Mitä tarkoittaa jos mies puhuu naiselle hieman lässyttäen?
Mitä tarkoittaa jos mies puhuu jonkun naisen nähdessään tälle hieman lässyttäen? Vaikka "moooi, mitäs sulle kuuluuu?" aina kuten kysyisi lapselta asiaa. ja muissakin puheissa on vähän sellainen sävy kuin puhuisi lapselle.
Jos muille kuitenkin puhuu ns. normaalisti?
Kommentit (15)
No se on totta että pitää yksinkertaisena, olen antanut itsestäni hieman väärän kuvan töissä hänelle mokailemalla asioissa jotka hävettää. Mutta tiedän hänen pitävän montaa muutakin yksinkertaisena ja heille ei lässytä. Joskus mietin että näytänkö jotenkin surkealle, riepotellulle pehmolelulle joka herättää sympatioita?
Alentuva puhetapa eli hän pitää sinua itseään alempiarvoisena ja kokee kenties et sua pitää mielistellä tai muuten saat itkupotkuraivarit.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 19:29"]
Haluaa lapsen
[/quote]
Ai vaikka ollaan vasta tutustuttu ja ei seurustellakaan? Sillä on jo kaksi lasta sitäpaitsi
Onko kyseessä Maajussi-Christian? ;)
Kuin vanha mies puhui lapselle. Lähinnä ärsyttävää.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 19:30"]
Alentuva puhetapa eli hän pitää sinua itseään alempiarvoisena ja kokee kenties et sua pitää mielistellä tai muuten saat itkupotkuraivarit.
[/quote]
Enemmän saa tuolla pehmeällä/lässyttävällä puhetavalla melkein itkua aikaiseksi. Joskus kun on ollut todella huono päivä ja hän kyselee lässyttäen minulta miten menee ja katsoo myötätuntoisesti, niin tekisi mieli romahtaa siihen paikkaan ja itkeä kaikki ongelmansa :D Jos puhuisi normaalisti, niin tunteeni pysyisivät kurissa.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 19:04"]Mitä tarkoittaa jos mies puhuu jonkun naisen nähdessään tälle hieman lässyttäen? Vaikka "moooi, mitäs sulle kuuluuu?" aina kuten kysyisi lapselta asiaa. ja muissakin puheissa on vähän sellainen sävy kuin puhuisi lapselle.
Jos muille kuitenkin puhuu ns. normaalisti?
[/quote]Pitää sua lapsellisena ja tyhmänä. Panisi sua kuitenkin koska on mies.
Olet söpö ja herätät hänessä suojeluhaluja.
Samasta syystä vauvat aiheuttavat ihmisissä lässytysreaktion.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 19:30"]
Onko kyseessä Maajussi-Christian? ;)
[/quote]
Ei ole. Katsoin yhden videon kun en ole perehtynyt ja ei se puhetapa yleensä ole tuollainen kun Christianilla. Tämä mies on normaalisti kovaääninen ja puhuu isosti. Minun kohdalla vaihtaa sitten lässytykseen.
Vastaa samalla tavalla takaisin. Jos kysyy että "miiitää tulle kuuuluupi", niin sano että "hyvää, mutta miitäs sää poitsu tiiät, mitä? tui tui"?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 19:43"]
Se haluaa sulta vanukasta.
[/quote]
Ahaa, se on kyllä sexy ;) Ainoastaan tuo puhetapa hänessä häiritsee. Pitäisiköhän hänet hiljentää kun olemme kahdestaan? En vaan haluaisi ihastua. Seksi olisi kyllä ihan ok.
Mun mies puhuu noin mulle joskus ja on alkukantaisen ihastunut muhun. Siitä ei ikinä uskois kukaan.