Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele hyvää ja tehokasta Omega3-valmistetta?

Vierailija
16.02.2014 |

Onko Möllerin kalanmaksaöljy hyvä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/8 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Vapaa Kierto omegatabletteja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistähän ei ole tutkimusten mukaan mitään hyötyä, joten otat mitä tahansa, niin teho perustuu ihan omiin uskomuksiisi.

Vierailija
4/8 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hyötyä ja mahakivut ja ripuli jatkuvaa !!

Vierailija
5/8 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon töissä apteekissa ja tein viime keväänä vertailua tuotteiden välillä ja koostin siitä työkavereillekin infopläjäyksen. Faktahan on se, että valmisteita on ihan hirvee määrä erilaisia eikä niistä meinaa työntekijätkään ottaa selvää. Osassa on vitamiineja (D, A) mukana ja sekä kalaöljyn, omega-3 -rasvahappojen sekä DHAn ja EPAn määrät vaihtelevat tuotteittain. Omasta mielestäni voi sanoa aika karrikoidusti, että mitä isompi määrä niitä omegoita niin sen parempi, saa eniten rahoilleen vastinetta. Osassa kapselien suositus / päivä on vain 1-2, osassa voi olla jopa 4. Silloinhan voi olla vaikea suhteuttaa hintaa, kun pitää laskea kuinka monta mitäkin menisi päivässä. 

No, long story short. Jos itse jossain vaiheessa ostan omegoita niin valitsisin tästä tuotteesta ison paketin: http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipalvelut/tuotteet/pages/product.aspx?catalog=YASalesCatalog&productid=5555978(YABaseCatalog)

Koska se on aika vahva kapseli, jossa kappalehinta on pieni. Seuraavana vertailussani tuli Lysin Forte-kapselit, joita ostavan kannattaa myös valita iso muovipurkki niin tulee edullisemmaksi. 

Markettien tuotteista en osaa sanoa hirveesti kun en ole tutustunut, mutta voisin kuvitella että ne ovat ainakin miedompia. Joskus katsoin ruokakaupan c-vitamiiniporetabletteja, joissa oli 60 mg c-vitamiinia. Ja apteekin vastaavissa on 1000 mg. Hurja ero! Ei mikään ihme siis jos ruokakaupasta saa halvemmalla. Mutta sitten kannattaa miettiä että mitä vastinetta rahoilleen saa?

Vierailija
6/8 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs te maksatte paljon noista.

1000 kapseli saa Suomesta 39 eurolla

http://www.muskleforum.com/showthread.php?9168-Suomen-halvin-Omega3&p=257085&viewfull=1#post257085

Vierailija
7/8 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekkarin vinkkaama tuote on mulle uusi. Itse tein samantyyppisen vertailun aikoinaan apteekissa ja päädyin Lysiin. Kannattaa käyttää aikaa apteekissa sen tuotteen valintaan.

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 23:40"]

Mä oon töissä apteekissa ja tein viime keväänä vertailua tuotteiden välillä ja koostin siitä työkavereillekin infopläjäyksen. Faktahan on se, että valmisteita on ihan hirvee määrä erilaisia eikä niistä meinaa työntekijätkään ottaa selvää. Osassa on vitamiineja (D, A) mukana ja sekä kalaöljyn, omega-3 -rasvahappojen sekä DHAn ja EPAn määrät vaihtelevat tuotteittain. Omasta mielestäni voi sanoa aika karrikoidusti, että mitä isompi määrä niitä omegoita niin sen parempi, saa eniten rahoilleen vastinetta. Osassa kapselien suositus / päivä on vain 1-2, osassa voi olla jopa 4. Silloinhan voi olla vaikea suhteuttaa hintaa, kun pitää laskea kuinka monta mitäkin menisi päivässä. 

No, long story short. Jos itse jossain vaiheessa ostan omegoita niin valitsisin tästä tuotteesta ison paketin: http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipalvelut/tuotteet/pages/product.aspx?catalog=YASalesCatalog&productid=5555978(YABaseCatalog)

Koska se on aika vahva kapseli, jossa kappalehinta on pieni. Seuraavana vertailussani tuli Lysin Forte-kapselit, joita ostavan kannattaa myös valita iso muovipurkki niin tulee edullisemmaksi. 

Markettien tuotteista en osaa sanoa hirveesti kun en ole tutustunut, mutta voisin kuvitella että ne ovat ainakin miedompia. Joskus katsoin ruokakaupan c-vitamiiniporetabletteja, joissa oli 60 mg c-vitamiinia. Ja apteekin vastaavissa on 1000 mg. Hurja ero! Ei mikään ihme siis jos ruokakaupasta saa halvemmalla. Mutta sitten kannattaa miettiä että mitä vastinetta rahoilleen saa?

[/quote]

Vierailija
8/8 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää ostako kalliilla luontaistuotekaupasta omegoita.

niitä saa tyyliin 1000 kappaletta sillä 200 hinnalla

15 syytä miksi kannattaa syödä omegoita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi