Mielipiteitä nimestä Beata Ellen Alice?
Kommentit (22)
Typerä mimi jos sukunimi on suomalainen Möttönen tai Järvinen.
Ellen on upea nimi. Beatkin on kiva.
Alice on liian tavanomainen.
Näin siis minun mielestäni.
Alice Auroraksi, jos pakko kolme nimeä olla.
Kaunis nimi, jos on ruotsalaista tai englanninkielistä sukua ja mukaan sopiva sukunimi. Beata Ellen Alice Ryttylä tai muu vastaava ei oikein istu.
Vanhanaikaisia, klassisia nimiä. Arvostan! Paitsi viimeinen. C-kirjain ei ole kiva vaan rahvaanomainen, ellei äidinkielesi ole englanti tsi ruotsi
Beata on yksi henkilö satukirjailija Anni Swannin nuorten romaanissa.
Alussa raisu ja villi tyttö, kehittyessään aikustuu.
Kirjan nimi oli Tottisalmen perillinen, luin sen omassa lapsuudessani.
Nyt olen jo isoäiti-iässä.
Ellen Beata Aurora kuullostaisi kauniilta nimeltä.
Jos asuu ulkomailla niin ihan ok. Suomalaista perinnettä tuossa nimessä ei näy. Sen sijaan vanhempien pätemisen tarvetta näkyy paljonkin.
Beata Ellen Alisa
Aliisa ja Alisa ovat suomenkielisiä muunnoksia ranskalaisesta nimestä Alice.
Vierailija kirjoitti:
Jos asuu ulkomailla niin ihan ok. Suomalaista perinnettä tuossa nimessä ei näy. Sen sijaan vanhempien pätemisen tarvetta näkyy paljonkin.
Miksi ihmeessä siinä nimessä pitäisi suomalaist perinnettä näkyä,.
Maailma on globaali ja tuokin tyttönen voi lähteä ulkomaille opiskelamaan tai töihin ja avioitua sinne.
Jokainen voi laittaa lapselle nimekseen aivan minkä haluaa, piittaamatta muiden ivailuista.
Kaikilla meillä on erilaine maku monissa muissakin asioissa.
Etunimi on se jota käytetään eniten. Seuraavat nimet vain kulkevat siellä perässä.
Ja ainakin tuon ehdotetun nimen henkilö on nopea tunnistaa rekistereistä kun on kolme nimeä,
Kaiken kaikkiaan ap:n miettimä nimiehdotus kuulostaa tosi kauniilta, mutta minäkin miettisin tuota kolmatta nimeä, vaikka loppujen lopuksi, eihän sitä koskaan tarvitse missään käyttää.
allien torppainen. äidilläkin tv taustaa esiintyi teini tiineenä ohjelmassa
Tuo Beata on vain vähän vaikea suomalaisten lausua, eli kuuluuko se sitten lausus ihan suomalaisittain vain kuinka?
Kaverit tulee sitten lausumaan sen joko Peetta tai Peeta.
Ihan kaunis nimi kuitenkin. Alicekin on ihan kaunis, vaikka täällä kaikki ei tunnu tykkäävän.
Itse aina vierastan näitä nimiä, jotka ei ihan helposti suomalaisten ääntämiseen taivu. Koulussamme oli kerran tyttö, jonka nimi oli Naomi, ihan suomalainen tyttö, mutta perhe asunut ulkomailla kauan. Naimiksi se täällä kääntyi.
Jos olet suomalainen niin aika white trash nimi
Minulla on Beata-niminen puolalainen ystävä. Nätti nimi. :) Ja on sillä nimipäiväkin, suomenruotsalaisten nimien kalenterissa 2.12., kun äsken tarkistin.
Todella kaunis nimi.