieheni kanssa. Ei hänkään ihan varmasti minun. Et sinäkään tiedä, mitä sinun miehesi ajattelee. Jos joku hänen entisensä ilmestyy kuvaan, muistaa hän ihan taatusti yhteiset hetket, usko pois.
ap
[/quote]
Niinno. Me ei kumpikaan olla pantu puolta kaupunkia, tiedetään toistenne exät joten tilannetta ei ylipäätään pääsisi sattumaan :)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 23:05"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:54"]
Tosi säälittävää ja aika epätoivoista tulla kehuskelemaan vanhoilla panoillaan tänne.
[/quote]
Kehuskelemaan! Mä en ole kertonut siitä kavereillekaan. En mä mikään perintöprinsessamissi ole.
ap
[/quote]
No miksi tälläinen ketju piti tehdä? Koska on nyt niiin tylsää kun tulet äidiksi? luulis että sulla olis parempaakin ajateltavaa kuin joku entinen pano ja miten villi se oli sängyssä. Miehesi varmaan tykkäisi?
[/quote]
No kun se ruutuun pölähti. Ja on parempaakin ajateltavaa, mutta mä en ajattele niitä parhaita ja laadukkaimpia ajatuksia ihan koko aikaa. Tämä on jollain tapaa luopumisen aikaa vaikka onkin saamisen aikaa. En jaa kaikkia juolahduksia mieheni kanssa. Ei hänkään ihan varmasti minun. Et sinäkään tiedä, mitä sinun miehesi ajattelee. Jos joku hänen entisensä ilmestyy kuvaan, muistaa hän ihan taatusti yhteiset hetket, usko pois.
ap
[/quote]
Niinno. Me ei kumpikaan olla pantu puolta kaupunkia, tiedetään toistenne exät joten tilannetta ei ylipäätään pääsisi sattumaan :)
[/quote]
Edelleenkään sinä et tiedä, mitä ja ketä miehesi ajattelee. Ajatukset ovat henkilökohtaisia.
ap
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 23:24"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 23:05"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:54"]
Tosi säälittävää ja aika epätoivoista tulla kehuskelemaan vanhoilla panoillaan tänne.
[/quote]
Kehuskelemaan! Mä en ole kertonut siitä kavereillekaan. En mä mikään perintöprinsessamissi ole.
ap
[/quote]
No miksi tälläinen ketju piti tehdä? Koska on nyt niiin tylsää kun tulet äidiksi? luulis että sulla olis parempaakin ajateltavaa kuin joku entinen pano ja miten villi se oli sängyssä. Miehesi varmaan tykkäisi?
[/quote]
No kun se ruutuun pölähti. Ja on parempaakin ajateltavaa, mutta mä en ajattele niitä parhaita ja laadukkaimpia ajatuksia ihan koko aikaa. Tämä on jollain tapaa luopumisen aikaa vaikka onkin saamisen aikaa. En jaa kaikkia juolahduksia mieheni kanssa. Ei hänkään ihan varmasti minun. Et sinäkään tiedä, mitä sinun miehesi ajattelee. Jos joku hänen entisensä ilmestyy kuvaan, muistaa hän ihan taatusti yhteiset hetket, usko pois.
ap
[/quote]
Niinno. Me ei kumpikaan olla pantu puolta kaupunkia, tiedetään toistenne exät joten tilannetta ei ylipäätään pääsisi sattumaan :)
[/quote]
Edelleenkään sinä et tiedä, mitä ja ketä miehesi ajattelee. Ajatukset ovat henkilökohtaisia.
ap
[/quote]
Niin, ja?
Puhuin tilanteesta jossa ex-yhdenillanpano olisi telkkarissa, tämä ei olisi skenaario jota voisi käydä meidän parisuhtessamme. :)
Veikkaan että taas pidemmän suhteen exän näkeminen televisiossa ei tuo ekana seksijuttuja mieleen.. Paitsi ehkä sulle kun sun elämä muutenkin pyörii seksin ympärillä..
Kun ajatukset nimenomaan ovat henkilökohtaisia, miksi sä jaat niitä tänne?
Miksi luulet että se kiinnostaa, että sun jalkojen välissä on touhunnut myös joku kiekkoilija. Jes mikä saavutus!
Kukaan ei ole sanonut ettei saisi ajatella mitä haluaa.
Lähinnä sitä ihmettelen, että kirjoitat villistä ja innostuneesta seksistä kiekkoilijan kanssa palstalla. Siinä on ero, ajatuksessa ja tänne löpisemisessä.
Tykkäisit varmaan itse jos miehesi kirjoittaisi jonnekin miten kuumaa olikaan lähivuosina jonkun missin kanssa. Ja miten on kiva muistella. :)
Oli pakko avata tää ketju että selviää mistä lähtien tv2 on näyttänyt pornoa. Olikin sitten väärinkäsitys (en seuraa urheilua).
Ja sitten ihmetellään, miksi miehet ei halua puhkipantua akkaa, joka kaiholla muistelee jokaisen kulman takaa vastaan tulevia leikkikavereitaan.