Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Vitsi, joka viimeksi nauratti?

Vierailija
17.11.2013 |

Minulla tämä: 

Mikä on reippauden huippu?

Kun aamulla heräät herätyskelloon ja innoissasi hihkaiset "VIHDOINKIN".

 

Luin tuon tänään seiskasta (kyllä) ja se jaksoi hymyilyttää pitkään..=)

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/50 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman kadun varrella oli toiselta mieheltä kuollut vaimo ja toiselta varastettu polkupyörä. Pappi meni vahingossa väärään osoitteeseen ja sanoi talon isännälle:

- Esitän surunvalitteluni menetyksenne johdosta

Siihen mies:

- No ne ei sen niin vakava juttu ole. Olihan se jo vanha romu, kun takaa pumppas niin kokoajan edestä pihisi. Mutta olisihan sillä noi nuoret sällit voineet harjotella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin näin se meni:

Kolme miestä pelasivat golfia kentällä ja ylpeilivät poikiensa saavutuksilla. Ensimmäinen siinä kehui, että hänen poikansa on hyvin toimeentuleva autokauppias ja harjoittaa hyväntekeväisyyttä. Oli oikein lahjoittanut ystävälleen auton ilmaiseksi.

Toinen mies kehui poikansa olevan rakennusalalla, tekevän hyvää tiliä ja osallistuvansa myös hyväntekeväisyyteen. Oli rakentanut ystävälleen talon ilmaiseksi.

Kolmannen miehen poika oli puolestaan pörssissä ja teki niin ikään hyväntekeväisyyttä, oli lahjoittanut osakesalkun ystävälleen ja ystävä oli tehnyt hyvät voitot.

Paikalle asteli neljäs mies. Miehet kysyivät häneltä, mitä hänen pojalleen kuuluu. Mies kertoi poikansa olevan parturikampaaja ja noh.. homo, mutta tekevänsä sitä mitä osaa ilmeisesti sen verran hyvin, että kolme edellistä poikaystäväänsä olivat lahjoittaneet hänelle auton, omakotitalon sekä osakesalkun.

Vierailija
4/50 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälaisia alusvaatteita Einö Grön käyttää? - ikivihreitä tangoja.

Vierailija
5/50 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

 
Sori, tää on englanniks :P
 
A policeman pulls a man over for speeding and asks him to get out of the car.
After looking the man over he says, "Sir, I couldn't help but notice your eyes are bloodshot. Have you been drinking?"
The man says, "Officer, I couldn't help but notice your eyes are glazed. Have you been eating doughnuts?"

Vierailija
6/50 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme mummoa körötteli moottoritiellä kahtakymppiä. Poliisi pysäyttti ja kysyi mikä hätänä. Mummo sanoi ajavansa rajoituksen mukaan, ja näytti kylttiä, jossa luki 20. - Rouva hyvä, se on tien numero! Takapenkin kaksi mummoa istuivat ihan hiljaa ja puristivat käsilaukkuja sylissään. - Onko siellä takapenkillä kaikki hyvin, kysyi poliisi. - Juu, nyt on. Mutta äsken ajettiin tietä numero 280, vastasi toinen mummo silmät suurina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/50 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani 9 v. luki vitsikirjasta:

 Mitä eroa on kalalla ja kuorsaajalla?

- Kala hengittää kiduksilla, kuorsaaja kiduttaa hengityksellä.

(Nauratti, koska mieheni on kova kuorsaamaan.)

Vierailija
8/50 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Menin sovittamaan leninkiä. Ryssin kaiken."

 

Ei tuo oikeasti ollut hauska, mutta se tuli vain niin puun takaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/50 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa ja kananmuna kävelivät uima-altaan reunalla. Kissa tippui altaaseen ja muna alkoi nauramaan.

Tarinan opetus: missä märkä mirri, siellä iloinen muna.

Vierailija
10/50 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti kertoi puhelimessa lukeneensa lasten suusta -vitsin.

 

Kolmivuotias oli pelästyneenä tarrautunut isänsä lahkeeseen, kun vastaan oli tullut pieni koira hihnassa

- kun se haistaa mun luut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/50 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kääpiö nauraa samalla kun se juokee?

-Koska nurmikko kutittaa sen palleja.

Vierailija
12/50 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Meikäläinen oli ruotsinlaivan saunassa ja alkoi keskustella niitä näitä ruotsalaisen miehen kanssa. Keskusteltuaan hetken, kysyi ruotsalainen Matilta, että mitä Hän tekee työkseen. Matti vastasi tähän, että on töissä puhelinmyyjänä ja kohteliaana miehenä tottakai kysyi, että mitä tämä mysteerinen ruotsalainen tekee työkseen. Ruotsalainen vastasi: "Minä olen itseasiassa taikuri." Matti tähän naureskellen: "Ei taikuutta ole olemassakaan, kerro vaan mitä teet oikeasti työksesi." Ruotsalainen siinä sitten selittää Matille, että on oikeasti taikuri ja pyytää Mattia menemään kontalleen lauteille. Matti tekee työtä käskettyä ja menee kontalleen. Ruotsalainen häärii hetken Matin takana ja kysyy sitten: "Tuntuuko susta nyt siltä, että sulla on peukalo perseessä?" Matti tähän: "No itseasiassa tuntuu pikkuisen siltä." Ruotsalainen "taikuri" siirtää kätensä Matin kasvojen eteen, pyörittää peukaloitaan ja sanoo: "Hokkus pokkus".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/50 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa täältä löytyvästä ketjusta norpista ja emättimistä :D

Vierailija
14/50 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 00:48"]

Lukekaa täältä löytyvästä ketjusta norpista ja emättimistä :D

[/quote]

 

Repesin kyllä sille :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/50 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki Sirkesalo nousi pinnalle Japanissa.

Vierailija
16/50 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo alkoholia uskonnollisista syistä,

vaan ihan muista syistä.

Vierailija
17/50 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hytkyin naurusta ja herätin mieheni niitten norppien takia enkä edes pystyny kertomaan mikä oli niin hauskaa :)

Vierailija
18/50 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme miestä rehvastelivat, kenen vaimo "voihkii/huutaa" seksin aikaan. Eka kehui, vaimo vallan villiintyy kun työnnän sormen sisään. Johon toinen, minä laitan suklaapatukan "sinne" ja nuolen hitaasti, hitaasti, kuulisittepa huudon. Kolmas mies muina miehinä, ette osaa kuvitellakaan miten minun vaimo huutaa, kun seksin jälkeen pyyhin peniksen olohuoneen verhoon:0D

Vierailija
19/50 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ulkoa oranssi ja musta sisältä?

metro Itäkeskuksen kohdalla

reps jopa....:DD:DD

Vierailija
20/50 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manne meni maalaistalon ovelle kolkuttamaan, ja isäntä tuli avaamaan. Manne kysyi tarvitteko te halkoja?
Ei me tartteta, sanoi isäntä ja manne lähti pois.
Aamulla kun maalaistalon väki heräsi, oli halkovarasto tyhjä.