Mies sanoi ettei ostanut minulle todellakaan mitään pääsiäislahjaa. Red flag??
Kommentit (17)
Ehkä hän ostaa hautajaistesi kunniaksi itselleen lahjan sitten joskus.
Asenteesi on sille miehelle kyllä red flag, jos nyt leikitään että olet tosissasi.
Toivottavasti ei munkaan mene taas ostamaan mitään ylimääräistä Se tekisi sen nimittäin mun rahoilla.
Sinä ja sinun red flagisi. Voi hyvänen aika, opettele kotikielesi kaikin puolin, ettei tarvitse kirjoittaa typerästi.
Kunpa miehesi jättäisi tolvanakirjoittajan.
Jos ei pääsiäislahjaa eli munaa anna on aika surkea jätkä.
Tämä on ensimmäinen kerta, kun kuulen pääsiäislahjasta. Onko jossain oikeasti sellainen perinne?
Huono mies. Minun poikaystävä antaa ainakin munaa minulle
😚💋
Pääsiäisenä pitäisi ostaa kumppanille lahja? Eikö suklaamunat ja sima käy?
No en minäkään ostaisi lahjaa naisella joka ei edes Jouluaattoyönä anna peräaukkoa likaisena.
Mun mies antoi pääsiäispupun ja tipun. Aika vähän odotuksiin nähden. Nukkuu loppuvuoden parvekkeella.
Nauraisin kyllä makoisasti, jos vaimo alkaisi vaatimaan jotain pääsiäislahjaa. Munaa saa jos haluaa.
,,ttu miten sivvistymätön on AP. International Code of Signals määrittelee merkityksen Red flagille: Lastaan, puran tai kuljetan vaarallisia aineita. En koskis tuollaiseen femakkoon.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ensimmäinen kerta, kun kuulen pääsiäislahjasta. Onko jossain oikeasti sellainen perinne?
Eräiden naishenkilöiden mielessä on "perinne", että joka viikko on saatava vähimtääm kaksi lahjaa. Ja kaikki erityiset päivät päälle.
Mitäs sinä ostit miehellesi pääsiäislahjaksi?
Harjoittele red flag suomeksi Suomessa ollaan ja suomea kirjoitetaan Persun saatana