Mun ex-leikkikaverini panee juuri parastaan TV2:lla :)
Hmm, hauskoja muistoja. Hassua sekin, miten tuo mies kannusti sitä äsken niin kovasti.
Kommentit (39)
Heija kaikkien tutuille leijonille ja muillekin
Lapsuuden vai aikusiuuden leikkejä?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 21:22"]
Lapsuuden vai aikusiuuden leikkejä?
[/quote]
Lähivuosilta...
ap
Kuka oli? Olet itse anonyyminä täällä, niin voit kertoa leikkikaverin nimen.
Ai, mä kuvittelin että oli oikeasti kyse lapsuuden leikkikaverista. Mun mielestä on jotenkin outoa, kun lapsekkaita juttuja liitetään seksiin.
En uskalla kertoa. Enhän mä kenenkään ihmisen seksielämää voi levitellä täällä. Hän kun ei ole anonyymi, jos mä kerron nimen.
ap
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 21:32"]
Oliko hyvä pano?
[/quote]
Innokas ja villi :)
ap
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 21:37"]En uskalla kertoa. Enhän mä kenenkään ihmisen seksielämää voi levitellä täällä. Hän kun ei ole anonyymi, jos mä kerron nimen.
ap
[/quote] no nolasit kuitenkin itsesi
Mun entinen leikkikaveri pelas päiväpelissä ;)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 21:41"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 21:37"]En uskalla kertoa. Enhän mä kenenkään ihmisen seksielämää voi levitellä täällä. Hän kun ei ole anonyymi, jos mä kerron nimen.
ap
[/quote] no nolasit kuitenkin itsesi
[/quote]
Joo, mä olen tosi nolo, kun sä tulet vastaan. Anna nyt tytön muistella, kun ei tässä enää muutakaan ole :)
ap
En tajua tätä tarvetta kehua julkkispanoilla.
Oliko panohetkellä edes täysi-ikäinen?
Siellä pelaa myös serkkuni (: